Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
het zijn lineaire veren met een lineair oplopende krachtOok deze veren hebben een constante
De uitverende kracht blijft gelijk, of er nu veel of minder veerspanning op komt te staan.
Ik had van jou wat meer inzicht verwacht.Ook deze veren hebben een constante
De uitverende kracht blijft gelijk, of er nu veel of minder veerspanning op komt te staan.
Ze worden alleen springeriger, het zelfde als de veren van de vering van de motor.
Geeft wel het gevoel, maar het effect is nihil.
Idd platen omdraaien werkt vaak nog het beste als lapmiddel.
Ook deze veren hebben een constante
De uitverende kracht blijft gelijk, of er nu veel of minder veerspanning op komt te staan.
Ze worden alleen springeriger, het zelfde als de veren van de vering van de motor.
Geeft wel het gevoel, maar het effect is nihil.
Idd platen omdraaien werkt vaak nog het beste als lapmiddel.
Ook deze veren hebben een constante
De uitverende kracht blijft gelijk, of er nu veel of minder veerspanning op komt te staan.
Ze worden alleen springeriger, het zelfde als de veren van de vering van de motor.
Geeft wel het gevoel, maar het effect is nihil.
Idd platen omdraaien werkt vaak nog het beste als lapmiddel.
Duidelijk geval van iemand die niet weet wat een veerconstante is. De constante betekent niet dat de kracht constant is, maar dat voor elke (extra) mm indrukking dezelfde (extra) kracht nodig is.Ook deze veren hebben een constante
De uitverende kracht blijft gelijk, of er nu veel of minder veerspanning op komt te staan.
Ze worden alleen springeriger, het zelfde als de veren van de vering van de motor.
Geeft wel het gevoel, maar het effect is nihil.
Idd platen omdraaien werkt vaak nog het beste als lapmiddel.
Het gaat hier over "voorspanning" die je nodig hebt voor het samendrukken van de platen, die veranderd dus wel degelijk met het onderleggen van ringetjes..
het zijn lineaire veren met een lineair oplopende kracht
Ik merk hier ook wat spanning, wrijving en gebrek aan veerkracht
Voor de bakker!
na de meer dan prima nasi de boel uit elkaar gesleuteld, waarbij het lastigste de voetsteunhanger was die niet los wou komen (torx met een hele dikke laag locktite) was het verder easypeasy. Pakking ook nog redelijk heel gebleven, dus maar minimale lekkage Tijdens het rijden.
We hebben de geleideringen omgedraaid waardoor de veren +/- 2,5 mm strakker worden aangedrukt.
goed voor elkaar met Das Motorrad.
Foto's van de mc gyver klus volgen maandag.
Dank voor de goede tips heren!
Is wel jammer dat in de sectie Techniek zulke stompzinnige antwoorden worden gegeven.Suiker bij de olie mengen... Dan plakt ie weer lekker goed!