Lekstroom Nieuwegein/IJsselstein/Houten en meer-Topic deel 2

Mini Meeting van Lekstroom Topic

  • Ja, leuk!

    Stemmen: 19 95,0%
  • Nee, wat is daar het nut van?

    Stemmen: 1 5,0%

  • Totaal aantal stemmers
    20
Status
Niet open voor verdere reacties.
My bad, ach.. ken ook personen met een dikke 1000 racebike, waar ik met mijn 600tje regelmatig op moest wachten. En ze moeten ook weleens op mij wachten. risico van samen toeren.

samen uit. samen thuis , zolang je maar goede afspraken maakt.

ja oke maar lijkt me ook rot als ik eindelijk klaar met slijmen ben op jouw kawasaki en dan zelf ook een Z1000 haalt en dan telkens moet wachten omdat er zo kawasaki ltd 305 weer niet opschiet (A)



klopt wel hoor , maasr houd liever beide wieltjes aan de grond
iets met geen geld voor vervanging

aan gedaan "qua vermogen toename"; open uitlaten , K&N filter, opengewerkt luchtfilter, PCIII

Hij is van 2006, één van de laaste van dit model

oooo oke maar das niet zo heel veel winst kwa vermogen
127 pk orgineel toch uit me hoofd maar dat zal dan wel vast op de krukas gemeten zijn hoeveel pk's haalde jij er totaal meer uit door je setup nu ?
 
Zozo tis ff hard gegaan hiero!

Zal weer een nieuw deeltje starten met nieuwe foto's/agenda update enz enz enz

Eerst ff een slotje aanvragen bij de mod!
 
ja oke maar lijkt me ook rot als ik eindelijk klaar met slijmen ben op jouw kawasaki en dan zelf ook een Z1000 haalt en dan telkens moet wachten omdat er zo kawasaki ltd 305 weer niet opschiet (A)oooo oke maar das niet zo heel veel winst kwa vermogen
127 pk orgineel toch uit me hoofd maar dat zal dan wel vast op de krukas gemeten zijn hoeveel pk's haalde jij er totaal meer uit door je setup nu ?


Had geen vóór run.. pc3 zat er al in toen ik naar de testbank ging.
maar die 129 is krukas (voor zover ik weet). nu gemeten is 130 8-)
 
Vandaag m'n nieuwe koe gehaalt *O* Het is de Rev IT Replica geworden het was
Lekker rustig in de winkel en op m'n gemakkie ff proef gezeten op een zx10 en r1 en het zat goed ook bij me hals dit keer. Dit is m *D
full
 
Laatst bewerkt:
dank jully tís een vaag fototje ff snel van het net getrokken in het echt is ie mooier met een mooie zij print op de broek. Net ook maar gelijk een paar sidi B-2 laarzen gehaalt bij motozoom waren in de op=op reclame laat ik nou net het laatste paar met maat 44 pakken :) Nu alleen nog handschoentje's en dan ben ik er klaar voor :]
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan