Lopen met motor

Ik denk even een stap verder hoor, wat als je de motor laat vallen?
Als je niet (makkelijk) kan lopen met je fiets kan je hem zeker niet oppakken.

Of wat als je tijdens rijden/ manoeuvreren opeens schuin je fiets moet opvangen?

Ik zou persoonlijk nooit met een fiets willen rijden die ik met mn lichamelijke gestel ( je geringe hoogte dus 😉) niet aan kan, ik denk dat je jezelf daar mee pest.

Als je de motor laat vallen vraag je iemand om je te helpen..

Ik heb die van mij ook al een paar keer neergelegd, en echt niet dat ik dat ding omhoog krijg..

Ik heb dus geleerd erop te blijven zitten wanneer ik hem wil parkeren oid.. (voel me dan wel heel klein met m'n 1.69m)
 
Jij bent echt een vrouw ,gezien je overdreven reactie :P

Geen idee of dat jij DIK bent :?
full
 
Als je de motor laat vallen vraag je iemand om je te helpen..

Ik heb die van mij ook al een paar keer neergelegd, en echt niet dat ik dat ding omhoog krijg..

Ik heb dus geleerd erop te blijven zitten wanneer ik hem wil parkeren oid.. (voel me dan wel heel klein met m'n 1.69m)

Ik heb op youtube eens foefjes gezien om een goldwing(oid)op te tillen. Misschien heb jij daar wat aan?)
 
Ik heb op youtube eens foefjes gezien om een goldwing(oid)op te tillen. Misschien heb jij daar wat aan?)

Ik heb kippenkracht en ben veel te lui om te trainen (krijg m'n motor nog niet eens op een paddockstand :') ).. gelukkig kost een glimlachje me geen moeite en daarnaast vinden de meeste mannen het alleen maar geweldig om de redder in nood te spelen *O*

Maar bedankt voor de tip! *D
 
Laatst bewerkt:
Ik heb kippenkracht en ben veel te lui om te trainen (krijg m'n motor nog niet eens op een paddockstand :') ).. gelukkig kost een glimlachje me geen moeite en daarnaast vinden de meeste mannen het alleen maar geweldig om de redder in nood te spelen *O*

Maar bedankt voor de tip! *D
Daar gaat 50 jaar emancipatie.. _O-
 
Kies een motor die je omheen kan lopen terwijl hij in balans staat. Misschien wordt het niet precies wat je imago vereist, maar ten minste ga je dan hem bezitten en niet andersom.
 
Om even mijn reactie aan deze vraag toe te voegen;
Ik ben zelf 169 cm
Vorig jaar met gescheurde knieband gezeten, lopen met de motor zoals ze het je leren durfde ik niet aan ivm eigen balans.
Tegenwoordig loop ik met de motor achteruit terwijl ik het stuur met beide handen vasthoud. Het verdient optisch misschien niet de schoonheidsprijs, maar ik heb op deze manier wel betere balans.
Ook als ik de motor uit het hokje moet sjorren en hier en daar in moet kantelen, ervaar ik geen probleem. Moet ik er wel bij zeggen dat ik intussen de motor ook goed ken en weet waar de kantelpunten zitten.

Hopelijk kun je er wat mee! Succes.
 
Ik ben 20 kg afgevallen,moet ik nu bang worden om met de motor te lopen........?
 
Ik ben 20 kg afgevallen,moet ik nu bang worden om met de motor te lopen........?

Ik denk dat je vooral vertrouwen moet hebben in jezelf en niet te veel moet focussen op die motor. Als ik ga lopen klummelen, klummelt die motor gelijk mee. Niet handig.
Klinkt makkelijk maar: Niet te veel nadenken en gewoon doen.
 
Om even mijn reactie aan deze vraag toe te voegen;
Ik ben zelf 169 cm
Vorig jaar met gescheurde knieband gezeten, lopen met de motor zoals ze het je leren durfde ik niet aan ivm eigen balans.
Tegenwoordig loop ik met de motor achteruit terwijl ik het stuur met beide handen vasthoud. Het verdient optisch misschien niet de schoonheidsprijs, maar ik heb op deze manier wel betere balans.
Ook als ik de motor uit het hokje moet sjorren en hier en daar in moet kantelen, ervaar ik geen probleem. Moet ik er wel bij zeggen dat ik intussen de motor ook goed ken en weet waar de kantelpunten zitten.

Hopelijk kun je er wat mee! Succes.

Ik loop ook vaak achteruit met de motor.

Ik loop achteruit mijn poort in, want vooruit gaat niet. Dan wordt het 88 keer steken. Ook als ik er op zit en ik moet keren wil ik soms afstappen en achteruit lopen.

Ik houd 1 clip on vast en met de andere hand het subframe \ zitje voor de balans.
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat je vooral vertrouwen moet hebben in jezelf en niet te veel moet focussen op die motor. Als ik ga lopen klummelen, klummelt die motor gelijk mee. Niet handig.
Klinkt makkelijk maar: Niet te veel nadenken en gewoon doen.


Dank je voor de tip,ik kan er natuurlijk ook weer 20 kg bij kanen,
hoor ik tenminste weer bij de 100+ jongens, dat zijn pas echte kerels :+
en idd 1 hand aan t stuur de ander op de seat en je duwt t ding waar je wil
 
Laatst bewerkt door een moderator:
je kunt ook het standaard uitlaten en de motor daar licht van optillen zodat deze net boven de grond zweeft.
als hij dan weg glipt valt hij weer terug op het standaard ;)

Dan loop je al moeilijk en gespannen en trap je ook nog eens telkens tegen de zijstandaard aan.... Niet echt handig.


Volgens mij is het gewoon een kwestie van oefenen. Vraag in het begin eventueel aan iemand om aan de andere zijde van de motor mee te lopen, als vangnet, als je je daar wat zekerder door voelt.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb kippenkracht en ben veel te lui om te trainen (krijg m'n motor nog niet eens op een paddockstand :') ).. gelukkig kost een glimlachje me geen moeite en daarnaast vinden de meeste mannen het alleen maar geweldig om de redder in nood te spelen *O*

Maar bedankt voor de tip! *D

Haha,dan heb je aan mij een verkeerde,ooit eens staan kijken bij een stoere chick die
wel even haar Harley aan zou trappen,nou wat heb ik genoten,het kreng wou niet starten en zij werd steeds roder van het zweet en kwaadheid,ik dacht als je zo nodig de
stoere chick wil uithangen dan moet je zo,n motor ook kunnen MANNEN,uiteindelijk
heeft ze hem toch aan de praat gekregen,maar dat was wel genieten. }) :Y
 
Ik loop ook vaak achteruit met de motor.

Ik loop achteruit mijn poort in, want vooruit gaat niet. Dan wordt het 88 keer steken. Ook als ik er op zit en ik moet keren wil ik soms afstappen en achteruit lopen.

Ik houd 1 clip on vast en met de andere hand het subframe \ zitje voor de balans.


:Y
Klinkt misschien gek, maar mn motor voelt steeds meer aan als een fiets ipv een motor van 200 kg.
Als ik in een vak geparkeerd sta en ik er achteruit uit moet, ga ik er wel vaak zelf op zitten en duw em dan achteruit. Hoe dan ook: Het heeft mij heel erg geholpen om er niet meer over na te denken en gewoon te doen. Heb wel tijden gehad dat ik onderweg naar de bestemming zat te stressen hoe ik die motor moest gaan neerzetten om er ook weer niet al te moeilijk weg te kunnen. Die tijd is voorbij.
 
Haha,dan heb je aan mij een verkeerde,ooit eens staan kijken bij een stoere chick die
wel even haar Harley aan zou trappen,nou wat heb ik genoten,het kreng wou niet starten en zij werd steeds roder van het zweet en kwaadheid,ik dacht als je zo nodig de
stoere chick wil uithangen dan moet je zo,n motor ook kunnen MANNEN,uiteindelijk
heeft ze hem toch aan de praat gekregen,maar dat was wel genieten. }) :Y

Niet uitsluitend voorbehouden aan vrouwen overigens. Ook vaak zat mannen zien tobben om hun motorfiets gestart te krijgen.... :')

Stoere kerel met heel veel plakplaatjes die toch maar even langs de HAP ging nadat hij had geprobeert een XT aan te kicken ....
 
Laatst bewerkt:
Om even mijn reactie aan deze vraag toe te voegen;
Ik ben zelf 169 cm
Vorig jaar met gescheurde knieband gezeten, lopen met de motor zoals ze het je leren durfde ik niet aan ivm eigen balans.
Tegenwoordig loop ik met de motor achteruit terwijl ik het stuur met beide handen vasthoud. Het verdient optisch misschien niet de schoonheidsprijs, maar ik heb op deze manier wel betere balans.
Ook als ik de motor uit het hokje moet sjorren en hier en daar in moet kantelen, ervaar ik geen probleem. Moet ik er wel bij zeggen dat ik intussen de motor ook goed ken en weet waar de kantelpunten zitten.

Hopelijk kun je er wat mee! Succes.
Wat zijn dat en waar zitten die dan???
 
Niet uitsluitend voorbehouden aan vrouwen overigens. Ook vaak zat mannen zien tobben om hun motorfiets gestart te krijgen.... :')

Stoere kerel met heel veel plakplaatjes die toch maar even langs de HAP ging nadat hij had geprobeert een XT aan te kicken ....

Ja ik heb er aardig wat uit de nood geholpen met XT,s en XLen,maar ik liet ze altijd eerst flink rood aanlopen }) voordat ik zei zal ik eens een poging doen,meestal start ik ze in een paar trappen,en druipen de mannen met hun staart tussen de benen af :)
 
Laatst bewerkt:
Haha,dan heb je aan mij een verkeerde,ooit eens staan kijken bij een stoere chick die
wel even haar Harley aan zou trappen,nou wat heb ik genoten,het kreng wou niet starten en zij werd steeds roder van het zweet en kwaadheid,ik dacht als je zo nodig de
stoere chick wil uithangen dan moet je zo,n motor ook kunnen MANNEN,uiteindelijk
heeft ze hem toch aan de praat gekregen,maar dat was wel genieten. }) :Y

Ook jij had mij geholpen :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan