Max Biaggi Deel II - Gaat The Roman Emperor stoppen?

Allereerst m'n complimenten over de O.P :o Erg mooi en overzichtelijk!
Prachtig gedaan om alle jaren op een rijtje te zetten incl de uitslagen.

Verder vind ik niet dan da Max en Checa moeten stoppen. Zolang ze de jonkies nog het vuur aan de schenene leggen mogen ze blijven!!
 
Verder vind ik niet dan da Max en Checa moeten stoppen. Zolang ze de jonkies nog het vuur aan de schenene leggen mogen ze blijven!!
Yep, en door Max in de 250 cc ben ik steeds meer naar de sport gaan kijken.
Geweldig dat hij en Checa na zoveel jaren nog vooraan meedoen. 8-)
 
Zolang ze allebei een goed niveau hebben mogen ze van mij blijven! Blijft geweldig om Biaggi na al die jaren nog steeds aan het werk te zien. Toen ik begon met GP's kijken was Max the man to beat in de 250cc, en anno 2012 vecht hij nog steeds om het kampioenschap!

full
 
Mooie O.P. :} :} , en een geweldig coureur hoop dat ie nog een paar jaartjes er bij aanknoopt. :] En wat nou oud ? Pensioen begint toch pas bij 67. :9 :W
 
Zolang ze allebei een goed niveau hebben mogen ze van mij blijven! Blijft geweldig om Biaggi na al die jaren nog steeds aan het werk te zien. Toen ik begon met GP's kijken was Max the man to beat in de 250cc, en anno 2012 vecht hij nog steeds om het kampioenschap!

[afbeelding]
Fantastische foto!

Nieuw topic werd tijd. Ik hoop dat Max de titel pakt dit jaar.
 
Mooie OP!
En wat de titel betreft: hij gaat vast wel een keer stoppen, over het vorige topic hebben we ook een paar jaar gedaan....
Maar ik hoop ook dat hij nog een tijdje door gaat. Ook de andere oudere coureurs, blijft gewoon heel leuk om naar te kijken.
 
Niemand gaat 'The Roman Emperor nog stoppen' Op naar de Titel Max!!
 
Met het uitvallen van Melandri heeft Biaggi inderdaad goede zaken gedaan voor het kampioenschap. Het ziet er goed uit......maar nog twee races te gaan het is nog niet klaar.....
 
Ik zou het niet erg vinden. Weg met de oude garde.(dus ook Checa, It is time for the new generation!

Net als in de F1 zeker....allemaal van die gasten zonder karakter. Mag hopen dat Max nog een paar jaar doorgaat. Dan kan ik nog een keer samen met mijn zoon (niet heel toevallig Thijmen Massimiliano ) op Assen van hem genieten....
 
Met het uitvallen van Melandri heeft Biaggi inderdaad goede zaken gedaan voor het kampioenschap. Het ziet er goed uit......maar nog twee races te gaan het is nog niet klaar.....
En de motorpech van Sykes. B|
 
Net als in de F1 zeker....allemaal van die gasten zonder karakter. Mag hopen dat Max nog een paar jaar doorgaat. Dan kan ik nog een keer samen met mijn zoon (niet heel toevallig Thijmen Massimiliano ) op Assen van hem genieten....

En zo is het :Y :Y
 
Voor Biaggi een mooi weekeind voor de stand in het kampioenschap.
Voorsprong op nummer 2 nu meer dan 30 punten. Zeker is er echter nog niets,
er zijn dit jaar al meer gekke en onverwachte dingen gebeurd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan