Max Biaggi Deel II - Gaat The Roman Emperor stoppen?

Ik ga in ieder geval heel hard duimen voor een tweede superbiketitel voor Max! Met of zonder motorpech van anderen.
 
Eerste race had Sykes geluk met die rode vlag, anders had Max die gewonnen. Dus niks voorgeschoteld, de punten worden aan de streep verdeeld :Y
Ja zo ken ik ze ook:

Sykes erafgereden worden door Badovini.
Wedstrijd met sykes aan de leiding stoppen en halve punten uitdelen..

Hij rijdt er wel hard voor maar de directe confrontatie is er niet...naja wel met Melandri :+
 
Laatst bewerkt:
Mis ook nog steeds nieuws over een eventuele contractverlenging bij Aprilia. Of zou Max stoppen als hij de wereldtitel pakt? In 2010 na het behalen van de titel twijfelde hij ook al om door te gaan.
 
Mis ook nog steeds nieuws over een eventuele contractverlenging bij Aprilia. Of zou Max stoppen als hij de wereldtitel pakt? In 2010 na het behalen van de titel twijfelde hij ook al om door te gaan.

Bovenstaande link naar een artikel staat het volgende hierover:

"A clue to the renewal with the Noale, with whom Biaggi is out of contract at the end of year?

“They made me feel confidence, even on the higher floors, and there is a shared basis – gave Biaggi – I can not imagine how we can separate from each other, but I like to talk only after the fact.” "
 
wordt wel weer kicken als Max wint :} ,zitten die zondag alleen in Portimao te trainen }) ,dus dan maar daar feest vieren over 2 weken ,champagne staat al klaar *O* *O*

full


full
 
Laatst bewerkt:
Mooie fiets hoor! Jammer dat de RSV4 niet meer verkocht wordt. Ik kom ze bijna niet tegen op de weg. Ook in Italië kwam ik ze niet tegen.



Vind je het gek met de klanten service die aprilia heeft :+ :')

Ontopic: ik hoop dat max nog een tijdje door kan gaan :) vind het tof dat de oude rotten niet onder doen voor de jonkies :Y
 
Biaggi zal zijn beslissing over het wel of niet doorgaan volgend jaar denk ik laten afhangen van of hij de wereldtitel gaat pakken.

Dat Dorna de WSBK-show gaat runnen zal zijn motivatie om door te gaan niet ten goede komen gok ik.
 
Tegenvallende Kwali voor Max met een 10e plaats en Sykes op pole. Hopelijk kan hij een goede start maken morgen en knokken voor een goed resultaat.
 
Max heeft last van de druk :/ hopen dat ie d,r morgen op blijft zitten en top 5 rijdt...
 
Ja Max laat zich weer gek maken lijkt het op maar hij heeft de afgelopen seizoenen al vaker tegenvallende superpole's gehad. Alleen hier komt het even niet zo goed uit met de titel op het spel. Met wisselende weersomstandigheden in het vooruitzicht kan dit heel interessant worden.
 
Mooie fiets hoor! Jammer dat de RSV4 niet meer verkocht wordt. Ik kom ze bijna niet tegen op de weg. Ook in Italië kwam ik ze niet tegen.
In Nederland zijn er dit jaar maar vijf op kenteken gezet. :? :?
 
Ik hoop dat Max hem vandaag gaat pakken maar gaat spannend worden met deze weersomstandigheden....het is echt Sykes-weer vandaag ;(
 
Ik hoop dat Max hem vandaag gaat pakken maar gaat spannend worden met deze weersomstandigheden....het is echt Sykes-weer vandaag ;(
De laatste keer in de regen was Sykes ineens nergens. :?
Maar meestal rijdt hij wel vooraan ja..
 
Terug
Bovenaan Onderaan