MegaMeeting 12 september - foto's en video

Status
Niet open voor verdere reacties.
Niet doen joh :j
weet je hoe vaak ik dat moet aan horen gebruik comma's en als ik zeg dat ik dyslectie heb zeggen dat ik er niet mee moet spotten en als ik zeg ik heb een papiertje er voor dan komt het gezeik er weer BEN ER NIET TROTS ER OP vindt het echt verveelt dat ik het al heb en nee ik verwacht geen medelijden zeg ik alvast ff voor een ander dat zeg ben nog steeds :( :( :( :( :( :( pist echt ik kan wel tegen |( |( |( |( aan beuken.

sorry Zen_78 niet tegen jou bedoelt

wat zal de reden zijn op hier nog lid van te zijn hoor alleen maar gezeik tegen me over spel fouten .>>>ja oke de meeting zijn wel cool en gezellig want ben zondag ook geweest bij de mooi weer meeting tot 10 man wel weinig wel gezellig
 
Laatst bewerkt:
weet je hoe vaak ik dat moet aan horen gebruik comma's en als ik zeg dat ik dyslectie heb zeggen dat ik er niet mee moet spotten en als ik zeg ik heb een papiertje er voor dan komt het gezeik er weer BEN ER NIET TROTS ER OP vindt het echt verveelt dat ik het al heb en nee ik verwacht geen medelijden zeg ik alvast ff voor een ander dat zeg ben nog steeds :( :( :( :( :( :( pist echt ik kan wel tegen |( |( |( |( aan beuken.

sorry Zen_78 niet tegen jou bedoelt

wat zal de reden zijn op hier nog lid van te zijn hoor alleen maar gezeik tegen me over spel fouten .>>>ja oke de meeting zijn wel cool en gezellig want ben zondag ook geweest bij de mooi weer meeting tot 10 man wel weinig wel gezellig

Ik snap je frustratie, maar mensen weten dit niet van je natuurlijk (een forum is behoorlijk anoniem, dat geldt voor iedereen ;) ) ...

Ik heb geen medelijden met je hoor, maar maak je er niet te druk om ok? Gewoon gezellig blijven posten :)

Mij nemen "ze" ook vaak in de zeik hoor :Y
 
Ik snap je frustratie, maar mensen weten dit niet van je natuurlijk (een forum is behoorlijk anoniem, dat geldt voor iedereen ;) ) ...

Ik heb geen medelijden met je hoor, maar maak je er niet te druk om ok? Gewoon gezellig blijven posten :)

Mij nemen "ze" ook vaak in de zeik hoor :Y

:^

behalve dat van in de zeik nemen. dat doen "ze" natuurlijk noooit bij mij :P

maarre gewoon blijven posten dude. zou zonde zijn als je, je hierdoor laat verjagen van het leukste forum van Nederland ;)
 
Laatst bewerkt:
heb een hard hoofd er in, ik denk dat ik maar meer ga rijden dan lullen dan heb ik er ook niet laste er van kijk wel
 
Ik snap je frustratie, maar mensen weten dit niet van je natuurlijk (een forum is behoorlijk anoniem, dat geldt voor iedereen ;) ) ...

Ik heb geen medelijden met je hoor, maar maak je er niet te druk om ok? Gewoon gezellig blijven posten :)

Mij nemen "ze" ook vaak in de zeik hoor :Y
staat in me profiel toevallig
 
als je meer toppics lees kom je die z.. wel vaker tegen |(
die moet naar een foren neerlandie's of zo.
kan die daar andere afzijken. :r
valt me wel op dat dat zo'n beetje alle inbreng is van die gast. :N

neit door de spellings controlle gehaalt lekker puuuu B| B| B| B| B|



_O- _O- :W :W :W :W :W :W
 
kijk ik zeg ook niet dat het niet goed staat gespeld wan ik kan het goed lezen wat er staat zeker een +++++++ waard
 
zit niet te zeiken kerel daar kan ik echt :( weet je wat ik kap wel met de site elke keer als ik iets zeg of wtf wat dan ook krijg ik gezeik, van gebruik comma'of hooft letter kan je wel spellen . :( lul niet zo, ik ga wel van de site af ben het echt spuug zag altijd gezeik zo wilde echt kwijt laterss B| B| :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( B| B| B| B| |( |( |( |( |( |( |(

aan je smiley gebruik te zien ben je het niet eens met het commentaar...
Maar ik wel. Erg vervelend lezen, zo zonder komma's en punten. Tijdens lezen (ik ben dyslecties) vind ik het extra moeilijk om te bepalen waar de klemtonen liggen, en waar je een nieuwe zin begint :(

Voor jou kost het weinig extra moeite om even die punt neer te zetten, en voor de lezer is het wel zo prettig!

We moeten het samen wel gezellig houden! ;) Probeer daar ook aan mee te werken

Edit:
Lees net pas dat je ook dyslectie hebt...
Ik gebruik vaak google voor ik iets post. met de plaatsing van komma's en punten kunnen ze je daar nog niet helpen. Maar als je de tekst, voor je die plaatst eens hardop (voor jezelf) opleest kom je vaak een heel eind.
Dat na een punt (einde zin) de volgende letter met een hoofdletter begint, weet zelfs jij wel :Y

Zie het niet als commentaar en afzijken, maar als opbouwende kritiek! *O*
 
Laatst bewerkt:
weet je, ik heb in een tweede veld, een word blad open staan, waar ik eerst mijn verhaal in typt. vervolgens, lees ik de tekst nog eens goed door , of er nog iets bij moet of af.
en dan word het op een of andere manier, gooien met ... en ,,, tot het iets leuks word.

8-) 8-)
 
aan je smiley gebruik te zien ben je het niet eens met het commentaar...
Maar ik wel. Erg vervelend lezen, zo zonder komma's en punten. Tijdens lezen (ik ben dyslecties) vind ik het extra moeilijk om te bepalen waar de klemtonen liggen, en waar je een nieuwe zin begint :(

Voor jou kost het weinig extra moeite om even die punt neer te zetten, en voor de lezer is het wel zo prettig!

We moeten het samen wel gezellig houden! ;) Probeer daar ook aan mee te werken

Edit:
Lees net pas dat je ook dyslectie hebt...
Ik gebruik vaak google voor ik iets post. met de plaatsing van komma's en punten kunnen ze je daar nog niet helpen. Maar als je de tekst, voor je die plaatst eens hardop (voor jezelf) opleest kom je vaak een heel eind.
Dat na een punt (einde zin) de volgende letter met een hoofdletter begint, weet zelfs jij wel :Y

Zie het niet als commentaar en afzijken, maar als opbouwende kritiek! *O*
ik weet wel hoe ik het moet doen dus je hoeft het niet uit te leggen . heb er 8jaar dyslectie therapie gehad, maar ik begrijp je dus je wilt ook zeggen dat ik het gezellig moet houden pppff doe ik altijd gezellig houden alleen deze keer niet! maar goed zal wel. einde discussie word er alleen maar pist van dus einde discussie
 
Laatst bewerkt:
ach, als de wat oudere disl...... dislk..... kut kan niet spelllen!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |(
leer je wel truckjes om je tijd op deze aardkloot door te komen, zonder al te veel lastig gevallen te worden. :+
maar ook voor mij zelf.
ik wil in mijn vak en werk serieus worden genomen.
daarin is een verslag schrijven dat onleesbaar is voor anderen dan jezelf, uit den boze.
leven de compeuter en z'n spelling's controle, scheelt al de helft van het probleem. :)
alleen een tjad? :? site wordt het nooit want er is geen snelheid. '( '(
typen ,spelling's controle, en dan nog een paar keer doorlezen kost nu eenmaal tijd. :Y
dan ook maar direct een lang verhaal scheelt weer een keer op die verrekte knop drukken. 8-) 8-)





:W :W :W :W :W :W
 
Laatst bewerkt:
komt goed, moet er nog 3 maken van de 6 moet donderdag avond weer bha school maar goed doe het voor een goede doel, me zelf.
 
truste !
Ben ik nu gek of praten we hier over een tijdsverschil ?
Vorige bericht om 01.28 en de reaktie een paar uur eerder.... :?

BACK TO THE FUTURE ! :Y
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan