** MEGAMEETING 2K6 Part 2 ** 24 september!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey gaan er nog mensen uit Den Haag ik weet het haast wel zeker en spreken jullie dan met mekaar af of ga je er gewoon heen.
Want ik zou best wel met wat mensen samen willen rijden.
 
Ok cool ff vraagje misschien dom maar wat is de PPP en waar is dat dan de Mac in Delft Noord moet wel te vinden zijn maar je ik zie het tegen die tijd wel.
 
Woon zelf ook in Den Haag en lijkt me wel lachen om wellicht mee te gaan en met mensen mee te rijden. Maar dan moet ik wel donderdag eerst slagen en een fietsje aanschaffen. Indien aan al die voorwaarden wordt voldaan, ben ik ook van de partij.. *O*
 
Zet mij er ook maar bij. Kom uit Delft en de verzameling vorige keer bij PPP beviel goed :]

PPP: plaspoelpolder. Rij maar eens op de A4 en hou de borden in de gaten.
McD Delft noord: langs de A13. Dan zie je bij Delft noord vanzelf de overbekende M. Naast het Kartcentrum. Als je IKEA ziet ben je er al voorbij (als je vanuit den Haag komt).


Mods: moet dit topic niet sticky bovenaan? O-)
 
Laatst bewerkt:
Waar in de PPP want ik ken de PPP wel maar dan moet ik wel weten waar?
Ik hoor het wel.
 
TS is op vakantie heb ik vernomen dus dan zullen we het topic maar even hooghouden

full
 
:^

Subtiel kickje. Onbegrijpelijk dat de organisatie zomaar een week vrij krijgt van MF :+

:^ dat kan toch helemaal niet :? dit zijn cruciale tijden, als je dit topic nu niet bijhoudt, komt er niks van terecht...

Of zou dit het tijdstip zijn dat de TS van de megameeting spoorloos verdwijnt :?


Ik zeg poll :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan