megameeting vertrek NoordOostPolder via amersfoort

Status
Niet open voor verdere reacties.
Eigenlijk lijkt Amersfoort mij wel het leukst, idd omdat vanuit daar ook een groep richting Veenendaal gaat. En wellicht daar ook nog bekenden heengaan.
 
Leuk man, steeds meer mensen die mee willen rijden! *D
Zal proberen mijn broertje mee te krijgen, is hier vast wel voor te porren.

Ik weet alleen niet of ik met mijn KaWa-tje iedereen bij kan houden! Maar goed, dat zie ik dan wel weer.
dat moet toch wel lukken, denk dat mijn vriendin ook wel meegaat als ze vrij is, die komt zelf ook uit espel, van de gazonmaaiers. heeft een gs500, of misschien dat ze bij mij achterop gaat, en ik denk ook maar zo, samen uit samen thuis toch. wel zo gezellig.
 
De A6 of A28 maakt mij niet veel uit. A6 kunnen we misschien afspreken bij McDonalds bij Leystad. Voor de A28 is bij een tankstation in Dronten of Harderwijk misschien een optie.
 
Ik heb een beetje een routefoutje gemaakt... |(

We rijden niet via de A28 naar het zuiden maar de A50!! Het tankstation tussen Zwolle en Wezep is dus NIET waar de Kamper en Zwolse motoren (het zijn er inmiddels al een stuk meer heb ik me laten vertellen, ook Nunspeet en Meppel komen) wachten op de Groep Groningen, maar het TOTAL-station bij Heerde!

Dus rijden jullie via de A50: welkom welkom! En zo niet! Jammer, zien we jullie in Veenendaal!

Groeten,

De Buikschuiver
 
Ik heb een beetje een routefoutje gemaakt... |(

We rijden niet via de A28 naar het zuiden maar de A50!! Het tankstation tussen Zwolle en Wezep is dus NIET waar de Kamper en Zwolse motoren (het zijn er inmiddels al een stuk meer heb ik me laten vertellen, ook Nunspeet en Meppel komen) wachten op de Groep Groningen, maar het TOTAL-station bij Heerde!

Dus rijden jullie via de A50: welkom welkom! En zo niet! Jammer, zien we jullie in Veenendaal!

De Buikschuiver
nou ja lijkt me duidelijk dat we dus niet de A50 nemen, maar gewoon richting amersfoort gaan, op het topic van amersfoort staat dat het verzamelen om 9.30 is, dus moeten we nog maar ff kijken hoe of wat verder denk dat het verzamelen in bij de carpoolparkeerplaats wel ongeveer 8.15/8.30 wordt. maar dat kunnen we nog bekijken, het duurt nog ff voordat het 9 mei is, laat het eerst maar eens ff wat mooier weer worden,

groeten v-twin boy
 
Damn! Ik wil ook mee, maar heb geen motor.. '(

MzZL!

Jethro

je hebt nog ff, het is nog geen 9 mei.

wij hebben toch ook wel mooie stukjes om te rijden, we hebben een mooie kneedown bocht bij de kleiweg, (vd linde) en als je vanaf ens komt en je neemt de snelweg richting lelystad dan heb je ook zo'n mooie lange bocht, en we hebben het dijkje van vollehove naar kuinre, is ook leuk en dicht in de buurt, en voor meer bochten werk zitten we ook niet ver van heerenveen af, waar je mooi rondjes kan rijden op het klaverblad.
ja verder is het rijden in de polder een beetje recht toe recht aan, en af en toe eens een bochtje, voor het beter bochten werk moet je toch al wel buiten de polder wezen,

groeten v-twin boy :]
 
Wat voor soort motoren komen er eigenlijk mee vanuit de polder?
Ik heb net vanavond een CX500 van '79 gekocht. Ben alleen bang dat deze de rest misschien niet bijhoudt, ben zelf ten slotte ook nog niet zo ervaren. Wordt het knallen, of wordt het toeren? Toch wel ff belangrijk om te weten denk ik (voordat ik opeens iedereen kwijt ben :? )

GroetjeZ!

Jethro

Bijlage: CX500_2.jpg
 
Wat voor soort motoren komen er eigenlijk mee vanuit de polder?
Ik heb net vanavond een CX500 van '79 gekocht. Ben alleen bang dat deze de rest misschien niet bijhoudt, ben zelf ten slotte ook nog niet zo ervaren. Wordt het knallen, of wordt het toeren? Toch wel ff belangrijk om te weten denk ik (voordat ik opeens iedereen kwijt ben :? )

GroetjeZ!

Jethro
nou ik vind gewoon dat we het tempo zo moeten aanhouden dat iedereen daar plezier van heeft, het is natuurlijk niet de bedoeling dat we iedereen kwijt gaan rijden, daar zie ik dan de lol ook niet van in, dus ik denk wel dat het goed komt hoor. lekker :] en plezier hebben daar gaat het om.

groeten v-twin boy :)
 
Thanks! Hij rijdt ook erg lekker trouwens, moet ik zeggen! En het is een leuk ding om op te beginnen, toch? Nu alleen nog wel even een goede broek zien te vinden om de kinderbijslag warm te houden. Heeft er iemand ervaring met Outlet Staphorst, die de laatste tijd zoveel reclame maakt? Denk dat ik daar binnenkort maar eens naartoe moet..

Groet,

Jethro

Ps: de CX500 is zo te zien ook een V-Twin toch? Met dwarsstaande cilinders.
Ik heb er qua techniek eigenlijk amper verstand van.

Bijlage: CX500_2.jpg
 
Voor mij wordt het niet echt knallen, ik heb een Suzuki Marauder

full


Dus voor mij wordt het ook toeren maar ik denk dat er daar wel rekening mee wordt gehouden, zodat de groep wel bij elkaar blijft. En zo te zien is de Cx500 ook een V-Twin.
 
Laatst bewerkt:
Wat voor soort motoren komen er eigenlijk mee vanuit de polder?
Ik heb net vanavond een CX500 van '79 gekocht. Ben alleen bang dat deze de rest misschien niet bijhoudt, ben zelf ten slotte ook nog niet zo ervaren. Wordt het knallen, of wordt het toeren? Toch wel ff belangrijk om te weten denk ik (voordat ik opeens iedereen kwijt ben :? )

Wees maar niet bang, ik denk ook niet dat ik iedereen eruit kan rijden met mijn Kawasaki El 250. Ik heb ook nog niet zo heel veel gereden, dus ook niet echt ervaren.

Gewoon leuk met z'n allen een stukje rijden :] en natuurlijk wat meer motorrijders uit de buurt leren kennen!
 
Voor mij wordt het niet echt knallen, ik heb een Suzuki Marauder

(Afbeelding)

Dus voor mij wordt het ook toeren maar ik denk dat er daar wel rekening mee wordt gehouden, zodat de groep wel bij elkaar blijft. En zo te zien is de Cx500 ook een V-Twin.


Wees maar niet bang, ik denk ook niet dat ik iedereen eruit kan rijden met mijn Kawasaki El 250. Ik heb ook nog niet zo heel veel gereden, dus ook niet echt ervaren.

Gewoon leuk met z'n allen een stukje rijden :] en natuurlijk wat meer motorrijders uit de buurt leren kennen!

Kijk! Twee mede-niet-racerds! Dat wordt nog gezellig! ik kijk er echt naar uit, lijkt me een hele happening.. De CX500 is inderdaad een V-Twin. Niet dat ik zo technisch ben hoor, maargoed. alleen de mijne glimt niet zo erg als die van jou Wishmerhill! ;) Mijn complimenten! :} ik ga de mijne voor die tijd denk ik ook even een beetje oppoetsen. maar ok, hij is dan ook wel bijna 25 jaar oud ;)

GroetjeZ!

Jethro
 
Jongens,

Ik vertrek denk ik ook vanuit NOP.
Woon zelf in Zeewolde, dus moet eerst stukje klimmen en daarna dalen ;)
 
He V-twin boy,

Zo eindelijk heb ik het ook voor mekaar,
Ik ga lekker vanuit Emmeloord, naar jouw toe en dan knallen we mooi die kant op
Wil jij nog een keertje een digitaal kiekje van mijn motor maken???

groeten Twin Power
 
He V-twin boy,

Zo eindelijk heb ik het ook voor mekaar,
Ik ga lekker vanuit Emmeloord, naar jouw toe en dan knallen we mooi die kant op
Wil jij nog een keertje een digitaal kiekje van mijn motor maken???

groeten Twin Power
a prachtig, dat zullen we wel ff doen, fototje maekn van dat twin power geweld, jammer dat we het niet ff met een geluidje kunnen doen, das pas helemaal mooi,

groeten v-twin boy :]
 
:9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~
Zag vandaag een mooie TL1000S staan! Een knalrode, met veel carbon(look) delen eraan! Supergaaf, bijna mooier dan de R1 die ernaast stond! Ik zou denk ik niet kunnen kiezen :s

GroetjeZ!

Jethro

Ps: Over wat voor geweld hebben we het bij jou TwinPower??
 
:9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~
Zag vandaag een mooie TL1000S staan! Een knalrode, met veel carbon(look) delen eraan! Supergaaf, bijna mooier dan de R1 die ernaast stond! Ik zou denk ik niet kunnen kiezen :s

GroetjeZ!

Jethro

Ps: Over wat voor geweld hebben we het bij jou TwinPower??
ja tl1000s is een supermooie fiets, alleen rood vind ik wat minder, maarja heb er zelf ook een tl1000s.

dat twinpower dat is een motto guzzi, 2 cilinder 1000cc open uitlaten en open kelken. :} hoor je al van grote afstand aankomen.

binnekort wel ff een foto van de guzzi.
dit is mijn tl1000s

groeten v-twin boy :]
full
 
ja tl1000s is een supermooie fiets, alleen rood vind ik wat minder, maarja heb er zelf ook een tl1000s.

dat twinpower dat is een motto guzzi, 2 cilinder 1000cc open uitlaten en open kelken. :} hoor je al van grote afstand aankomen.

binnekort wel ff een foto van de guzzi.
dit is mijn tl1000s

groeten v-twin boy :] (Afbeelding)

Kijk! :}
 
Ja echt jammer dat er geen geluidjes bij kunnen, want bij jouw TL- 1000 mag ik die van mij eerst wel effe in de was zetten, Het geluid is mooier als de lak,

groeten Twin Power
 
ja vandaag weer ff lekker gereden :9~

was wel koud aan de vingers maar dat mocht de pret niet drukken.
hopen dat het van't weekend nog mooi weer blijft, of ja mag eerst wel ff wat regenen om de pekel van de weg te spoelen

groeten v-twin boy :]
 
hallo allemaal,

ben ff alle namen aan het verzamelen van degene die mee gaan/willen.
en zat te denken aangezien er ook rijders uit zeewolde mee willen rijden, is het misschien ook wel net zo leuk om zo veel mogelijk door onze eigen polder heen te rijden en dan ook via zeewolde te rijden, en dan bij nijkerk de snelweg op te gaan om naar amersfoort te rijden.

dus dan zou de route als volgt zijn, n.o.p verzamelplek carpoolstrook A6 bij urk/nagele, dan via swifterbant naar dronten naar biddinghuizen, langs zeewolde en dan de polder uit naar nijkerk toe.
das een leuk ritje van iets meer dan een uurtje, zijn natuurlijk wel recht toe recht aan wegen, maarja dat zijn we gewend hier in de polder, en denk ook dat deze route goed te doen is,
iemand een ander idee, of nog meer mensen die zich willen aanmelden, doe het dan hier.

groeten v-twin boy. :]
p.s. probeer anders ook wat vrienden ofzo mee te krijgen, mensen die geen motor-forum bezoekers zijn (die daar niet aan verslaafd zijn)ikke wel :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan