megameeting vertrek NoordOostPolder via amersfoort

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goed idee, rondje polder. Zien we nog wat van onze eigen provincie.

De mensen die uit Lelystad mee gaan kunnen zich bij Swifterband of Dronten bij de groep aansluiten. Ik weet zelf niet welke van de twee het beste te doen is, kom maar met een suggestie. Mij maakt het niet zoveel uit.
 
Kewl, al met z'n elven joh?

Maar wat zijn goede punten om af te spreken? Zoals in Dronten bijvoorbeeld? :)

Damn, V-Twin boy, wat een gafe bike! :9~
 
Kewl, al met z'n elven joh?

Maar wat zijn goede punten om af te spreken? Zoals in Dronten bijvoorbeeld? :)

Damn, V-Twin boy, wat een gafe bike! :9~

Bij het BOL-Pompstation aan de Noord zou een redelijke plek zijn om af te spreken. Je hoeft niet half Dronten door, en er is redelijk wat plek. Voor de NOP-pers is het ook makkelijk te vinden, die rijden er pal langs als ze naar bijv. Kampen rijden. Idee? Je hoeft maar heel even van de grote weg af en dan sta je bij de Bol. :]
Andere suggesties zijn natuurlijk welkom, maar dit lijkt me een goeie!

GroetjeZ!

Jethro
 
lijkt me leuk,vanuit n.o.polder.
ken ik ook mee,zal ik aleen nog even vrij moeten vragen,maar dat moet lukken.
ik kom vanuit Nagele (met een triumph daytona 955i) :9
 
lijkt me leuk,vanuit n.o.polder.
ken ik ook mee,zal ik aleen nog even vrij moeten vragen,maar dat moet lukken.
ik kom vanuit Nagele (met een triumph daytona 955i) :9

ha nummer 12 is erbij :) , en nog wel uit hetzelfde dorp. :P hey fototje van de triumph daytona 955i, mooi spul hoor. :}

groeten v-twin boy
 
Leuk idee. Scheelt mij ook een ritje naar de N.O.P.;-)
Er gaat nog een vriend van mij mee uit dronten.. Ik zal eens vragen of ie ook lid wordt en hier ff post.
 
Wow!!
Zo te zien ga ik ook mee.... :?
Nah, onder voorbehoud dan....
Kzal ff informeren of ik nog een paar niet MF-ers mee kan krijgen.

Heb je grote broer S. de Gr. (SP1) al gevraagd?
ja okee, onder voorbehoud, maar je moet het toch een keertje meegemaakt hebben.

heb meneer S. ook al gesproken, hij kijkt zelf ook hier in dit topic, maar zet zelf niks neer, wel kijken niet kopen.
denk dat hij het zelf ook wel leuk vind, dus als hij tijd heeft gaat hij wel mee.
wel een donders mooi appartaat, zo'n SP1, erg :}
 
ja okee, onder voorbehoud, maar je moet het toch een keertje meegemaakt hebben.

heb meneer S. ook al gesproken, hij kijkt zelf ook hier in dit topic, maar zet zelf niks neer, wel kijken niet kopen.
denk dat hij het zelf ook wel leuk vind, dus als hij tijd heeft gaat hij wel mee.
wel een donders mooi appartaat, zo'n SP1, erg :}

Eej, Sander!

Hoest nou? Met je arm enzo?
 
Verders nog helemaal geen nieuwe aanmeldingen? :(
By the way, hoe valt het idee bij jullie om in Dronten af te spreken, NOP-pers?

Groet,

Jethro
 
Verders nog helemaal geen nieuwe aanmeldingen? :(
By the way, hoe valt het idee bij jullie om in Dronten af te spreken, NOP-pers?

Groet,

Jethro
wij komen met het groepje uit de NOP toch langs dronten, en weet waar het tankstation ligt, dus we kunnen daar altijd ff stoppen, ff kennis maken en een paar foto's dan doorgaan naar amersfoort. moeten alleen rekening houden met de tijd, dat we dan niet te laat komen in amersfoort.

maar dat gaat goed komen, het is nog niet zover.

groeten v-twin boy :]
 
wij komen met het groepje uit de NOP toch langs dronten, en weet waar het tankstation ligt, dus we kunnen daar altijd ff stoppen, ff kennis maken en een paar foto's dan doorgaan naar amersfoort. moeten alleen rekening houden met de tijd, dat we dan niet te laat komen in amersfoort.

maar dat gaat goed komen, het is nog niet zover.

groeten v-twin boy :]

Daarom.. we hoeven in Dronten geen aparte meeting te houden hoor, dus veel oponthoud zal het niet veroorzaken denk ik. Maar ok, ff voorstellen, da's wel ff leuk. Moet eigenlijk voor die tijd nog even een digitale camera zien te krijgen :s
En wat is de bedoeling op de terugweg? Iedereen op eigen gelegenheid terug zeker?

Groet,

Jethro
 
Gááááááp! B| Volgens mij is dit topic in slaap gevallen.. :)

GroetjeZ!

Jethro
 
valt best mee toch. :)

weet niet hoe we na de meeting weer naar huis gaan, ligt er aan of we iedereen weer terug vinden, dat komt vast wel goed, we zien wel hoe het loopt.
 
Na afloop, heb eigenlijk geen idee wanneer dat is :? , rijdt ik langs Apeldoorn. Het is ten slotte moederdag en moeders moet ook nog even bezocht worden dan. Om dan eerst weer naar de flevopolder te gaan en dan naar Apeldoorn dat is te ver om :] .
 
Mijn dag is helemaal goed! Ik heb vandaag een hele mooie MQP combi en Sidi Vertebra laarzen op de kop getikt voor weinig! Allebei in nieuwstaat :] nu nog een motor die erbij past |(

GreetZ!

Jethro
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan