MF Gooi en Vechtstreek deel * 59 * Fijne kerst allemaal ;)

Was't wat?

  • Beetje kort, 9 dagen....

    Stemmen: 1 2,8%
  • Ja, goed jaar geweest!

    Stemmen: 22 61,1%
  • Ik ben dik over de normale 2000km heen :$

    Stemmen: 1 2,8%
  • *O* *O* *O* *O* *O* (coonie)

    Stemmen: 2 5,6%
  • Matig motor-jaartje geweest

    Stemmen: 9 25,0%
  • Proefritjes!!!!!!!

    Stemmen: 1 2,8%

  • Totaal aantal stemmers
    36
Status
Niet open voor verdere reacties.
oke die 5 cent was wat raar.
Maar ik vind hij kiest toch voor dat werk en weet dus dat hij voor dag en douw moet lopen. Ik kies toch ook om agent te worden weet ik toch ook dat ik in de kou moet laseren :P.(geintje)

Maar ik vind dat je dit niet kunt vergelijken met fooi uit het restaurant. Er is geen andere manier om die krant door de bus te gooien.
Ben jij nou echt allemaal volwaardig (verdienende) beroepen aan het vergelijken met een krantenwijkje :?
 
oke die 5 cent was wat raar.
Maar ik vind hij kiest toch voor dat werk en weet dus dat hij voor dag en douw moet lopen. Ik kies toch ook om agent te worden weet ik toch ook dat ik in de kou moet laseren :P.(geintje)

Maar ik vind dat je dit niet kunt vergelijken met fooi uit het restaurant. Er is geen andere manier om die krant door de bus te gooien.

Naja, waarom niet vergelijkbaar met een restaurant?! Het is eigenlijk gewoon een fooi die je de krantenbezorger geeft. Ben je tevreden, dan geef je wat. Zo niet? Dan niet... En anders een Nee-Nee sticker op je brievenbus plakken toch, weet je in ieder geval zeker dat ze volgend jaar niet meer komen... :)
 
Laatst bewerkt:
oke die 5 cent was wat raar.
Maar ik vind hij kiest toch voor dat werk en weet dus dat hij voor dag en douw moet lopen. Ik kies toch ook om agent te worden weet ik toch ook dat ik in de kou moet laseren :P.(geintje)

Maar ik vind dat je dit niet kunt vergelijken met fooi uit het restaurant. Er is geen andere manier om die krant door de bus te gooien.
Dus je gooit ook troep op de grond onder het mom van; "ze worden betaald om het op te ruimen"

:N

Ze krijgen echt een baggerloon man, beetje respect is wel op z'n plaats als je het mij vraagt. Vooral in deze wintermaanden, ik heb echt geen zin om om 5u de deur uit te gaan op m'n volgeladen fietsje _O-
 
Laatst bewerkt:
Naja, waarom niet vergelijkbaar met een restaurant?! Het is eigenlijk gewoon een fooi die je de krantenbezorger geeft. Ben je tevreden, dan geef je wat. Zo niet? Dan niet... En anders een Nee-Nee sticker op je brievenbus plakken toch, weet je in ieder geval zeker dat ze volgend jaar niet meer komen... :)
In een restaurant gaat het echt om de bediening van de gasten. Bij de krant tja wil die hem met een salto door de brievenbus doen of met een radslag.

En waar ik denk ik mij aan irriteer is dat het ze tegenwoordig niet meer gaat om het wensen van een fijne feestdag maar om het geld krijgen. En dat ze eigenlijk er al vanuit gaan dat ze het krijgen.
 
[me="Terror"] hangt morgen de misseltoe op want zijn krantenbezorgster mag er best wezen O-) [/me]


Mag ook in natura hoor Kjoetiejbooj *O*
 
Laatst bewerkt:
Dus je gooit ook troep op de grond onder het mom van; "ze worden betaald om het op te ruimen"

:N

Ze krijgen echt een baggerloon man, beetje respect is wel op z'n plaats als je het mij vraagt. Vooral in deze wintermaanden, ik heb echt geen zin om om 5u de deur uit te gaan op m'n volgeladen fietsje _O-
Ik gooi niks op de grond want dat slaat nergens op. Ik heb wel respect voor ze misschien was die 5 cent niet op zijn plaats. Nogmaals dat is de keus om om 5u uit je nest te moeten om te gaan werken. En baggerloon krantenwijk verdient zeker niet slecht hoor.
 
In een restaurant gaat het echt om de bediening van de gasten. Bij de krant tja wil die hem met een salto door de brievenbus doen of met een radslag.

En waar ik denk ik mij aan irriteer is dat het ze tegenwoordig niet meer gaat om het wensen van een fijne feestdag maar om het geld krijgen. En dat ze eigenlijk er al vanuit gaan dat ze het krijgen.
Sorry man, maar je hebt nog veel te leren vrees ik.

Je zou eens moeten vragen wat ze verdienen. Vervolgens tot eind januari zelf kranten gaan lopen en je hebt dit stukje iig wel door ;)
 
In een restaurant gaat het echt om de bediening van de gasten. Bij de krant tja wil die hem met een salto door de brievenbus doen of met een radslag.

En waar ik denk ik mij aan irriteer is dat het ze tegenwoordig niet meer gaat om het wensen van een fijne feestdag maar om het geld krijgen. En dat ze eigenlijk er al vanuit gaan dat ze het krijgen.

Nee niet met een salto of een radslag, maar gewoon op tijd... :Y En een vriendelijk groeten of een hand omhoog steken kan ook veel doen...
 
Laatst bewerkt:
Nee niet met een salto of een radslag, maar gewoon op tijd... :Y En een vriendelijk groeten of een hand omhoog steken kan ook veel doen...
Dan woon ik denk ik in een andere stad ofzo want dat is dus hier echt niet het geval.
 
oke die 5 cent was wat raar.
Maar ik vind hij kiest toch voor dat werk en weet dus dat hij voor dag en douw moet lopen. Ik kies toch ook om agent te worden weet ik toch ook dat ik in de kou moet laseren :P.(geintje)

Maar ik vind dat je dit niet kunt vergelijken met fooi uit het restaurant. Er is geen andere manier om die krant door de bus te gooien.

_O-

Uhuh.... denk je dat? Een droge krant op een regenachtige dag? Hij kan ook prima nat erin hoor...
 

Jammie.

Bij de krant tja wil die hem met een salto door de brievenbus doen of met een radslag.

Wil hij de krant geheel door de brievenbus doen, of zal hij de krant half buiten de bus laten hangen als het stortregent?

Het is je goed recht niets te geven.

Maar dat zo'n jongen eigenlijk iets verwacht is niet zo raar, het is immers gebruikelijk. Helemaal niet vreemd om je verwachtingspatroon daar een beetje op af te stemmen. Ik verwacht dat de zon elke dag opkomt...
Hij kiest er inderdaad zelf voor om kranten te lopen. Voor iemand zonder verblijfsvergunning zijn er namelijk zat andere beroepen, agent bijvoorbeeld.

Echt waar, nogmaals, niets geven is je goed recht, daar doe ik niets aan af. Maar de onderbouwing...mwah... :j
 
Jammie.Wil hij de krant geheel door de brievenbus doen, of zal hij de krant half buiten de bus laten hangen als het stortregent?

Het is je goed recht niets te geven.

Maar dat zo'n jongen eigenlijk iets verwacht is niet zo raar, het is immers gebruikelijk. Helemaal niet vreemd om je verwachtingspatroon daar een beetje op af te stemmen. Ik verwacht dat de zon elke dag opkomt...
Hij kiest er inderdaad zelf voor om kranten te lopen. Voor iemand zonder verblijfsvergunning zijn er namelijk zat andere beroepen, agent bijvoorbeeld.

Echt waar, nogmaals, niets geven is je goed recht, daar doe ik niets aan af. Maar de onderbouwing...mwah... :j
[me="Terror"] wijst Lankho09 op het feit dat jaapie ook pliesie wilt worden B| [/me]

:P

Trusten 't gooi :W
 
Laatst bewerkt:
Niets tegen politie hoor, prima mensen. Sterker, m'n stiefvader is er eentje, en ik heb er geen last van. *O*

Maar dat was dan ook niet helemaal het punt dat ik duidelijk wou maken. :P

Potver, Nocer dacht ook al aan natte kranten. :+
 
Niets tegen politie hoor, prima mensen. Sterker, m'n stiefvader is er eentje, en ik heb er geen last van. *O*

Maar dat was dan ook niet helemaal het punt dat ik duidelijk wou maken. :P

Potver, Nocer dacht ook al aan natte kranten. :+

Nou.... ik zal het nog leuker zeggen... als jij een krant te kort hebt.. of één krant nog beschadigd of nat is en ééntje droog... en je moet kiezen tussen het huis dat 5 cent gaf en dat huis dat 4 euro gaf.....

Wordt een mooi jaar Thacutiboy :P
 
Nou.... ik zal het nog leuker zeggen... als jij een krant te kort hebt.. of één krant nog beschadigd of nat is en ééntje droog... en je moet kiezen tussen het huis dat 5 cent gaf en dat huis dat 4 euro gaf.....

Wordt een mooi jaar Thacutiboy :P
Haha ik heb het door. Nou genoeg reactie en meningen weer even over motoren. weet iemand zo even op te noemen wat een ketting voor mijn schatje kost. ongeveer
En nog adviezen voor wat betreft een nieuwe ketting enzo.
 
Laatst bewerkt:
Nou.... ik zal het nog leuker zeggen... als jij een krant te kort hebt.. of één krant nog beschadigd of nat is en ééntje droog... en je moet kiezen tussen het huis dat 5 cent gaf en dat huis dat 4 euro gaf.....

Wordt een mooi jaar Thacutiboy :P

:Y :')
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan