MF Gooi en Vechtstreek deel * 59 * Fijne kerst allemaal ;)

Was't wat?

  • Beetje kort, 9 dagen....

    Stemmen: 1 2,8%
  • Ja, goed jaar geweest!

    Stemmen: 22 61,1%
  • Ik ben dik over de normale 2000km heen :$

    Stemmen: 1 2,8%
  • *O* *O* *O* *O* *O* (coonie)

    Stemmen: 2 5,6%
  • Matig motor-jaartje geweest

    Stemmen: 9 25,0%
  • Proefritjes!!!!!!!

    Stemmen: 1 2,8%

  • Totaal aantal stemmers
    36
Status
Niet open voor verdere reacties.
141025255821t.jpg
 
Laatst bewerkt:
Nou.... ik zal het nog leuker zeggen... als jij een krant te kort hebt.. of één krant nog beschadigd of nat is en ééntje droog... en je moet kiezen tussen het huis dat 5 cent gaf en dat huis dat 4 euro gaf.....

Wordt een mooi jaar Thacutiboy :P

_O- Breng nog eens een onderwerp in, TCB ;)

Sorry UT, hier sneeuwt het ook een beetje. Maar het is dinsdag en woensdag vást weg 8-)

'Schatje' als in 'motor-schatje' (valt wel mee in prijs) of als in 'vrouw-schatje' (kost duur geld :P )
 
In een restaurant gaat het echt om de bediening van de gasten. Bij de krant tja wil die hem met een salto door de brievenbus doen of met een radslag.

En waar ik denk ik mij aan irriteer is dat het ze tegenwoordig niet meer gaat om het wensen van een fijne feestdag maar om het geld krijgen. En dat ze eigenlijk er al vanuit gaan dat ze het krijgen.

Stop maar met redenen zoeken om je gedrag te rechtvaardigen. Het gaat nu écht nergens meer over.... :N

Lekker bij je principes houden en verbitterd achter je open haard blijven zitten. ;) Je hebt die jongen laten zien dat hij bij jou duidelijk aan het verkeerde adres is. En dat weet hij nu. :)
 
_O- Breng nog eens een onderwerp in, TCB ;)

Sorry UT, hier sneeuwt het ook een beetje. Maar het is dinsdag en woensdag vást weg 8-)

'Schatje' als in 'motor-schatje' (valt wel mee in prijs) of als in 'vrouw-schatje' (kost duur geld :P )
Dat weet ik ja :Y
En wat is valt wel mee in prijs ongeveer 100 200 300 euro
 
Mandje hout gehaald, bacootje pakken en zo ff FightClub kijken :)
 
Stop maar met redenen zoeken om je gedrag te rechtvaardigen. Het gaat nu écht nergens meer over.... :N

Lekker bij je principes houden en verbitterd achter je open haard blijven zitten. ;) Je hebt die jongen laten zien dat hij bij jou duidelijk aan het verkeerde adres is. En dat weet hij nu. :)
Zal ik doen jammer dat ik hbier geen open haard heb. Ja het gaat een beetje de verkeerde kant op. Sorry trouwens ook voor die opmerking van de kutdag. :X
 
Ik ga er denk ik ook maar mee nokken, niet echt boeiend meer nu, begon de discussie net leuk te vinden. _O- :W
 
Nieuw deeltje! :W


Maaruh, die topic titel? :? In dit tempo is dit deeltje ruim voor de kerstdagen vol! :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan