MF Gooi en Vechtstreek deel * 80 * The Next Generation!

Status
Niet open voor verdere reacties.
:^

Toppie:
full
 
Laatst bewerkt:
What the fuck. Zelden een ochtend zo slecht besteed.

Al aan de late kant vertrokken. Snel even de Garmin met zuignap op de tank gerost. Ook even extra geborgd met een touwtje voor de zekerheid, voor als die zuignap opeens los laat.

Bij Hilversum komt de Garmin me om de oren. En de A27 is nou ook niet echt een weg dat je denkt "Goh, ik stop even en draai om om te zien of er nog wat te redden valt."

Gewoon het originele houdertje, bestaat eigenlijk uit een plaatje waarop je de Garmin klikt, een kogelgewrichtje zodat je die kan draaien en dan een grote zuignap. De zuignap zat nog stevig vast, het kogelgewrichtje blijkbaar niet zo. :')

Dat is dan nog voor 7 uur, dus ik had 'm al aardig hangen vanochtend. Geen koffie, geen Garmin en onderweg om de motor te castreren.

Begrenzen zou ik laten doen om 08.00 bij KMS Motoren in Poeldijk. Poeldijk is een kutgat net onder Den Haag. Ben bij elke stadskaart die ik onderweg tegenkwam even gestopt, maar de straatnaam die ik hebben moest stond er uiteraard niet tussen. 07.50 reed ik Poeldijk binnen, 8.50 had ik gevonden waar die toko zat.

Oh, en het was onderweg nat.

Maar goed, maakt niet uit dat ik te laat was, man was de afspraak toch al weer vergeten. En er was ook al iemand anders die terecht eerst geholpen werd.

Ben uiteindelijk vertrokken met twee prachtige uitdraaien waarop ik precies 25Kw heb. :) Ben ook vertrokken zonder begrenzing. :')

Dankzij het snelgas kon de beste man niet bij de kabelrol, dus die heeft het even op de gashendel afgetekend en me weer op pad gestuurd. Positief bekeken ben ik nu wel iets goedkoper uit. :+

Maar goed, vanochtend heeft me welgeteld gekost;

- Koffie.
- 250km door de regen.
- Een Garmin.

Het heeft me opgeleverd;
- Twee printjes.

Al met al was ik vanmorgen lekker in bed blijven liggen als ik dat vantevoren geweten had. Dit is best een slechte deal zo. :')
 
Owh damn stelletje slaapkopen hiero... *O* *hypert* *O*

@ Lank: Goffer tzal ook niet he?? Hoe blijf je er zo rustig onder man? Ennuh op je snelgas begrenst nu ofzo? Stiekem moet je nog eens terug om het goed te laten doen ofzo? :P
 
Owh man zelfs online daten is stom B|

Krijg net n berichtje terug, moet ik weer braaf gaan zitten wachten, want dan worden ze ongeduldig enzo....stom gezeik altijd :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan