MF Gooi & Vechtstreek deel 125: De zomer is niet voorbij

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mogguh,
Gisteren vuurwerk gekeken op t strand, twee mooie shows gezien *O*

Wel een beetje fris zo op een kleedje op t strand, maar gezellige drukte. Had wel t idee dat de helft van de mensen na de eerste show al naar huis gingen, zeker niet door gehad dat er nog 1 kwam of zo.
Lekker ook die drukte na afloop, rijen om de parkeer garages in te komen.. Wij hadden de auto dus even buiten t centrum geparkeerd :Y
Jammer dat de shortcut binnendoor geblocked was door een ongeluk.. Stonden we zelf ook nog ff vast.
Hoop motoren ook nog, maar geen mf-ers kunnen spotten

Koffie
 
meer koffie nodig, maar als ik nog een keer mag gokken:

Veel plezier met voorrijden Will ;)
 
Mogguh,
Gisteren vuurwerk gekeken op t strand, twee mooie shows gezien *O*

Wel een beetje fris zo op een kleedje op t strand, maar gezellige drukte. Had wel t idee dat de helft van de mensen na de eerste show al naar huis gingen, zeker niet door gehad dat er nog 1 kwam of zo.
Lekker ook die drukte na afloop, rijen om de parkeer garages in te komen.. Wij hadden de auto dus even buiten t centrum geparkeerd :Y
Jammer dat de shortcut binnendoor geblocked was door een ongeluk.. Stonden we zelf ook nog ff vast.
Hoop motoren ook nog, maar geen mf-ers kunnen spotten

Koffie
Ja, het was prachtig. :} :} :} :} :} Al wist ik niet of de bedoeling was dat bij 2e ponton hoop vuurwerk in zeewater geschoten en daar boel knallen uit water.... :? Ik zat/lag precies in lijn van Kurhuis, paar meter van zeewater. Ik ben om kwart over 12 weer thuis. Weinig hinder gehad van drukte. KTM is net Mozes, Hij orakelt wat uit z'n Akra's en automobilisten gingen vanzelf opzij.... *O*
 
Ja, het was prachtig. :} :} :} :} :} Al wist ik niet of de bedoeling was dat bij 2e ponton hoop vuurwerk in zeewater geschoten en daar boel knallen uit water.... :? Ik zat/lag precies in lijn van Kurhuis, paar meter van zeewater. Ik ben om kwart over 12 weer thuis. Weinig hinder gehad van drukte. KTM is net Mozes, Hij orakelt wat uit z'n Akra's en automobilisten gingen vanzelf opzij.... *O*

Whahahahha _O- mozes

Maar dan zaten we vlak bij elkaar, zat ook vlak bij t water daar. Maar ja, toch wel beetje donker...
Viel me ook op ja, t vuurwerk in t water, zag wat dingen afgevuurd worden het water in, zag er apart uit, maar of t hoorde? Beetje gevaarlijk lijkt mij zo vlak bij t schip.. :+
 
Ja, het was prachtig. :} :} :} :} :} Al wist ik niet of de bedoeling was dat bij 2e ponton hoop vuurwerk in zeewater geschoten en daar boel knallen uit water.... :? Ik zat/lag precies in lijn van Kurhuis, paar meter van zeewater. Ik ben om kwart over 12 weer thuis. Weinig hinder gehad van drukte. KTM is net Mozes, Hij orakelt wat uit z'n Akra's en automobilisten gingen vanzelf opzij.... *O*

Of mensen uit hun bed B| :+

Mogguh :Z Brakke nacht.. :/
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan