MF Gooi & Vechtstreek deel 125: De zomer is niet voorbij

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik vond het reuze meevallen met de koffie in Frankrijk :?
Heb werkelijk geen één keer koffie gehad 'op de Franse manier', gewoon goed te drinken hoor...

En believe me, ik heb ooit ook wel eens de 'Franse koffie' gehad :Y
 
Ik vond het reuze meevallen met de koffie in Frankrijk :?
Heb werkelijk geen één keer koffie gehad 'op de Franse manier', gewoon goed te drinken hoor...

En believe me, ik heb ooit ook wel eens de 'Franse koffie' gehad :Y

Jullie hebben ook heel andere locaties dan wij gehad denk ik, bij ons was het echt alleen Franse koffie :X
 
Steeds een stukje beter :')


(ik weet nog een leuk uitje voor het Gooi-Topic }) :') )

full



Mét mannen ook dan hè...

En sowieso, ich bin dabei! *O* *O*
 
Laatst bewerkt:
:?

volgens mij zaten we allemaal in hetzelfde gebied hoor... ;)

Misschien hadden wij gewoon mazzel met de koffie dan _O-

Ik doel op soort accomodatie... we zaten een tikkie in de middle of nowhere... dan moet je ook niet te veel verwachten. 't Was gewoon superbasic met wel een mooie omgeving.
 
Laatst bewerkt:
Ken het systeem niet, maar die ring houdt je gas-stand vast? Lijkt mij inderdaad ook wel handig voor de langere afstanden. Kan je ondertussen een sjekkie draaien :P
Hij klemt de handle iets. Die draait daardoor niet meer vanzelf terug, maar kun je met de hand nog prima verdraaien.

De tip van het sjekkie zal ik proberen 8-)
 
@ Koffie: over smaak valt niet te twisten ;) :P


Gewoon besluiten: 't Is allemaal drab!! *O*


 
gaan we nu strijden om wie het meest kloterige hotel gevonden heeft :?

Hé, misschien lukt dát jou en Achi straks wel :P _O-

Bijzondere hotels voorbij zien komen, van 'kampeergevoel' tot 'oase', héél divers :Y

Om maar wat te noemen: iemand ooit wel eens een elektrisch toilet meegemaakt?
Man, om bang van te worden, ding ging zo tekeer dat de vloer bewoog en zorg vooral dat je er niet op zit als je doortrekt, want je ingewanden worden eruit gezogen :o :X
 
Laatst bewerkt:
Daaag gooiers. Net terug van een weekend Normandië op de motor. Zit op het moment van schrijven in een boeing richting turkije (we moeten nog opstijgen uiteraard!) houden jullie in de tussentijd het Gooi heel?

Fijne vakantie *D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan