MF Gooi & Vechtstreek deel 125: De zomer is niet voorbij

Status
Niet open voor verdere reacties.
gaan we nu strijden om wie het meest kloterige hotel gevonden heeft :?
_O-

Toch de verkeerde gekocht -O-










Koffie dan maar :z
:') of 2de helm ernaast


Hé, misschien lukt dát jou en Achi straks wel :P _O-

Bijzondere hotels voorbij zien komen, van 'kampeergevoel' tot 'oase', héél divers :Y

Om maar wat te noemen: iemand ooit wel eens een elektrisch toilet meegemaakt?
Man, om bang van te worden, ding ging zo tekeer dat de vloer bewoog en zorg vooral dat je er niet op zit als je doortrekt, want je ingewanden worden eruit gezogen :o :X
:o
 
G'morgen :Z
Leuke hotels :Y :Y maar vannacht erg genoten van eigen bed :P
Koffie was idd vreselijk! En dat was soms erg lastig, omdat we om half negen al opstapten... Dat zijn tijden waar een goede bak koffie bittere noodzaak is. Dus zijn we idd tussendoor gestopt en die koffie was prima.

Dat toilet klinkt heel eng :X _O-

Legu: veel plezier :W

Maple Leaf: wie weet weer in een spontane bui :')
 
Laatst bewerkt:
Mogguh :Z

WB en AG, welkom terug *D Heb al een paar foto's langs zien komen en kan niet wachten op de rest :}
Het zijn er veellll *D
(AG: de bikini-foto's halen we er tussenuit, ok?!) :+

Edit: zelfs dus het hotel met drie zwembaden had vreselijke koffie :')
 
Laatst bewerkt:
Ah... dan begrijp ik je verkeerd.... ja jullie hebben dan zeker geluk gehad met de koffie en wij denk ik pech!
Dit is wel het meest bijzondere bakkie pleur in jaren;

2012-08-14210010.jpg

Dit was in een gat met 20 huizen en een kerk, hotel Le Marronnier, een regelrechte aanrader. :Y :+



Net overigens bij de huisarts geweest. Iets met vermoeidheid en spartelende spieren in mijn nek. Huisarts strak op schema, bloed aftappen een uur...... |(
Conclusie so far; ga eens sporten en stop eens met roken. -O- Bloeddruk en hartslag top. *O* Eigenlijk ben ik op wat details na een jonge god, so what's new? :/
 
Laatst bewerkt:
G'morgen :Z
Leuke hotels :Y :Y maar vannacht erg genoten van eigen bed :P
Koffie was idd vreselijk! En dat was soms erg lastig, omdat we om half negen al opstapten... Dat zijn tijden waar een goede bak koffie bittere noodzaak is. Dus zijn we idd tussendoor gestopt en die koffie was prima.

Dat toilet klinkt heel eng :X _O-

Ik had er eigenlijk een foto van moeten maken....het zag er ook echt eng uit :Y

Fijn dat je weer genoten hebt van je eigen bed, die is toch altijd het lekkerst.
En je eigen kussen ook, daar kan ik ook boeken over schrijven, kussens in hotels _O-
 
Net overigens bij de huisarts geweest. Iets met vermoeidheid en spartelende spieren in mijn nek. Huisarts strak op schema, bloed aftappen een uur...... |(
Conclusie so far; ga eens sporten en stop eens met roken. -O- Bloeddruk en hartslag top. *O* Eigenlijk ben ik op wat details na een jonge god, so what's new? :/

Als je dat gaat doen: ik doe met je mee! *O*

:j
 
:+

@ FnS en DeToX(je nick zegt het eigenlijk al :+ );
als jullie het gaan doen; zet 'm op :Y *O*

@ Bikinifoto's... :')

Even een vraagje voor de Alpengangerts;
jullie zijn allemaal in Des Alpines dans La France geweest toch?
Hebben jullie daarvoor rekening gehouden met dat reflectoren geneuzel (pak/ helm) en alcohol testers enzo?
 
Dit is wel het meest bijzondere bakkie pleur in jaren;

[afbeelding]
Dit was in een gat met 20 huizen en een kerk, hotel Le Marronnier, een regelrechte aanrader. :Y :+
Dat adresje had ik nog in het achterhoofd zitten omdat het zo goed bevallen was. Rencurel was het toch? We zijn echter niet de Vercors ingedoken. Lag net te veel naar het Westen.

Hmmmm gezondheid.... wel belangrijk. Rustig aan he.. ;)
 
:+

@ FnS en DeToX(je nick zegt het eigenlijk al :+ );
als jullie het gaan doen; zet 'm op :Y *O*

@ Bikinifoto's... :')

Even een vraagje voor de Alpengangerts;
jullie zijn allemaal in Des Alpines dans La France geweest toch?
Hebben jullie daarvoor rekening gehouden met dat reflectoren geneuzel (pak/ helm) en alcohol testers enzo?

Heel eerlijk antwoord.... pak heeft al reflectie genoeg dus hoefde ik niet naar te kijken. Geen reflectievest meegenomen, geen alcoholtester en de radarmeldingen heb ik ook niet uit de Zumo gehaald. Maar neem er vooral geen voorbeeld aan. ;) Als je er mee gepakt wordt ben je financieel aardig de sjaak.
 
natuurlijk een eerlijk antwoord, je hoeft niet te liegen :+

mn pak voldoet wel aan de reflectie eisen, maar je zou dan ook stickers op je helm moeten plakken, en daar heb ik eigenlijk geen zin in :N
de radarmeldingen gaan er wel uit, dat risico wil ik financieel niet lopen :+
alcoholtesters is afhankelijk of we daadwerkelijk de franse alpen ook ingaan...
 
Heel eerlijk antwoord.... pak heeft al reflectie genoeg dus hoefde ik niet naar te kijken. Geen reflectievest meegenomen, geen alcoholtester en de radarmeldingen heb ik ook niet uit de Zumo gehaald. Maar neem er vooral geen voorbeeld aan. ;) Als je er mee gepakt wordt ben je financieel aardig de sjaak.

Zelfde geldt voor ons. Zie bovenstaande :Y
 
Ik had er eigenlijk een foto van moeten maken....het zag er ook echt eng uit :Y

Fijn dat je weer genoten hebt van je eigen bed, die is toch altijd het lekkerst.
En je eigen kussen ook, daar kan ik ook boeken over schrijven, kussens in hotels _O-

Kussens in Hotels.. mjah.. dat kussen in Hotel Hexenhaus was meer een zitzak :X
hoe dan ook wel goed geslapen :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan