MF Gooi & Vechtstreek Deel 129: Modjes draaien dooooorrr!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Maar je wilde m wel naar me sturen als ik de juiste opleidingsachtergrond zou hebben. Wat is het verschil?

Ik dacht zo van: als hij een rechten studie volgt kan hij misschien mijn pleidooi sublimeren.


SUBLIMEREN
1) Naar hoger niveau opheffen 2) Verheffen 3) Vervluchtigen. ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik dacht zo van: als hij een rechten studie volgt kan hij misschien mijn pleidooi sublimeren. ;)

5724962_460s.jpg
 
Kan poik goed.. Heeft ie bij de mijne ook gedaan. Gewoon ff anonimiseren.


Gratis tip.
 
Laatst bewerkt:
Beffert, zonder te liegen. Ik heb serieus een totaal van EUR 2.000,- aan boetes d.m.v. brieven naar de OvJ en tijdens een zitting bij de kantonrechter omlaag weten te krijgen naar zo'n EUR 1.000,-.
 
Ik dacht zo van: als hij een rechten studie volgt kan hij misschien mijn pleidooi sublimeren.


SUBLIMEREN
1) Naar hoger niveau opheffen 2) Verheffen 3) Vervluchtigen. ;)
Thanks voor de verduidelijking. Heb hier geen woordenboek, dus kon het niet opzoeken -O-

Maar zonder rechten studie kan ik je pleidooi niet sublimeren volgens jou? -O-
 
Maar zonder rechten studie kan ik je pleidooi niet sublimeren volgens jou? -O-



Dat heb ik nooit gezegd. Hoewel het de kans op sublimatie (ja dat is een geldig woord) wel significant kleiner maakt in meerdere opzichten.
 
Laatst bewerkt:
Het is jammer dat je geen rechten gestudeerd hebt, maar er is toch ook niets mis met de Albert Heijn waar je nu werkt? Dat is toch zeker voldoende achtergrond om zo'n pleidooi te maken?
 
Laatst bewerkt:
Het is jammer dat je geen rechten gestudeerd hebt, maar er is toch ook niets mis met de Albert Heijn waar je nu werkt?
Inlezen in de stukken zou tot minder incorrecte conclusies kunnen leiden. Van groot belang als het op pleidooien en het sublimiseren daarvan aankomt
 
Inlezen in de stukken zou tot minder incorrecte conclusies kunnen leiden. Van groot belang als het op pleidooien en het sublimiseren daarvan aankomt




Door het pleidooi te actualiseren en sublimeren ten behoeve van het gerenommeerde feit dat de rechter de argumentatie met een vergrote kans gegrond verklaart.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan