MF Gooi & Vechtstreek Deel 129: Modjes draaien dooooorrr!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oke :') Per PB nog even verder gegaan O-)

Onderwerp: De reden tot matiging van mijn boetes.

Ik:
Oke, ik vertrouw er op dat je dit niet zomaar in het topic zet!

Ik kreeg bij de oproeping te horen welke rechter ik zou hebben bij de zitting. Aangezien ik zelf natuurlijk dondersgoed wist wat ik fout gedaan had, wist ik dat ik met iets goeds aan moest komen.

De wereld van rechters, officieren van justitie e.d. is er 1 van reputatie en die mensen moeten brandschoon zijn. Echter is het net als bij priesters zo dat juist die mensen vaak de grootste geheimen hebben.

Dus via een maatje bij de politie er achter gekomen waar meneer de rechter woonde. Elke avond 3 weken lang heb ik 's avonds op de uitkijk gestaan bij meneer de rechter. Alles leek prima, meneer kwam thuis van zijn werk, ging lekker eten met zijn vrouw en kinderen. Na het eten de hond uitlaten en daarna op de bank een filmpje kijken. In de weekenden vaak erg duur uit eten, maar niks om de rechter op aan te vallen en eventueel mee te chanteren.

Tot een donderdagavond. Ik zat weer te wachten in mijn auto bij zijn huis en het viel me op dat zowel zijn vrouw als kinderen niet thuis waren. Ik zag de rechter even later naar buiten komen en in zijn auto stappen. Onopvallend er achteraan en deze meneer reedt wel erg raar. Enorme omwegen af en toe en soms een rotonde een heel rondje rijden. In het centrum van Amsterdam raakte ik hem heel even kwijt, maar gelukkig zag ik zijn auto geparkeerd staan. Ik zag de beste man nog net uitstappen en weglopen.

Snel mijn auto geparkeerd, want gezien zijn manier van rijden moest er wel iets volgen nu. Die vent stapt een of andere foute donkere kroeg in. Ik er achteraan en toen ik binnen kwam wist ik dat dit was wat ik nodig had. Het was een tent voor homoseksuelen en omgebouwden! Alles zat er op en er aan, inclusief darkroom. Ik ging in de buurt van die rechter zitten en na wat oogcontact kocht ik een drankje voor hem. We raakten aan de praat en hij vroeg of ik mee wilde de darkroom in. Ik ben meegegaan en eenmaal binnen begon hij te praten over seks en kleede zich al uit. Op dat moment heb ik snel 3 foto's gemaakt en ben weg gerend.

Twee weken later de man aangesproken toen hij wegliep bij de rechtbank. Hij schrok zich kapot en vroeg me meteen niks te doen met de foto's. Zijn baan, gezinsleven, alles wat hij had liep gevaar met die foto's.

Toen ik hem vertelde dat ik binnenkort voor hem moest verschijnen en van de EUR 2.000 boete af wilde gaf hij aan dat hij natuurlijk niet alles kon kwijtschelden. Uiteindelijk overeengekomen dat hij de boete zou matigen tot EUR 1.000 en dat hij mij dat bedrag contant terug zou betalen, in ruil voor de foto's.

Natuurlijk heb ik voor de zekerheid de bestanden opgeslagen op mijn laptop hahaha, dus hij kan me nooit iets maken.

Daarom zeg ik, zoek naar een zwakke plek, ze hebben allemaal wel iets.


Nu ik het zo lees klinkt het als een foute detective, maar het is echt zo.

Pas wel op, want je kan echt de lul zijn met dit soort dingen. Is natuurlijk zwaar strafbaar!


Reactie van Beffert:
Zow! wat een lap tekst.

Ik dacht eerst dat je me aan het fucken was, maar daar is dit wel heel expliciet voor.

Harde chantage, dat wel.


Mag ik vragen hou oud je bent?

Ik:
Vragen mag altijd

Ik ben 24

Als je je pleidooi even stuurt kan ik even kijken of ik wat kan aanvullen, heb namelijk de motivering van de rechter in mijn zaak nog liggen. Hij moest zelf natuurlijk wel goede argumenten geven om mijn boete te matigen, anders had de officier van justitie natuurlijk door gehad dat er iets niet in de haak was.

Maar, mocht ik je uiteindelijk helpen om je pleidooi te verbeteren en dit resulteert ook echt in matiging, dan wil ik daar natuurlijk wel iets voor terug. Heb op je FB gezien dat je een erg leuk nichtje hebt, *naam verwijderd*. Is ze single?

Reactie Beffert:
Jah die rechter moet wel een goede motivatie hebben om de boette te halveren.


Ik heb hier een bezwaar schrift liggen dat ongegrond verklaart is. Ben nog bezig met het pleidooi. Misschien wil je daar eens naar kijken?

Die woont al samen met der vriend. Maar je kan sowiezo biertjes krijgen als we een stuk gaan toeren/knalluh.

Ik:
Balen! Maar is ze zo ouderwets dan? Ik bedoel, ik hoef niet gelijk anaal ofzo. Aangezien ik al een tijdje droog sta is een paar keer er in en er uit waarschijnlijk genoeg. Of denk je dat ze dat niet doet?

Ik drink helaas geen alcohol man.

Reactie Beffert:
Meen je dit serieus? Je hebt toch internet en een rechterhand.

Kheb geen contact met haar.


Blikje energy gaat er toch wel in?

Ik:
Ja, ik ben serieus. Heb je geen andere nichtjes, zusjes of iets dergelijks?

Trekken is toch een stuk minder

Energy drink doe ik trouwens ook niet aan haha

Reactie Beffert:
Wat denk je? Dat ik op de Wallen woon. xD

Maar ik vraag me dus af hoe je 2000 euro boette kan krijgen...?

Beffie, omdat ik me toch wel een beetje lullig voel wil ik dus serieus even naar je pleidooi kijken. Bovenstaande is allemaal gelogen (op de boete van EUR 2.000,- die gematigd is naar EUR 1.000,- na). Natuurlijk moet je geen rechters stalken en chanteren. Erg slecht advies en het enige wat je er mee bereikt is een hotel waar je een paar maanden zit en waar je niet weg mag. :P

En ter info, ik ben recent afgestudeerd aan de Universiteit van Amsterdam. Even pronken met mijn cijferlijstje:

563928_449394325103156_906124018_n.jpg


Het rechter rijtje zijn mijn cijfers, dus niet die onder EC :P ;)

Dus als je wil dat ik er even naar kijk kan je het me per PB sturen.
 
Oke :') Per PB nog even verder gegaan O-)

Onderwerp: De reden tot matiging van mijn boetes.

Ik:Reactie van Beffert:Ik:Reactie Beffert:Ik:Reactie Beffert:Ik:Reactie Beffert:Beffie, omdat ik me toch wel een beetje lullig voel wil ik dus serieus even naar je pleidooi kijken. Bovenstaande is allemaal gelogen (op de boete van EUR 2.000,- die gematigd is naar EUR 1.000,- na). Natuurlijk moet je geen rechters stalken en chanteren. Erg slecht advies en het enige wat je er mee bereikt is een hotel waar je een paar maanden zit en waar je niet weg mag. :P

En ter info, ik ben recent afgestudeerd aan de Universiteit van Amsterdam. Even pronken met mijn cijferlijstje:

[afbeelding]

Het rechter rijtje zijn mijn cijfers, dus niet die onder EC :P ;)

Dus als je wil dat ik er even naar kijk kan je het me per PB sturen.
:} meesterlijk :}
 
Laatst bewerkt:
Iets kleinere hing er een keer aan toen ik aan het naaktzwemmen was :9
 
Het is nog echt waar ook :Y Ooit een keer gezeik gehad omtrent een naam... nu maar even zekere genomen ;)

Aanvraag gedaan in daarvoor bestemde topic, maar modjes hebben daar al een paar daagjes niet gekeken volgens mij :(


jajaja...... :(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan