MF Gooi & Vechtstreek deel 151

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik voorspel een hele mooie cirkel om het centrum met (afgestoken) vuurwerk :+ , zal wel een leuk gezicht worden uit de lucht :P
 
niet normaal hoe deze gozer kan rijden

Zo ging mijn AVB ook :+


Vuurwerk verbod :') Nu heeft het centrum er geen last van maar de rest van de wijken dat lost wat op. Probleem verplaatst zich gewoon en die eikels die illegaal vuurwerk afsteken doen het toch wel.

Zal wel druk worden bij de Hondenbrug dit jaar.
 
Laatst bewerkt:
Zo ging mijn AVB ook :+


Vuurwerk verbod :') Nu heeft het centrum er geen last van maar de rest van de wijken dat lost wat op. Probleem verplaatst zich gewoon en die eikels die illegaal vuurwerk afsteken doen het toch wel.

Zal wel druk worden bij de Hondenbrug dit jaar.
Motorghymkana , is straks dichtbij @ Rouvoetmotoren @ 22 en 23 november :+
 
Dank allemaal voor de felicitaties ;)
Inderdaad een dagje van een telefoon die de hele dag trilt met Facebook, whatsapp etc :')
Maar wel leuk! :Y *D
 
Maar weer ff langszwaaien :W

Druk met van alles en nog wat en dan valt forum-bijlezen regelmatig omlaag op de prioriteitenlijst.

Mies ook hier ff Van Harte !

Huizenkopers - veel woongenot

Natte X&Z en de BOA's ... _O- & -O-

Extra motorblokje voor m'n 29-er kunnen sciren, compleet met dynamo en carburateur *O*
 
Laatst bewerkt:
Ik voorspel een hele mooie cirkel om het centrum met (afgestoken) vuurwerk :+ , zal wel een leuk gezicht worden uit de lucht :P
Ik voorspel dat de helft van de mensen er schijt aan heeft.

Ah nee. Allemaal makke schapen :/





[me="Xtra"]is aardig gesloopt door het verbouwen :')[/me]
 
[me="Nocer"]is gisteren sushi wezen eten...[/me] en heeft iemand een vol schaaltje wasabi weg zien eten in 1 keer omdat ze had geleerd dat je eerst je groenten op moest eten. Ze is 30, het was haar eerste keer sushi eten en het was een mooi leermoment. :+
 
Laatst bewerkt:
[me="Nocer"]is gisteren sushi wezen eten...[/me] en heeft iemand een vol schaaltje wasabi weg zien eten in 1 keer omdat ze had geleerd dat je eerst je groenten op moest eten. Ze is 30, het was haar eerste keer sushi eten en het was een mooi leermoment. :+

Dat is wel een heel bruut leermomentje. :X


Wasabi... wat mij betreft altijd met mate anders proef je niets meer van die lekkere vis.
Kato is er ook dol op.... die compenseert voor mij. :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan