MF Gooi & Vechtstreek deel 151

Status
Niet open voor verdere reacties.
Voor onze X. Vanaf 2010 tot aan dit jaar heb ik 4 dagen in de week stage gelopen voor 7 uur per dag ter ondersteuning van mijn studie. Al was het dan niet heel ver van huis +/- 15 a 20km per rit. Heb ik deze in 2012 en 2013 met de scooter gedaan in de winter. Nu heb ik net mijn studie afgerond en hoop ik toch begin volgend jaar een baan te vinden. (Hopelijk ook in almere) Geloof wel dat als ik echt langere stukken zou moeten rijden ik dan wel aan de winterhandschoenen had gemoeten. Immers voel je toch een soort naaldenprikjes van de kou door je handen gaan.

@kato, ik ben gelukkig pas 1x onderuit gegaan met de scoot op een pak sneeuw, schade aan de scoot was eigenlijk niet aanwezig. Lag zoveel sneeuw dat het de stenen niet raakte :)

Anyway, ik weet niet of je een bikkel genoeg bent als je alles wat nodig hebt dichtbij hebt (je werk, je familie, en alle andere dagelijkse benodigdheden) Maar ik vind het wel lekker zo. Punt wat ik wilde maken is dat je aan de kou gaat wennen als je je er aan bloot stelt.

Verders... is het weekend hier. Lekker hoor.
 
Punt dat daarboven gemaakt wordt is volgens mij dat je er niet dood aan gaat, maar echt plezierig wordt het niet :N Dus dan gaat de discussie over de definitie van 'wennen' :+

Handvatverwarming *O*

Wasabi :X
 
Nog liefhebbers van whisky die vanavond geen/minder belangrijke plannen hebben?
In de Hilversumse Meent ligt nog 1 kaartje voor de avondsessie van het whisky festival in Den Haag vanavond. Alle sessies zijn uitverkocht dit jaar.
Helaas is m'n schoonzus ziek dus wie heeft er interesse? Www.whiskyfestival.nl
kosten: wat de gek liefhebber er voor geeft.
 
Laatst bewerkt:
Wat mij opvalt: Mensen die in de winter doorrijden vinden dat zelf nogal flink.
Maar zodra ze wat centjes hebben kopen ze ineens een auto voor de winter.

Dus is/was het flink of geldgebrek :?



[me="Xtra"]pakt t bussie wel, lekker warm en droog :W[/me]
 
Wat mij opvalt: Mensen die in de winter doorrijden vinden dat zelf nogal flink.
Maar zodra ze wat centjes hebben kopen ze ineens een auto voor de winter.

Dus is/was het flink of geldgebrek :?



[me="Xtra"]pakt t bussie wel, lekker warm en droog :W[/me]


Luiert :P ;)


Staat trouwens een nieuw type flitskastje op de dijk :/ B|
 
Zometeen op de brommert (handvatverwarming aan :-) naar Haarlem voor een avondje happen en bieren!!!

En ja, ik blijf er slapen... :z
 
Wat mij opvalt: Mensen die in de winter doorrijden vinden dat zelf nogal flink.
Maar zodra ze wat centjes hebben kopen ze ineens een auto voor de winter.

Dus is/was het flink of geldgebrek :?



[me="Xtra"]pakt t bussie wel, lekker warm en droog :W[/me]

De tering naar de nering zetten misschien wel.
Of zo bizar veel file voor de knar krijgen dat het misschien geen keuze meer is.

Er zijn wel meer mogelijkheden. ;)
 
Laatst bewerkt:
Wat mij opvalt: Mensen die in de winter doorrijden vinden dat zelf nogal flink.
Maar zodra ze wat centjes hebben kopen ze ineens een auto voor de winter.

Dus is/was het flink of geldgebrek :?



[me="Xtra"]pakt t bussie wel, lekker warm en droog :W[/me]

Men rijd niet voor zijn plezier op een scooter. Als ik gewoon geld ervoor had gehad dan had ik een auto erbij. Niet alleen tegen de kou, maar ook voor het gemak met boodschappen en andere dingen.

Maar verders vind ik het persoonlijk niet zo heel erg dat het koud is/wordt. Ik kan daar beter tegen dan warmte.
 
Men rijd niet voor zijn plezier op een scooter. Als ik gewoon geld ervoor had gehad dan had ik een auto erbij. Niet alleen tegen de kou, maar ook voor het gemak met boodschappen en andere dingen.

Maar verders vind ik het persoonlijk niet zo heel erg dat het koud is/wordt. Ik kan daar beter tegen dan warmte.
ik rij wel voor men plezier op de scooter en heb een auto en rij ook door zolang er geen pekel ligt.
;)
kou? beenkleed ,verwarmd zadel ,verwarmde handvaten, verwarmden wanten welke kou?
 
Laatst bewerkt:
Over warmhouden gesproken.....

Vandaag wezen kijken voor een houtkachel, leuke dingen te koop.

Helaas moet er ook een nieuwe rookafvoer komen en dat is duurder dan een kachel :(

Tips voor goede adressen zijn altijd welkom.

Ps niet tegen sunny zeggen hoor :)
 
Over warmhouden gesproken.....

Vandaag wezen kijken voor een houtkachel, leuke dingen te koop.

Helaas moet er ook een nieuwe rookafvoer komen en dat is duurder dan een kachel :(

Tips voor goede adressen zijn altijd welkom.

Ps niet tegen sunny zeggen hoor :)


www.houtkachels-westbroek.nl is superleuk om 's te kijken. Komt ons monster ook vandaan :)
 
Over warmhouden gesproken.....

Vandaag wezen kijken voor een houtkachel, leuke dingen te koop.

Helaas moet er ook een nieuwe rookafvoer komen en dat is duurder dan een kachel :(

Tips voor goede adressen zijn altijd welkom.

Ps niet tegen sunny zeggen hoor :)
Pelletkachel ;)






Luiert :P ;)


Staat trouwens een nieuw type flitskastje op de dijk :/ B|
:P


Zag gisteravond al dat ze er bezig waren geweest en MTeun appte al dat ze er staan.
Dat worden weer dure maanden :+



ik rij wel voor men plezier op de scooter en heb een auto en rij ook door zolang er geen pekel ligt.
;)
kou? beenkleed ,verwarmd zadel ,verwarmde handvaten, verwarmden wanten welke kou?
ik rij wel voor men plezier op de scooter en heb een auto en rij ook door zolang er geen pekel ligt.
;)
kou? beenkleed ,verwarmd zadel ,verwarmde handvaten, verwarmden wanten welke kou?

_O-







Koffie en nog een uurtje door :z
De ellende van dik 100 jaar elektriciens kom ik ff in een avond tegen :')
 
Mietje :+

Nadeel van winterhandschoenen is dat ze zo dik zijn :/ Liever wat dunnere eigenlijk. Goede kleding scheelt wel een hele hoop. Thermo kleding helemaal :P Voor de rest gaat het eigenlijk prima zolang er geen sneeuw/ijs op de weg ligt :)
 
Laatst bewerkt:
Ik baal er al van dat ik geen stuurverwarming in de auto heb, het stond niet op de optielijst. -O-
 
Herkenbaar: X baalt er ook van dat ik dat niet in mijn jeepje heb :')

Flitskastje -O- benieuwd hoeveel post het duurt voordat het in mijn systeem zit :+
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan