MF-oost deeltje 120 * "Nog even, en het kan "weer"

Status
Niet open voor verdere reacties.
8 voor de titel, 5 voor de uitvoering... prutser B|

BTW... er zijn partijen in de provincie Overijssel die tegen 60 km/h zones zijn, stemmen voor de provinciale staten is dus een must voor MF-Oost*O*

Welke partijen zijn dat dan?

*me-daph heeft geen zin in inlezen
 
present,,, ik zou ook wel eens willen weten welke partijen dat zijn ....

zal de vvd wel zijn,, maar die gaan mensen als ik behoorlijk aanpakken.... door kille bezuinigen op begeleiding naar werk, en aangepast werk, en bijzonder onderwijs voor m'n kinderen,, dan liever 60 dan geen geld meer om 60 km te rijden.....
 
en een paar heerlijke kerels die je masseren :Y
waar kan ik me aanmelden? :P
Oe, en een paar knappe mannen die met palmbladeren zwaaien om onze hoofden te koelen... ;)

Miss 2 is van de organisatie, misschien kan ze eens zo´n vrouwen/uitje organiseren... ;) :P
 
Oe, en een paar knappe mannen die met palmbladeren zwaaien om onze hoofden te koelen... ;)

Miss 2 is van de organisatie, misschien kan ze eens zo´n vrouwen/uitje organiseren... ;) :P


als ze het zouden omdraaien (fraaie) dames die het de heren zeer wel naar de zin maken ;) word het gelijk ordinair......
 
Ik heb toch 10x liever een vrouw.... vind ik leuker, en ik heb al witte laarzen...

als ik nou me ook nog laat betasten door een man, word het toch een beetje eng..

vrouw dus voor mij :+
 
Och, als ze echt goed kunnen masseren, zal het mij een zorg zijn of het een man of een vrouw is 8-)


ik word liever niet door een kerel gemasseerd.

of ze goed zijn boeit niet, geen kerel aan m'n lijf, verder dan de huisarts of tandarts ga ik niet.
 
Beetje homofoob is niet bah?
Alsof elke massage met een "happy ending" uitgevoerd wordt.


Wat zal je fysiotherapeut raar staan te kijken als je hem met een stalen gezicht vraagt of dat "alles" was...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan