MF-oost deeltje 120 * "Nog even, en het kan "weer"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wie wil er morgenavond naar de Comedytrain in het muziekkwartier in Enschede? Voorstelling begint om 20.00 uur, kaarten kosten 22 euro per stuk.
Mijn vriendin zit nog met 2 kaarten.

Wie-o-wie heeft er zin in een avondje lachen? *D
 
Hier ook ff O-)
full
 
Beetje homofoob is niet bah?
Alsof elke massage met een "happy ending" uitgevoerd wordt.


Wat zal je fysiotherapeut raar staan te kijken als je hem met een stalen gezicht vraagt of dat "alles" was...


nah , ik ga uitstekend met homo's om, dus homofoob kan je me niet noemen.

maar er zijn ook vrouwen die een uitstrijkje pertinent wel of niet door een vrouw willen laten doen die noemen we toch ook niet homofoob of wat anders ??

Een fysiotherapeut doet meer dan massages.

en die toko's waar ze een happy ending doen daar kom ik nooit.
 
een fysio is toch iets anders als een ontspanningsmassage...

heb er geen moeite mee als er een kerel voor zijn werk en mijn welzijn aan mijn lijf zit..

maar als het om een ontspannende massage gaat, geef ik de voorkeur aan een vrouw...
 
een fysio is toch iets anders als een ontspanningsmassage...

heb er geen moeite mee als er een kerel voor zijn werk en mijn welzijn aan mijn lijf zit..

maar als het om een ontspannende massage gaat, geef ik de voorkeur aan een vrouw...
Eensch. En dat heeft niks met homofoob te maken, maar voelt gewoon beter :Y
 
nah , ik ga uitstekend met homo's om, dus homofoob kan je me niet noemen.
z.g. "Potenrammers" vinden ook dat ze prima met homo's omgaan, dus dat argument zou ik nog iets beter toelichten.. :/

maar er zijn ook vrouwen die een uitstrijkje pertinent wel of niet door een vrouw willen laten doen die noemen we toch ook niet homofoob of wat anders ??
Vreemde vergelijking, een uitstrijkje is bij mijn weten nog nooit een seksuele/sensuele handeling geweest.
Maar hey, if it floats your boat.... ;)


Een fysiotherapeut doet meer dan massages.
Klopt, die moeten af en toe ook poepen... :Y

en die toko's waar ze een happy ending doen daar kom ik nooit.
Nog nooit in een bioscoop geweest dus? :?


een fysio is toch iets anders als een ontspanningsmassage...
heb er geen moeite mee als er een kerel voor zijn werk en mijn welzijn aan mijn lijf zit..
maar als het om een ontspannende massage gaat, geef ik de voorkeur aan een vrouw...

Dat woordje 'ontspanning' hoor ik nu pas voor het eerst, dus... :X
 
Laatst bewerkt:
Zow.... dat was weer een gesprek :/

Mijn hoop blijft toch gevestigd op de zieke meneer van vorige week die helaas nog steeds niet aan het werk is -O-

Nu eerst maar ff weer wat met kachelhout spelen *O*
 
Zow.... dat was weer een gesprek :/

Mijn hoop blijft toch gevestigd op de zieke meneer van vorige week die helaas nog steeds niet aan het werk is -O-

Nu eerst maar ff weer wat met kachelhout spelen *O*

"He's a lumberjack and he's okay, he sleeps all night and he works all day" *O*
 
Dat woordje 'ontspanning' hoor ik nu pas voor het eerst, dus... :X

Gezien de setting van dit verhaal, wat de oorsprong vond ik het idee van een tropisch eiland ging ik er eigenlijk van uit dat het om een ontspanningsmassage ging.

mocht dit ten onrechte zijn, wil ik nog wel even melden dat mocht ik een hernia weg willen laten masseren, ik hier ook prima met een man genoegen zou nemen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan