MF Oost topic 113 ''Gezellig bij het haardvuur''

Status
Niet open voor verdere reacties.
Karten na het eten is ook niet echt super... :X
Hmm dat ging wel. Maar merkte op de motor vanochtend wel waar ik schade heb opgelopen. Ben één keer behoorlijk hard tegen de kant geklapt in de 2e run... Zoals gewoonlijk gebeurd dat altijd wel een keer :+
 
Beste klant,

Bedankt voor je aankoop bij BelCompany. Als klant van BelCompany willen we je graag helpen waar wij maar kunnen.

Hoe vaak komt het niet voor dat een kassabon onleesbaar is of zelfs niet meer te vinden is als je hem echt nodig hebt? Om ervoor te zorgen dat je altijd een duidelijk en leesbaar aankoopbewijs hebt, ontvang je van BelCompany de "digitale kassabon" van jouw aankoop (PDF bijlage). Handig en makkelijk!

:} :}
 
Middag :Z
SI hartstikke bedankt voor 't organiseren *O*
@ de rest; bedankt voor de gezelligheid 8-) *O*
 
hij gaat voor die promomeisjes ?


denk het ook ;)

4433850764_e21d9ab364.jpg
 
Er is afgelopen week een kijker geweest die inmiddels met de bank een afspraak heeft, dat lijkt iig serieus. Het kan betekenen dat er "binnenkort" verhuisd wordt, als er n andere hut is gevonden...

kWeet alleen niet oft momenteel allemaal nog steeds zo'n goed plan is om te verkopen en te verhuizen
 
Er is afgelopen week een kijker geweest die inmiddels met de bank een afspraak heeft, dat lijkt iig serieus. Het kan betekenen dat er "binnenkort" verhuisd wordt, als er n andere hut is gevonden...

kWeet alleen niet oft momenteel allemaal nog steeds zo'n goed plan is om te verkopen en te verhuizen


Ik snap dat je hoofd er nu absoluut niet naar staat, maar toch denk ik dat je misschien achteraf spijt krijgt als je het niet nu doet...

Maar dat kun jij alleen beslissen!


Als er verhuisd moet worden komt dat vast goed om een ploegje bij elkaar te krijgen.. :Y
 
Er is afgelopen week een kijker geweest die inmiddels met de bank een afspraak heeft, dat lijkt iig serieus. Het kan betekenen dat er "binnenkort" verhuisd wordt, als er n andere hut is gevonden...

kWeet alleen niet oft momenteel allemaal nog steeds zo'n goed plan is om te verkopen en te verhuizen
Euhmz.. je huis verkopen in deze tijd is al heel wat en op dit moment is de keuze ook reuze dus ik zeg doen *D

Over verhuishulp hoef je je geen zorgen te maken :)
 
zo oook weer in twente, ijs op mn vizier, maar gehaald.
Maaaaaaaaar....waaar was iedereen bij de tex???!!

:+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan