MF ** Zuid - Holland topic 19 ** stopt de regen dan nooit?

Status
Niet open voor verdere reacties.
weet iemand of de achterlicht connectors universeel zijn en makkelijk verkrijgbaar?

achterlichtconnectors.th.png
 
Moghu zondag gaat nog gewoon door?
ondanks dat onze lieve heer enige lekkage heeft boven?
Hoop het wel krijg inmiddels afkick verschijnselen van het niet rijden. Beetje last van tickjes tick tick.
 
Gevind en mogguh :W

Mijn ovb mag omgezet worden in een no-go. Zal geen verrassing zijn ;)
-O-

Ga je nog ergens naartoe met je vakantie of is het gewoon KeO?

dan kan ik niet mee sorry :$
-O-

Ook jouw status is aangepast.

Moghu zondag gaat nog gewoon door?
ondanks dat onze lieve heer enige lekkage heeft boven?
Hoop het wel krijg inmiddels afkick verschijnselen van het niet rijden. Beetje last van tickjes tick tick.
In principe wel. Zie ook het weerbericht van TdB Piet. ;)

:Y
Zondag.

Piet Paulusma gaf gisteren best oké weer voor zondag. Hopen dat hij gelijk heeft ;)

ohh en ik ook niet.. heb goed excuus, ga met familie weg.
-O-

Veel plezier dan maar.
 
-O-

Ga je nog ergens naartoe met je vakantie of is het gewoon KeO?-O-

Ook jouw status is aangepast.In principe wel. Zie ook het weerbericht van TdB Piet. ;)-O-

Veel plezier dan maar.

ja 400 jaar getrouwd dus mag ik wat gezellig's gaan doen... had eerst gehoopt dat het zaterdag was maar neuh het mag op zondag.. jullie veel plezier..
 
Laatst bewerkt:
hey mensen

ik neem aan dat zondag gewoon doorgaat? en dat niet iedereen bang is voor een beetje regen :+

echte mannen(en vrouwen natuurlijk ;) ) zijn toch niet van suiker? dus :] :]
 
Niet los te leveren. Misschien dat een automaterialen zaak ze heeft, of een elektronica winkel, maar ik vrees van niet.

wederom probeert Hans van wijk mij telefonisch een complete kabelboom aan te smeren om aan deze stekker te komen. Hilarisch gewoon.
 
weet iemand of de achterlicht connectors universeel zijn en makkelijk verkrijgbaar?

[afbeelding]

Makkelijk verkrijgbaar is het niet echt voor een particulier, of je heb connecties in de autoindustrie o.i.d.
Maar als je zoekt op "AMP" / "connector" kun je vast wel iets vinden via Google.
Anders even een tangetje meenemen en bij een motor/auto -sloper op bezoek gaan. :+
 
wederom probeert Hans van wijk mij telefonisch een complete kabelboom aan te smeren om aan deze stekker te komen. Hilarisch gewoon.

Tja, $$$$... he?
Anders toch even bij Bolman hier in Den Haag vragen wat zij kunnen betekenen?
 
hey mensen

ik neem aan dat zondag gewoon doorgaat? en dat niet iedereen bang is voor een beetje regen :+

echte mannen(en vrouwen natuurlijk ;) ) zijn toch niet van suiker? dus :] :]

Niet persoonlijk alleen op jou gericht hoor, maar ik begin wel een klein beetje moet te worden van dat "echte mannen rijden ook in de regen" gezeur. Sommige mensen rijden voor de lol en in de regen rijden vind ik echt geen reet aan :N :r
 
Even kort tussendoor: volgens weeronline.nl in de middag bewolkt met een zonnetje, 's ochtends wat drup, max. 21 graden, en een weercijfer 5.

Dat was eerder nog een weercijfer 1 :X
 
Even kort tussendoor: volgens weeronline.nl in de middag bewolkt met een zonnetje, 's ochtends wat drup, max. 21 graden, en een weercijfer 5.

Dat was eerder nog een weercijfer 1 :X
Als je nu bij buienradar kijkt, staat bij de meerdaagse verwachting bij Gorinchem dat het 19 graden wordt met 0 mm neerslag en 37% kans op regen. |(
De weer rollercoaster is nog altijd in beweging.

HET WORDT GEWOON DROOG EN MOOI WEER ZONDAG :Y

en zo niet dan pech, heb je niet voor niks je regenpak aangeschaft.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan