MF ** Zuid - Holland topic 19 ** stopt de regen dan nooit?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben net gebeld door MPW
M'n tank kunnen ze ophalen en heel, heel misschien is mijn Appie wordt het weekend klaar
maar als de lak nog niet voldoende uitgehard is wordt ie dinsdag pas afgemaakt....
 
Even kort tussendoor: volgens weeronline.nl in de middag bewolkt met een zonnetje, 's ochtends wat drup, max. 21 graden, en een weercijfer 5.

Dat was eerder nog een weercijfer 1 :X
Dat gaat snel. Er staat nu al een 6 (ZES) *O*
 
:W Middag, alweer een nieuw topic *O*. Ik heb zojuist via www.goldendeals.nl een slipcursus gekocht, en een collega ook, even kijken wanneer we gaan lijkt me toch wel leuk om te doen.
 
weer een vraagje...

Is het een probleem als het plastic van de CPU cooler tegen de SR komt? zo niet dan ben ik klaar anders moet ik nog ff verder knutselen.
 
bron knmi:

Vooruitzichten
Aanvankelijk nog wisselvallig en te koel met zondag waarschijnlijk ook veel regen. Na het weekeinde rustiger weer met wat meer zon en zelfs een aantal meest droge dagen. De middagtemperatuur loopt halverwege de week op naar waarden tussen de 20 en 25 graden.
 
Lijkt me geen probleem. Op een CPU zit ie ook op je koelelement.

k dan, dan ben ik klaar! *O*

misschien de allermooiste installatie van een cooler op een SR maar het werkt wel.

en voor M3rcury: dit keer krimp sokjes gebruikt en alles gesoldeerd. ;)

weet alleen niet hoe ik hem mooier zou kunnen bevestigen dan hoe het nu met de tie wraps maarja... je ziet het toch niet en het zit wel goed vast.
cpucooler.jpg
 
bron knmi:

Vooruitzichten
Aanvankelijk nog wisselvallig en te koel met zondag waarschijnlijk ook veel regen. Na het weekeinde rustiger weer met wat meer zon en zelfs een aantal meest droge dagen. De middagtemperatuur loopt halverwege de week op naar waarden tussen de 20 en 25 graden.


hetweer.nl:

Het weer van zondag 14 augustus
Zondag zwaar bewolkt en af en toe regen, de minimumtemperatuur ligt rond de 14 °C. De maximumtemperatuur tussen de 20 en 22 °C. Er is veel wind uit ZW.
 
Over het weer, tja blijft speculeren.

Aangezien ik de afgelopen weken wel iets anders aan mijn hoofd had dan een regenpak scoren voor over lerenpak heen, kijk en beslis ik (net als vele anderen) gewoon zondag ochtend.

Heb al 1 ritje in de regen gereden met leer en dat is echt heel snel niet meer waterdicht :+
 
Zoveel mooiweer rijders zeg, wat een mietjes zijn jullie... :+

Mijn motor is ook weer gemaakt. Ik ben benieuwd hoeveel ribben dit mij gaat kosten...
 
Ja het weer moeten we gewoon even aankijken.

Het veranderd met de dag, of beter gezegd bijna met de minuut.

Maar heeft nou nog iemand ook het route bestandje voor mij .........
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan