Mijn ervaring met Willems Custommotorcycles

Stel dat je media-adviseur, spindoctor of "mannetjesmaker" zou zijn.
En je moet zo'n "Willem" adviseren om uit deze situatie te komen.
Wat zou dan het beste advies of de beste aanpak zijn?

Iets roepen over alternatieve feiten en dat heel stug volhouden.
 
Ontopic; als het echt zo bar en boos is zoals de TS vermeld, dan denk ik dat je m.b.v. rechtsbijstand en een onafhankelijk onderzoek kan rekenen op een vergoeding, daar de koper al e.e.a. aan schade hersteld heeft en retourneren een lastig verhaal word.

Als een onafhankelijk onderzoek aanduid dat hier sprake is van grote gebreken die kans op letsel zeer wezenlijk maken, vraag ik mij af wat een rechter zou kunnen doen om dit in de toekomst te voorkomen. De deuren sluiten is 1 optie, maar of ze gelijk zo ver gaan?
 
Ontopic; als het echt zo bar en boos is zoals de TS vermeld, dan denk ik dat je m.b.v. rechtsbijstand en een onafhankelijk onderzoek kan rekenen op een vergoeding, daar de koper al e.e.a. aan schade hersteld heeft en retourneren een lastig verhaal word.

Als een onafhankelijk onderzoek aanduid dat hier sprake is van grote gebreken die kans op letsel zeer wezenlijk maken, vraag ik mij af wat een rechter zou kunnen doen om dit in de toekomst te voorkomen. De deuren sluiten is 1 optie, maar of ze gelijk zo ver gaan?

Als je het hele draadje terugleest, dan zie je dat TS er al lang klaar mee is. Hij heeft alleen anderen willen waarschuwen en zorgt zelf voor een oplossing. Daar is veel commentaar op, maar ik snap het wel. Een traject van rechtsbijstand kost veel tijd en energie. Een onafhankelijk onderzoek kost geld. Misschien liever zelf de schouders eronder en zorgen dat je in het voorjaar op een vette motor rijdt. Is veel leuker en misschien wel verstandiger.
 
Als je het hele draadje terugleest, dan zie je dat TS er al lang klaar mee is. Hij heeft alleen anderen willen waarschuwen en zorgt zelf voor een oplossing. Daar is veel commentaar op, maar ik snap het wel. Een traject van rechtsbijstand kost veel tijd en energie. Een onafhankelijk onderzoek kost geld. Misschien liever zelf de schouders eronder en zorgen dat je in het voorjaar op een vette motor rijdt. Is veel leuker en misschien wel verstandiger.

:^
 
Die Dave heeft iedere vorm van communicatie afgesloten en ik denk dat persoonlijk langskomen na dit topic ook niet zo een goed idee is.....Garantie of geen garantie, zo lever je geen motor af.heb je de beginpost wel gelezen?Wederom, als goed custombedrijf lever je zo geen werk af, daarom mag Dave nu ook op de blaren zittenAls je als monteur logisch nadenkt was dit topic niet onstaan.

Kijk elk verhaal heeft 2 kanten, we hebben ander kant van het verhaal niet gehoord.
Het e.e.a. zou heel goed mogelijk kunnen zijn.
TS geeft anders ook geen uitsluitsel over sommige vragen en reageert zelfs gepikeerd.
In mijn ervaring is het zo dat wanneer een verhaal heel onlogisch klinkt, of een onlogisch verloop
heeft, dat er in het vertellen van dat verhaal feiten ontbreken.

Je kunt 100% puur afgaan op verhaal van TS, en waar rook is is vuur, dat sowieso, maar vooralsnog
er kunnen mogelijk afspraken zijn gemaakt die TS gemakshalve hier achterwege laat.
 
Kijk elk verhaal heeft 2 kanten, we hebben ander kant van het verhaal niet gehoord.
Het e.e.a. zou heel goed mogelijk kunnen zijn.
TS geeft anders ook geen uitsluitsel over sommige vragen en reageert zelfs gepikeerd.
In mijn ervaring is het zo dat wanneer een verhaal heel onlogisch klinkt, of een onlogisch verloop
heeft, dat er in het vertellen van dat verhaal feiten ontbreken.

Je kunt 100% puur afgaan op verhaal van TS, en waar rook is is vuur, dat sowieso, maar vooralsnog
er kunnen mogelijk afspraken zijn gemaakt die TS gemakshalve hier achterwege laat.
:+ Nou ja zeg! Doe even normaal! Hij reageert zelfs gepikeerd op sommige vragen?! Het schorriemorrie! Wat een enorme brutaliteit, dan moet zijn verhaal wel onjuist of afwijkend zijn. Kan niet anders. Want gepikeerde mensen zijn niet te vertrouwen, dat is algemeen bekend..
 
:+ Nou ja zeg! Doe even normaal! Hij reageert zelfs gepikeerd op sommige vragen?! Het schorriemorrie! Wat een enorme brutaliteit, dan moet zijn verhaal wel onjuist of afwijkend zijn. Kan niet anders. Want gepikeerde mensen zijn niet te vertrouwen, dat is algemeen bekend..

Ja dat was heel mijn betoog, en dat was oorzaak van mijn conclusie..... :+ :+ :+ :+ :+ :+
 
Kijk elk verhaal heeft 2 kanten, we hebben ander kant van het verhaal niet gehoord.
Het e.e.a. zou heel goed mogelijk kunnen zijn.
TS geeft anders ook geen uitsluitsel over sommige vragen en reageert zelfs gepikeerd.
In mijn ervaring is het zo dat wanneer een verhaal heel onlogisch klinkt, of een onlogisch verloop
heeft, dat er in het vertellen van dat verhaal feiten ontbreken.

Je kunt 100% puur afgaan op verhaal van TS, en waar rook is is vuur, dat sowieso, maar vooralsnog
er kunnen mogelijk afspraken zijn gemaakt die TS gemakshalve hier achterwege laat.

Ik snap je denkwijze en benadering..
Maar voor die remcylinder en- klauw is wat dit betreft toch niets meer te verzinnen?
 
Als je het hele draadje terugleest, dan zie je dat TS er al lang klaar mee is. Hij heeft alleen anderen willen waarschuwen en zorgt zelf voor een oplossing. Daar is veel commentaar op, maar ik snap het wel. Een traject van rechtsbijstand kost veel tijd en energie. Een onafhankelijk onderzoek kost geld. Misschien liever zelf de schouders eronder en zorgen dat je in het voorjaar op een vette motor rijdt. Is veel leuker en misschien wel verstandiger.

Ik snap best dat de TS er klaar mee is, maar ik was zelf niet voor die optie gegaan, want nu gaat 'de schuldige' (er van uitgaand dat de TS gelijk heeft) gewoon vrijuit. En schade zoals rechtsbijstand kosten kan hij wellicht ook verhalen op Dave Willems.

Uiteindelijk levert dit alles alleen maar verliezers op. (Op een hoop bier-chips-MFers na dan natuurlijk :+)
 
;)

Na het "clone debacle" heeft bovenstaand geen zin meer. Willem had een brandje, die kón hij blussen, maar hij gooit olie (via het kleppendeksel) op het vuur.
Wie zegt dat Dave Willems achter de clone zat? :?
Kan net zo goed een MF'er geweest zijn die grappig dacht te zijn door een beetje te gaan stoken.
 
Kijk elk verhaal heeft 2 kanten, we hebben ander kant van het verhaal niet gehoord.
Het e.e.a. zou heel goed mogelijk kunnen zijn.
TS geeft anders ook geen uitsluitsel over sommige vragen en reageert zelfs gepikeerd.
In mijn ervaring is het zo dat wanneer een verhaal heel onlogisch klinkt, of een onlogisch verloop
heeft, dat er in het vertellen van dat verhaal feiten ontbreken.

Je kunt 100% puur afgaan op verhaal van TS, en waar rook is is vuur, dat sowieso, maar vooralsnog
er kunnen mogelijk afspraken zijn gemaakt die TS gemakshalve hier achterwege laat.
Zoals: kit die remcilinder maar dicht bedoel je, of die achteras hoeft niet vast wat mij betreft, of het maakt mij niet uit hoe die remklauw er op zit, hij is alleen voor de looks ik gebruik hem toch niet.......
 
Ik snap best dat de TS er klaar mee is, maar ik was zelf niet voor die optie gegaan, want nu gaat 'de schuldige' (er van uitgaand dat de TS gelijk heeft) gewoon vrijuit. En schade zoals rechtsbijstand kosten kan hij wellicht ook verhalen op Dave Willems.

Uiteindelijk levert dit alles alleen maar verliezers op. (Op een hoop bier-chips-MFers na dan natuurlijk :+)

Je bent jaren verder en hebt dan nog maar een halve oplossing, soms moet je je verlies nemen en het zelf maar oplossen.
Dat je zo een droeftoeter digitaal op kan knopen is dan weer een voordeel tegenwoordig.
 
Ik heb mij er inderdaad maar bij neergelegd. Veel mensen om mij heen zijn aan het helpen om de motorfiets weer in orde te maken.
Sommige mensen hebben nog passende en originele onderdelen liggen die ik goed kan gebruiken en sponsoren mij deze dan ook! :t
 
Laatst bewerkt:
Sommige mensen hebben nog passende en originele onderdelen liggen die ik goed kan gebruiken en sponsoren mij deze dan ook! :t



?

full


:+
 
Zoals: kit die remcilinder maar dicht bedoel je, of die achteras hoeft niet vast wat mij betreft, of het maakt mij niet uit hoe die remklauw er op zit, hij is alleen voor de looks ik gebruik hem toch niet.......

Feit blijft jij was er niet bij, ik was er niet bij.
Het zou goed kunnen dat Willem heeft gezegd dat het een barrel is dat zo meegenomen moet worden
zonder zeiken. Daarna kwam TS van een koude kermis thuis toen iemand met verstand van zaken hem
vroeg waar hij aan begonnen was.

Dat kan niemand bevestigen, dat kan niemand ontkennen.
m.a.w. aan een eenzijdig verhaal kan men geen definitieve conclusies verbinden.
Temeer als TS ook geen totale openheid van zaken geeft.

Iedereen kan zomaar iets online zetten, niet dat ik het verhaal van TS in twijfel probeer te
brengen, maar TS laat zelf element van twijfel in het verhaal.

Alleen Willem kan ergens uitsluitsel bieden, en dan kunnen we ervan uitgaan dat de waarheid
ergens in het midden ligt.
 
Feit blijft jij was er niet bij, ik was er niet bij.
Het zou goed kunnen dat Willem heeft gezegd dat het een barrel is dat zo meegenomen moet worden
zonder zeiken. Daarna kwam TS van een koude kermis thuis toen iemand met verstand van zaken hem
vroeg waar hij aan begonnen was.

Dat kan niemand bevestigen, dat kan niemand ontkennen.
m.a.w. aan een eenzijdig verhaal kan men geen definitieve conclusies verbinden.
Temeer als TS ook geen totale openheid van zaken geeft.

Iedereen kan zomaar iets online zetten, niet dat ik het verhaal van TS in twijfel probeer te
brengen, maar TS laat zelf element van twijfel in het verhaal.

Alleen Willem kan ergens uitsluitsel bieden, en dan kunnen we ervan uitgaan dat de waarheid
ergens in het midden ligt.

Zoek even op fb naar willems custom motorcycles.
Een bericht van 27 jan 2017
Ziet een foto bij waar je deze motor ziet met als je goed kijkt de fout gemonteerde remklauw:


Deze dikke vt 600 bobber ,is gebouwd door Dave Willems ,eigenaar van Willems Custom Motorcycles..en is helemaal klaar om morgen naar de nieuwe eigenaar te gaan.Ik heb hier met veel plezier aangewerkt. Volgende week ga ik weer beginnen aan de volgende Custom vt. Deze word totaal anders.Het leuke hier van is dat de vrouw van de opdrachtgever de motor met de hand gaat beschilderen.dus de motor word totaal eigen.welke style het word oldskool. Dus weer een mooi project.ik kijk er weer naar uit.😊


Dus geen barrel, as/is of sloper.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zoek even op fb naar willems custom motorcycles.
Een bericht van 27 jan 2017
Ziet een foto bij waar je deze motor ziet met als je goed kijkt de fout gemonteerde remklauw:


Deze dikke vt 600 bobber ,is gebouwd door Dave Willems ,eigenaar van Willems Custom Motorcycles..en is helemaal klaar om morgen naar de nieuwe eigenaar te gaan.Ik heb hier met veel plezier aangewerkt. Volgende week ga ik weer beginnen aan de volgende Custom vt. Deze word totaal anders.Het leuke hier van is dat de vrouw van de opdrachtgever de motor met de hand gaat beschilderen.dus de motor word totaal eigen.welke style het word oldskool. Dus weer een mooi project.ik kijk er weer naar uit.😊


Dus geen barrel, as/is of sloper.


Maar wat was dan de afspraak tussen willem en TS?
Aangezien we dat niet weten kunnen we er geen uitspraken over doen.
Barrel etc. was gewoon een voorbeeld van een mogelijke scenario.
Meerdere scenarios die niet allemaal zo zwart/wit zijn (zoals barrel) zijn mogelijk. ;)
 
Laatst bewerkt:
Op één of andere manier doet de voorrem van TS me aan deze rem denken *D
full

Hoewel deze ws wel beter zal remmen...
 
Maar wat was dan de afspraak tussen willem en TS?
Aangezien we dat niet weten kunnen we er geen uitspraken over doen.
Barrel etc. was gewoon een voorbeeld van een mogelijke scenario.
Meerdere scenarios die niet allemaal zo zwart/wit zijn (zoals barrel) zijn mogelijk. ;)
Familie van xtine toevallig?? :+
 
Deze dikke vt 600 bobber ,is gebouwd door Dave Willems ,eigenaar van Willems Custom Motorcycles..en is helemaal klaar om morgen naar de nieuwe eigenaar te gaan.Ik heb hier met veel plezier aangewerkt. Volgende week ga ik weer beginnen aan de volgende Custom vt. Deze word totaal anders.Het leuke hier van is dat de vrouw van de opdrachtgever de motor met de hand gaat beschilderen.dus de motor word totaal eigen.welke style het word oldskool. Dus weer een mooi project. ik kijk er weer naar uit.😊
Ik hoef daar het verhaal van Willems niet voor te horen. Deze tekst wekt overduidelijk de indruk dat het hier gaat om wederom een "Pronkstuk" van Willems. En ik twijfel er niet aan dat afkitten en het monteren van deze reminrichting niet de afspraak was.
En wat Willems onder "Pronkstuk" verstaat hebben we hier wel gezien. Het zijn misschien wel pronkstukken, maar dat is ook het enige wat je er mee kunt, pronken, maar rijden ho maar!!!
 
Laatst bewerkt:
Maar wat was dan de afspraak tussen willem en TS?
Aangezien we dat niet weten kunnen we er geen uitspraken over doen.
Barrel etc. was gewoon een voorbeeld van een mogelijke scenario.
Meerdere scenarios die niet allemaal zo zwart/wit zijn (zoals barrel) zijn mogelijk. ;)

Dat boeit toch helemaal niet als je naar die remmerij kijkt....
 
Terug
Bovenaan Onderaan