Mooi pak, te korte benen

Franskuh

Die hard MF'er
23 okt 2003
585
0
Oosterhout
Ha medeforumers,

Ik heb al een tijdje een leren combi maar had nooit geld om er schoenen bij te kopen. Nu was het gister zover. Schoenen gepast (met spuikerbroek, was met de fiets) en thuis nog een keer.
Maaruh, nu krijg ik die schoenen zeer moeilijk aan :( met de leren broek. Ik denk zelf dat de broek te lang is omdat hij in de laarzen "staat" (als indonees heb ik net te weinig aardappels gegeten om de normale nederlandse lengte te bereiken :P )Maar voordat ik ze korter laat maken is mijn vraag dus:

Wat is de normale lengte van de pijpen. Houden die op net boven je enkelgewricht?

BVD :)
 
Als ik rechtop sta komen ze tot juist boven m'n enkels inderdaad. Je had beter twee zooltjes onderaan de pijpen van je pak kunnen laten zetten, had je de laarzen gespaard. :+
 
Kun je die broek iets omhoog doen en dan de laarzen dicht en als je op de motor zit , zit alles dan wel goed?
Ik weet niet wat een normale lengte van de broek moet zijn.
Succes.
 
bij mijn combi zitten ze iig tot net boven de enkels
Oh, dan zal de mijne wel te lang zijn. Ik sleep er nog net mee over de grond. Ff kijken wat anderen te zeggen hebben.

Als ik rechtop sta komen ze tot juist boven m'n enkels inderdaad. Je had beter twee zooltjes onderaan de pijpen van je pak kunnen laten zetten, had je de laarzen gespaard. :+
dd :+ maar het belangrijk dat de laarzen los kunnen, het is niet zo lekker als de rest van mijn pak ook naar zweetvoeten gaat ruiken :P
 
Is je broek nog steeds te lang als je zit met gebogen knieën (op je motor of op een keukenstoel)? Want daar gaat het om uiteindelijk.
 
Mijne zit ook net boven mn enkels, gewoon ff inkorten.

suc6
 
Hey goeie tip, ja ik ga hem volgens de stoelmethode proberen :) Is dat net boven de enkels als je staat of zit?

Kun je die broek iets omhoog doen en dan de laarzen dicht en als je op de motor zit , zit alles dan wel goed?
Als ik dat doe dan zitten de(sier)kneepats op mijn bovenbenen en dan raak ik al helemaal nooit de grond :P
 
Als je op je motor zit kan het wel kloppen, ik trek ook altijd even mijn pak iets omhoog en rits dan mijn schoen dicht. Zodra ik op m`n motor zit past het allemaal perfect, knieprotector valt dan ook precies goed.



succes



s4s
 
Ik zou het uit m'n hoofd niet weten... zo rond m'n enkel maar of dat nu op, boven of onder het gewricht is weet ik niet. Zorg er wel voor dat je ze niet te kort laat maken, dan krijg je van die koude pootjes onderweg ;)
 
Hey, ik denk nu dat ik genoeg weet. Ik laat ze korter maken op de zitlengte net boven de enkels.

Iedereen bedankt :}

Slotje mag er wel op
 
Terug
Bovenaan Onderaan