Moto Guzzi Norge 1200 GTL

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ach, weet je hoe het werkt? Er komen weinig reacties. Dan kiezen we maar een dag. En dan blijken er ineens allerlei mensen niet te kunnen. Het is veel handiger als er veel reacties komen voor we een datum hebben.
 
Ik wil er heel graag bij zijn !!! maar het is op zaterdag :-( zaterdags moet ik werken. en kan ik er niet bij zijn. Dit vind ik wel erg jammer. heel jammer zelfs !! is er een mogelijkheid als het verder niemand in de weg zit om het op een zondag te doen ?
 
Ik ga ook nog graag mee *O* *O* met de triumph [nee geen bh]

Ik wil ook wel een route maken eventueel ,desgewenst met wat offroad [sommigen doen dat zelfs met een gloednieuwe v7 racert :Y ]

O ja liefst op zondag
 
Laatst bewerkt:
Kijk, dit zijn reacties waar we verder mee kunnen.

Het is wel zo, dat als de meesten op zondag bij elkaar willen komen, ik in gebreke moet blijven.

Maar in ieder geval moeten er een paar data voorstellen komen. Wie biedt?
 
Weekend van 14 mei en het pinksterweekend niet. Verder ligt agenda open. Wel voorkeur voor zaterdag.ik eeet ook niet of er n leuk evenement komt waar je t aan kan koppelen?
 
Het is wel zo, dat als de meesten op zondag bij elkaar willen komen, ik in gebreke moet blijven.

Tja als badslipper op zondag niet kan,stel ik toch een zaterdag voor,netzoals op alle vorige meetings

13 mei of 20 mei
 
Nog iets anders.

Is het een probleem dat we deze keer op een ander adres bij elkaar komen? Een keer een andere omgeving?

Midden in het land,omgeving utrecht ?
 
Laatst bewerkt:
~
Laatst hier geweest. Home

Ik heb een route geknutseld van 142 km en 3uur en 42 minuten, begin van de route het koffiehuis van de link in Bunnik.
Einde route Bellini's palmbosweg :Y

En ik durf gerust te zeggen dat het een hele mooie route is,met stukjes zandweg [makkelijk te doen]erg mooi stuk dijkweg etc.

Uiteraard moet ik de route nog checken,en eventueel inkorten.

Op of aanmerkingen hoor ik graag :Y
 
Laatst bewerkt:
13 mei komt Matz niet uit. 20 Mei voorlopig dan maar. Prima. Als iemand daar nog een probleem mee heeft, snel melden, dan kunnen we nog een andere dag zoeken.

Ik hou van een uitdaging. Als het niet te modderig is (een week regen van te voren) vind ik een zandpad prima.Maar ik denk dat ruim 31/2 uur wel erg lang is. Dan moeten we vrij vroeg beginnen. Ik denk tussen de 150 en 200 al prima is, want de meesten hebben er al ruim 50 op zitten voor we starten.

Kan je via Jur de uiteindelijke route beschikbaar maken voor ons allemaal?
 
Laatst bewerkt:
Prima

Ik heb de route ingekort en een stukje verlegd,aankomst is nu bij de mac in barneveld,kruising A1 en A30 .

De rijtijd is nu ongeveer 2uur en 45 minuten.
De route is in gpx,hapklaar voor de garmin,maar ga hem eerst zelf ff checken.
 
Ik rij over de zandpaden onder voorwaarde dat de Breva een uitgebreide poetsbeurt krijgt in Mariahout na thuiskomst. :Y ;)
 
Er zijn verschillende methoden om het weer over een langere periode te "voorspellen".

- Gebaseerd op terugkerendene weerspatronen (zoals Enkhuizer Almanak)
- Gebaseerd op langjarig gemiddelde
- Gebaseerd op andere jaren met een gelijkwaardig weerpatroon.

Ze hebben allemaal een ding als overeenkomst. Ze zijn niet betrouwbaar
 
Ach weervoorspellingen, wat moet je er mee? Drie jaar terug met een kennis een weekend toeren door t Sauerland. Volgens weeronline zou het droog zijn, en dat klopt tot op zekere hoogte: driekwart van de tijd reden we in de mist en geen regen gezien. Eigenlijk helemaal geen bal gezien. :? Konden het jaar erop dezelfde toer rijden....

Het loopt vast wel los.
 
full


Ik heb de 20e ook genoteerd enne de Breva is wel wat gewend qua zandpaden....
 
20 mei probeer ik erbij te zijn, Maar... mogelijk valt dit samen met een rit met een aantal van mijn zakelijke klanten (3 dagen Duitsland) Ik ben dan uitgenodigd en ga dan met hen mee.

Even afwachten welke data eruit komen rollen.... Mocht ik 20 mei kunnen, dan zien jullie ook de zilvergrijze Norge weer!


hopelijk tot dan

Uiteraard plaats ik de route dan live met een link zodat iedereen kan downloaden
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan