Motor aanhanger 3 motoren huren

brian

MF veteraan
29 mrt 2005
3.533
4
voor het weekend van 12-15 juni ben ik opzoek naar een aanhanger
Voor 3 motoren

Heeft iemand een adresje voor de verhuur

In de omgeving drechtsteden
 
Je wil daadwerkelijk 3 motoren er op... Dan zal het een plattebak wagen worden. Zit je wel met de trekkende auto of die dat kan trekken qua gewicht
 
Waarschijnlijk kom je uit op een grote open aanhanger, die vaak ook een veel groter laadvermogen hebben dan een kleine motoraanhanger. Voordat je iets huurt, check even of de aanhanger wel achter de betreffende auto mag, en of je BE nodig hebt mocht je dit niet hebben.

Verder ben ik niet bekend in jou regio dus kan je daar geen tips voor geven. Ik weet wel dat er hier op het forum iemand een grote aanhanger voor maximaal 4 motoren verhuurd, maar die kan ik zo snel even niet vinden.
 
En wat voor motoren? 3 x een 600 CC CBR achtige past hier nog wel op:
https://www.boedelbak.nl/typen-en-prijzen/motortrailer?gclid=CLb0ko_dp8QCFUfkwgodOaAAOg

Knap als je met deze binnenmaat (125) 3 motoren naast elkaar krijgt. 3 motoren naast elkaar is al snel 2.50 breed en dat is vrachtwagen breedte...

Maar als je 3 x Goldwings gaat vervoeren past dat niet in formaat en gewicht. Dan kom je uit op zoiets:
Vollebregt Aanhangwagen Verhuur

hierzo zelfde laken van pak.
Deze bv met 2 motoren die ik verkocht staan op echt geen kleine aanhanger
20uo907.jpg

2wfpk0j.jpg
 
Hebben ze het gehaald want dit is wel een vreemde manier van vastzetten.
full

Inderdaad een zotte manier van vervoeren. Wonder dat ze aangekomen zijn. Op de middenbok! WTF :X
Ik heb een trailer en al heel wat keren mijn motoren vervoerd over grote afstanden (meerdere dagen rijden). Maar dit heb ik zo nog nooit gedaan of gezien dat anderen het zo doen.
 
Laatst bewerkt:
Hebben ze het gehaald want dit is wel een vreemde manier van vastzetten.

Probleem is sowieso dat de banden onder het zwaartepunt van de motoren blijven. Ben ook wel benieuwd of ze het hiermee gehaald hebben of dat er ook nog banden van bovenaf zijn gespannen.

/edit: zie net dat er nog wat bandjes bijkwamen. Vast op minimaal zadelhoogte om de m.n. de dwarskrachten goed op te vangen.
 
Laatst bewerkt:
Probleem is sowieso dat de banden onder het zwaartepunt van de motoren blijven. Ben ook wel benieuwd of ze het hiermee gehaald hebben of dat er ook nog banden van bovenaf zijn gespannen.

/edit: zie net dat er nog wat bandjes bijkwamen. Vast op minimaal zadelhoogte om de m.n. de dwarskrachten goed op te vangen.


Ze zijn echt schade vrij en zonder problemen aan gekomen en in de verzameling van iemand gekomen.. De bandjes die je ziet waren slechts aanvang.
omdat het een platte wagen is en geen vast punt heeft waar de motoren aan vast staan moet je die creëren denk ik, en dat zal de middenbok geweest zijn. Immers anders deinen ze alle kanten uit.
 
Best zeldzaam die twee voyagers in dezelfde kleur!!

De meeste zijn in Nederland in die kleur. Slecht een paar andere kleur stellingen maar de rode is wel de mooiste in mijn ogen (heb een 89 nog staan en denk er over hem in rood te spuiten)
28b4gb5.jpg


Maar zullen we het bij het topic houden.. wat heeft hij nodig en waar kan hij het huren om drie motoren te vervoeren.
 
Laatst bewerkt:
Hahaha

Tips ontvangen


Maar tips, ervaringen van andere zijn altijd leuk

full



Ik heb zelf honderden km gereden met een racer in een soortgelijke wielklem in een standaard aanhanger
Vast gezet met slechts 1 stuurharnas en een bandje door het achterwiel

No problem


Maar nu met drie sportieve naked op vakantie.
Wordt nieuwe uitdaging
 
Laatst bewerkt:
Als je je motor goed wilt vervoeren moet je eigenlijk de banden vast kunnen zetten zoals bij deze trailer:
TyreFix_oude_website_1.jpg
http://www.motoraanhanger.com/voorbeeld-fotos/

Hierbij trek je de motor niet in de vering en blijft de motor in zijn eigen vering hangen, zodat je je keerringen niet kapot maakt.
 
Wij hebben voor onze aanhanger precies dezelfde, ook van Acebikes. Zodra ze voor in de inrij klemmen staan en je trekt ze met deze nog aan, dan staan ze echt muurvast.
 
Terug
Bovenaan Onderaan