Motor Cafe en/of Motor Club op Goeree Overflakkee

Status
Niet open voor verdere reacties.
~[/quote]
begrijp ik het nou goed, een motoragent op een zwarte bmw toch??? nog nooit gezien.

groeten van een ex flakkee bewonert
~
ja, staat regelmatig bij ons op de hoek van de dijk te posten en gaat dan achter je aan. Je herkent 'm aan zwart pak met zilver streep op zijn broek en een driehoek (zender/ontvanger) op zijn koffer.
Eergisteren nog gezien...hield een grijze auto staande en kwam net de weg op toen wij voorbij reden met de auto. Hij zat achter ons tussen dirksland en herkingen (waar een kapote flitser staat) en kwam ons daar ook voorbij !!?? Mag dat over een dubbele streep (wel beiden doorbroken)? we zijn nog dat hij zeker geen 80 reed.......
 
Daar bij de haven, die zijn ze aan het verbouwen nu toch? Of bedoel je die niet?



IDD ze waren aan het verbouwen, al stonden er van het weekend wel mensen in de zaak. We moeten nog ff een keer gaan kijken of dat wel of geen leuke tent is... :?
En zaterdag gaan we naar de nationale koi en vijverdagen in de beeksebergen dus kunnen we niet gaan toeren. misschien zondag?! :]
 
Le Bateau bedoel je denk ik ? Ik heb het er ooit 15 minuten uitgehouden, toen ben ik lekker thuis op de bank TV gaan kijken

al kan dat aan mij liggen
 
Even off-topic: Twee jaar geleden vliegende storm uit het westen de hele dag, dus lopen we binnen (met de juist verkochte boot) bij Stad a/h Haringvliet. Maandagavond 18.00 uur. Boot leeg, niets te eten. Er is een supermarkt, dicht om 17.30. Restaurantje: dicht op maandag, snackbar dan? Ook dicht op maandag. Dan maar pizza laten komen, klantenservice telefoonboer kijkt naar pizzeria's op kengetal 0187: doorverbonden: WAAR ligt u? S a/h H! Neu daar bezorgen we niet.
Je wil er niet dood gevonden worden en anders ga je er dood van de honger. Rare eilanders.
 
Nee hoor, gewoon de goede pizza boer bellen, bezorgen echt wel :+

En ik bedoel niet Lub, maar die andere, tegenover... Poeh, hoe heet die ook al weer....

Weet niet...

Niet dat ik nog veel ergens kom, ook liever thuis op de bank, of de bbq aan met vrienden na een dagje touren!

En niet zeuren dat het hier rustig is, want de inbraak school heeft geloof ik stage deze week... genoeg sensatie! Er is op heel Flakkee heftig ingebroken hier en daar!
 
Hee leuk!!!!

Mien moerstaele op MF!!! Geboren en getogen flakkeese (OT dus) (en daarna hard weggevlucht haha)

Tegenover Lub zat "vroeger"idd het parlement. Dat Lub nog bestaat! Heb ongeveer de helft van Lub en de helft van Kajo (toen die nog bestond) betaald geloof ik :) Moet er toch nog weer eens heenrijden geloof ik!

Stadse dijk :} :} ... vroeger bij mijn vader achterop kon ik het al niet nalaten om te schreeuwen dat hij platter en harder door die bochten moest... daarna lessen en nu lekker :] :]

.... herinneringen.....
 
begrijp ik het nou goed, een motoragent op een zwarte bmw toch??? nog nooit gezien.

groeten van een ex flakkee bewonert
\
ja, staat regelmatig bij ons op de hoek van de dijk te posten en gaat dan achter je aan. Je herkent 'm aan zwart pak met zilver streep op zijn broek en een driehoek (zender/ontvanger) op zijn koffer.
Eergisteren nog gezien...hield een grijze auto staande en kwam net de weg op toen wij voorbij reden met de auto. Hij zat achter ons tussen dirksland en herkingen (waar een kapote flitser staat) en kwam ons daar ook voorbij !!?? Mag dat over een dubbele streep (wel beiden doorbroken)? we zijn nog dat hij zeker geen 80 reed.......


leerzaam topic dank u wel _O-
 
Niet altijd. Een gedeelte is zeeuws geweest. Op d'n Diek staat (of in ieder geval stond) nog ergens een grenspaaltje. Sommelsdiek was Zeeuws, Menheerse was Zuid Hollands...
 
Voor Flakkee kan het helemaal geen kwaad om bij het zeeuwse te horen. Vraag me wel eens af of ze in Den Haag wel weten waar we liggen....
 
Wees blij dat ze dat niet weten, dan heb je zo een vinex locatie en industrie terrein voor je snuffert.
Ik zou zeggen heel stil blijven zitten en vooral niet naar den Haag roepen dat je bestaat.
 
Ben ook niet veel in het Parlement geweest hoor, in Lub trouwens ook niet.
Maar zo nu en dan wel eens vroeger.

Het was trouwens vanavond open zag ik, snelle verbouwing!

En van mij mag heel Flakkee Zeeland worden. Ze denken toch altijd al dat je bij Zeeland hoort, dus wat dat betreft zou er niet veel veranderen.
 
kom weer terug naar ons Zeeuwen dan......... *O*
wij zijn de beste.......... :P


8-) Oh, El-Perro, praet nit over je eige, dat doewe wiele wel ajje weg bint!! 8-)

Ik dacht al, wat ruik ik toch? Maar dat blijkt een trotse Zeeuw te zijn!
Trouwens, zij verkoos het Flakkeese land boven het (eigen) Zeeuwse.
En raadt eens wat, de stranden rondom Flakkee zijn net zo echt als die van `t Zeeuwse.
 
ik dus andersom.... van Flakkee naar omg Goes.

Ook helemaal geen spijt van overigens.....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan