Motor Cafe en/of Motor Club op Goeree Overflakkee

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mooi man ,maar ik zou maar oppassen met video materiaal niet te veel face en kentekenploatie er op .Want de cops zitten overal en voor dat je het weet kan het tegenje gebruikt worden . Er rijdt ook nog een motor agentje rond met een ofteroad brommer maar die valt erg op dus dat is niet zo probleem .maar die andere blauwe boef met zijn strepen is gevaarlijker .
Zo zie je dat er meer flakkeeenaars op zitten dan je denkt .

het moaie Flakkee besjoer
 
onderlinge groepies zijn er wel

zo woont mijn oompie met zijn appie in middelharnis

die gaat rijden met de jongens van vj

duc 999
mv augusta
r6
en hij

bij vj is er meestal wel iemand toch

en zijn jaarlijkse ritten zijn ook altijd goed
 
Op Goeree Overflakkee bestaat wel degelijk een motor TOER club. http://www.toerclub-deuitlaatklep.nl

En het Parlement heet (volgens mij) tegenwoordig Cajun Cabin, waar je lekker kan eten overigens!

Maar we kunnen natuurlijk eens een meet en greet aspreken natuurlijk?

Een dag prikken, locatie bepalen, en dan ff lekker kletsen en we zien wel wat ervan komt!

Het is maar een idee.
 
sinds kort woon ik ook op flakkee maar wel in the middle of nowhere dus als er buiten "ooltgensplaat" wat te beleven in ben ik ook graag van de partij....

Zijn er hier meer mensen uit Ooltgensplaat trouwens ??
 
sinds kort woon ik ook op flakkee maar wel in the middle of nowhere dus als er buiten "ooltgensplaat" wat te beleven in ben ik ook graag van de partij....

Zijn er hier meer mensen uit Ooltgensplaat trouwens ??

wel ex ooltgesplaat ja, oja kom ook wel ff buurten dan or
 
Dus er wonen toch mensen op GO?

Ben er weleens geweest (pas nog eigenlijk.. iets met Grevelingen) en ik dacht dat het een soort onbewoonbare zandplaat was. Maar er wonen dus echt mensen? Ik vond het al zo´n geldverspilling om er van die mooie wegen aan te leggen.

En er gaan zelfs mensen vrijwillig wonen? Vraag me af wat je leuk moet vinden om daar te wonen... wind misschien... offuuh....hhmm... er wonen dus ECHT mensen daar?

:P
 
Ik woon er, werk er, doe er van alles :+

Oja, ook over die moooooooie wegen rijden! Die mooie Stadse Dijk weet je wel. Komen ze van heinde en ver... naar onze oooooozo beruchte mooie dijk. :}




:9
 
Op Goeree Overflakkee bestaat wel degelijk een motor TOER club. http://www.toerclub-deuitlaatklep.nl

En het Parlement heet (volgens mij) tegenwoordig Cajun Cabin, waar je lekker kan eten overigens!

Maar we kunnen natuurlijk eens een meet en greet aspreken natuurlijk?

Een dag prikken, locatie bepalen, en dan ff lekker kletsen en we zien wel wat ervan komt!

Het is maar een idee.

*O* Roept u maar!!! *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan