Motor handschoenen

Gerbings waren mij te dik, ruimte tussen handvat en hendel zo krap dat het onveilig werd om goed de hendel te pakken. Kan uiteraard per motor verschillen.
In 2018 Klan-e's gekocht met 12v accu's. Dit was geen onverdeeld succes. De naad van het binnen manchet ging los. Werd onder garantie gemaakt duurde wel weken. Het nieuwe paar had al snel hetzelfde probleem. Weer opgestuurd (op hun aangeven zonder accus) maar nu kreeg ik mijn geld voor de handschoenen teruggestort. En de accus dan? Daar heb ik nu niks meer aan.
"Met de accus is niks mis, dus die nemen we niet retour".....
Ik was van plan nooit meer Klan-e te kopen, maar toen werd het weer winter.....
Toch maar weer een paar gekocht de naad is in de serie blijkbaar beter gezet want to nu toe geen probleem.
 
Weer opgestuurd (op hun aangeven zonder accus) maar nu kreeg ik mijn geld voor de handschoenen teruggestort. En de accus dan? Daar heb ik nu niks meer aan.
"Met de accus is niks mis, dus die nemen we niet retour".....
Wat een kul zeg. Het is toch 1 product !?
Daar kwamen ze bij mij niet mee weg hoor, wat een onzin.

Hetzelfde vb met een auto, verkoper quote "We nemen de auto terug want de motor die erin zit is inderdaad niet te repareren maar de wielen niet want daar is niks mis mee en de waarde daarvan trekken we af van het bedrag wat je terug zou krijgen voor de auto"
 
Ik heb de macna photon rtx verwarmde handschoenen.
Verwarmde handschoenen met accutjes. Oorspronkelijk niet aan de sluiten op de motor zoals de duurdere versies maar met een kastje van 10eur werkend gemaakt (zijn 7,4V dus een kastje wat 12V naar 7,4V converteert + originele laadkabel van de duurdere versies)
Ben er met dit weer in elk geval heel blij mee :)

Heb ook deze. Heerlijk met deze temperaturen. Ik rij 2x per dag 3 kwartier snelweg ww-verkeer en doe 2 volle dagen na opladen. Moet zeggen dat ik geen last ondervind van de losse accu's. Heb ooit bij een vorige motor 'bedrade' handschoenen gehad, maar voelde me daar toch wat onveiliger bij vanwege het vastzitten (voor zover je vast zit met zo'n fijn draadje).
 
  • Leuk
Waarderingen: Tuh
Dat vastzitten maak ik me niet zo druk om, draadje knapt wel of stekkertje schiet eruit mocht dat nodig zijn.

Kreeg vanochtend op de snelweg wel erg koude handen, voel bij mijn heup, stekker van de handschoenen los uit de motor. Toch maar even 2 seconden op de vluchtstrook gestopt om die er weer in te prikken...
 
Handschoenen altijd in de mouw. Zeker als ik meerdere uren in de regen rij. Uiteinde van je mouwen worden dan nattig en dat wil ik niet in mijn handschoenen hebben.
Onder de 5graden rij ik met verwarmde handschoenen en een verwarmd vest, beiden van gerbing. Stekker gaat bij verkeerd afstappen er makkelijk uit. Heb er ook afstand bediening bij zodat ik makkelijk beiden onafhankelijk kan regelen zonder mijn gas los te laten.
Die macna's kun je ook met je telefoon bedienen maar dat lijkt me door een mooiweer rijder bedacht. Als het heel koud is doet je telefoon het niet lekker en dan kun je dus niks bedienen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan