Motor in de woonkamer

Ik had mijn motor ook in de woonkamer staan. Maar ik kreeg best veel last van hoofdpijn, rook ook redelijk naar benzine in de kamer. Heb de motor maar weer lekker buiten gezet en de hoofdpijn hield ook op.
Andere hier geen last van?
 
Ik had mijn motor ook in de woonkamer staan. Maar ik kreeg best veel last van hoofdpijn, rook ook redelijk naar benzine in de kamer. Heb de motor maar weer lekker buiten gezet en de hoofdpijn hield ook op.
Andere hier geen last van?

Je motor hoort toch niet naar benzine te ruiken? Tenzij je hem vlak daarvoor hebt laten draaien... Wellicht heeft het iets te maken met carburateurs, of injectie. Dat injectie minder stinkt oid.

Mijn fiets ruikt eigenlijk nergens naar op dit moment. :P
 
Je motor hoort toch niet naar benzine te ruiken? Tenzij je hem vlak daarvoor hebt laten draaien... Wellicht heeft het iets te maken met carburateurs, of injectie. Dat injectie minder stinkt oid.

Mijn fiets ruikt eigenlijk nergens naar op dit moment. :P
je neus zal wel te dicht bij je oren zitten :Y
 
Ik had mijn motor ook in de woonkamer staan. Maar ik kreeg best veel last van hoofdpijn, rook ook redelijk naar benzine in de kamer. Heb de motor maar weer lekker buiten gezet en de hoofdpijn hield ook op.
Andere hier geen last van?

Hier ruik je hem ook wel licht hoor, maar ja dan slaap ik wel een stuk lekkerder ;)
 
Ik had mijn motor ook in de woonkamer staan. Maar ik kreeg best veel last van hoofdpijn, rook ook redelijk naar benzine in de kamer. Heb de motor maar weer lekker buiten gezet en de hoofdpijn hield ook op.
Andere hier geen last van?
Als ik met mn neus op de tankdop hang dan ruik ik een klein beetje benzine maar daar heb ik geen last van, motor blijft gezellig in de kamer staan (tot die %&^%$ `sneeuw/pekel weg is )
 
Als ik met mn neus op de tankdop hang dan ruik ik een klein beetje benzine maar daar heb ik geen last van, motor blijft gezellig in de kamer staan (tot die %&^%$ `sneeuw/pekel weg is )
Mijn hele huiskamer rook er redelijk sterk naar, volgend jaar ga ik naar een betere stalling zoeken. Ik heb mijn eerste motorrit van het jaar al gehad op 1 januari, lijkt er op dat dit weekend ook een + celsius weekend wordt. :]
 
1201174188_6_c_n9.jpeg


weet niet of ik em al had gepost

is in me flat
 
Wel gaaf zo de motor in de huiskamer.
Kan het wel es voorstellen aan de vrouw, ze wilde toch altijd al meer ruimte in de schuur.....
 
de mijne....lekker warm met haar bladebutt bij de verwarming... in de woonkeuken wel te verstaan....
full

full


de chopper van mijn man staat aan de andere muur...
 
ja, ik weet het, ik werk zelf als sorteerster, dus dat valt nog wel mee, en het is wel reuzegezellig :Y
 
Ik had mijn motor ook in de woonkamer staan. Maar ik kreeg best veel last van hoofdpijn, rook ook redelijk naar benzine in de kamer. Heb de motor maar weer lekker buiten gezet en de hoofdpijn hield ook op.
Andere hier geen last van?
Had Franxtasy een hele tijd geleden al een antwoord op:
Franxtasy in "Motor in de woonkamer" ( 11-7-2006)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan