Ik heb het volgende probleem met een Kawasaki Eliminator ZL 900. Starten met choke gaat goed, motor slaat vlot aan en toerental schiet even door naar 4 á 5000 toeren en valt daarna terug naar max 3000 toeren wat veel te laag is. Als ik de choke een stukje terugschuif zakt het toerental ook maar daalt al snel onder de 1100 toeren waarna de motor afslaat. 1100 toeren was vroeger ongeveer het stationaire toerental. Als ik de gashendel ook maar een klein beetje draai dan slaat de motor direct af.
Vorig jaar een reparatie gehad aan een hangende vlotternaald, sindsdien heeft de motor nooit echt goed meer gelopen.
De bougies aan de buitenkant (dus niet bij de ontsteking) zijn ook nat als ik ze los maak, een soort bruine dikkege vloeistof. De bougies aan de binnenkant (bij de ontsteking) zijn een beetje zwart (maarja, motor heeft al een tijd niet fatsoenlijke stukken gereden)
Alle ideeën zijn welkom, heb zelf nagenoeg geen ervaring met sleutelen aan een motor ;-(
Vorig jaar een reparatie gehad aan een hangende vlotternaald, sindsdien heeft de motor nooit echt goed meer gelopen.
De bougies aan de buitenkant (dus niet bij de ontsteking) zijn ook nat als ik ze los maak, een soort bruine dikkege vloeistof. De bougies aan de binnenkant (bij de ontsteking) zijn een beetje zwart (maarja, motor heeft al een tijd niet fatsoenlijke stukken gereden)
Alle ideeën zijn welkom, heb zelf nagenoeg geen ervaring met sleutelen aan een motor ;-(