Motor wilt niet starten na 3/4 dagen stil staan

Carlos-honda

Rookie
7 mei 2016
7
0
Rhoon
Beste motorliefhebbers,

Ik heb sinds kort problemen met mijn fireblade 1000rr uit 2004. Na een tijdje stil staan wilt hij niet meer starten en dan heb ik het over een periode van na 3 tot 4 dagen al niet meer. Dacht in het begin dat het misschien aan me accu kon liggen maar die heb ik getest samen met mijn buurman met een multimeter en er bleek niks mis met me accu te zijn. Uiteindelijk kwam hij tot de conclusie dat ik misschien een stroomlekkage ergens zou kunnen hebben want zodra ik m tovh aan de praat krijg en ik rij een stukje dan zodra ik voor een stoplicht sta en ik zet de motor weer in eerste versnelling valt de motor ook meteen uit en stationair loopt hij ook niet zo lekker nadat de choke uit slaat.

Hebben jullie enige idee waar het aan zou kunnen liggen en of ik wel in de goede richting zit.

P.S. Mijn linkerknipperlicht deed het eerst niet heb het laten maken maar monteur van de zaak zaak zei dat er iets mis was met me draad naar de knipperlicht toe. Misschien dat dit er ook iets mee te maken heeft.
 
in dit topic : een regelmatige update over het nikszeggende voltage van een accu die allang vervangen had mogen zijn :)

give_a_fuck.gif


;)
 
Oowh had helemaal niet door dat jullie nog waren door gegaan. Maar heb een nieuwe accu gehaald en nu start hij wel in een keer alleen dat tie stationair nog steeds onder de 1000toeren loopt is daarmee niet verholpen. Heb het idee dat het misschien aan me bougies kan liggen of me injectoren. Hebben jullie enige idee of het saar aan zou kunnen liggen want kheb dit nog nooit gehad.
 
Oowh had helemaal niet door dat jullie nog waren door gegaan. Maar heb een nieuwe accu gehaald en nu start hij wel in een keer alleen dat tie stationair nog steeds onder de 1000toeren loopt is daarmee niet verholpen. Heb het idee dat het misschien aan me bougies kan liggen of me injectoren. Hebben jullie enige idee of het saar aan zou kunnen liggen want kheb dit nog nooit gehad.


Goed warm rijden dat ding en je stationair ff opnieuw afstellen ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan