Motorrijder verongelukt hier in het dorp:(

Status
Niet open voor verdere reacties.

DaveXR

Die hard MF'er
22 mrt 2004
933
0
Bunde
Er is hier net een motorrijder verongelukt in Bunde, waar ik woon.
Hij was de bocht uitgevlogen op de pasweg en overleed ter plekke. Zover ik kon zien lag hij helemaal onder het bloed en de motor lag een stuk verder weg.

Misschien dat dit ook mensen van MF hebben gezien. Er was ook een getuige bij, een blauwe honda cbr. Je schrikt wel ff als je dit ziet, pff...

Ze tilde het laken op en toen zag ik hem dus liggen, hij zat vast in het prikkeldraad en de motor lag een stuk verderop in een weiland.

Dadelijk even op L1 kijken of hun meer kunnen vertellen, want die waren daar aan het filmen.

Schrik je toch wel ff...
 
Je bent enorm geschrokken denk ik, maar het heeft weinig zin melding te doen van ongelukken. Het voelt een beetje aan alsof je stopt en als omstander er bij staat te kijken....
 
ja sterkte dit zijn de mindere dingen

vind dat hier best een topic over geopend mag worden voor de meeste van ons begint het motor seizoen weer

des te meer reede om weer ff op te leten

iedereen een veilig motor seizoen toegewenst
met de glimende kant naar boven
 
Je bent enorm geschrokken denk ik, maar het heeft weinig zin melding te doen van ongelukken. Het voelt een beetje aan alsof je stopt en als omstander er bij staat te kijken....

Misschien heeft Dave dit wel nodig om het te verwerken en van hem af te schrijven. Niet te snel oordelen dus!!!
Verder sterkte aan alle betrokkenen
 
Motorrijder gevallen bij achtervolging door Venlo

In Venlo is een motorrijder is aangehouden na een achtervolging, waarbij de 23-jarige Duitser ten val kwam.

De motorrijder ging ervandoor bij een politiecontrole op de Bremweg. Met snelheden tot 150 kilometer per uur doorkruiste hij de stad, waarbij hij op kruispunten door rood reed. In de buurt van de grens verloor de Duitser de macht over het stuur toen hij een tractor wilde inhalen. Hij kwam ten val en kon worden aangehouden. In zijn rugzak vonden agenten meer dan een kilo marihuana.


Stond op de site van L1, en zo'n flippo overleeft het weer..... zo zie je maar.....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan