Motorrijders Kop van Noord-Holland Deel 12!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ook tattoo's in z'n gezicht dan? :o :+

op de zijkant van zijn hoofd en in zijn nek wel ja.... })

ja, en piercings in zijn neus, oren en waar allemaal nog niet meer. als je hem ziet wil je gelijk naar je moeder rennen, maar het is een vet relaxte gast. ik vraag me alleen af jaren af hoe ie kan overleven met die rijstijl. hij rijdt wel eens mee met wff ritten maar dan word ik maar nerveus van hem met dat heen en weer gerace door de groep en gewheelie.

Dat doet ie volgens mij niet meer... de laatste keer dat ik mee reed toen hij er ook was reed zijn vriendinnetje mee... toen deed ie heel normaal... (voor het eerst _O- )

Maar tis verder een aardige kerel *D
 
Laatst bewerkt:
tvp.gif
 
ja, en piercings in zijn neus, oren en waar allemaal nog niet meer. als je hem ziet wil je gelijk naar je moeder rennen, maar het is een vet relaxte gast. ik vraag me alleen af jaren af hoe ie kan overleven met die rijstijl. hij rijdt wel eens mee met wff ritten maar dan word ik maar nerveus van hem met dat heen en weer gerace door de groep en gewheelie.

_O- _O-

Heeft ie alleen een cr500?
 
Laatst bewerkt:
vandaag weer lekker een stukje gereden :)

gespot: (ik ben je nickname ff kwijt) maar nieuwedieper met gixxer 600. ik reed achter je, op die driftig tuterende tuono :)

voor de rest: pinnen voor gevorderden... :+

[afbeelding]

Dat ben ik! Was me aan het focussen op de moto voor me (rooie r1/r6 ging later met een rooie duc op pad nog ff tot callantsoog meegereden...iemand van hier?)....en volgens mij heb ik jou smiddag's gespot in de sch en schepenenstraat?
 
Ook effe het territorium bepissen O-) :W

Leuk dat nèt als ik morgen weer ga rijden het pokkeweer wordt. :(

Motor-forens is echt een ander tak van sport.. -O-
 
Ook effe het territorium bepissen O-) :W

Leuk dat nèt als ik morgen weer ga rijden het pokkeweer wordt. :(

Motor-forens is echt een ander tak van sport.. -O-

Waarom kies je dan ook dat moment uit? Het is de hele ochtend en middag prachtig weer geweest.
 
Ook effe het territorium bepissen O-) :W

Leuk dat nèt als ik morgen weer ga rijden het pokkeweer wordt. :(

Motor-forens is echt een ander tak van sport.. -O-
hehe, ik zou zo met de motor naar mn vriendin gaan, maar gelukkig kwam mn moeder even melden dat ik de auto wel mocht lenen (a) daar gaat deze jongen dus dankbaar gebruik van maken ;)
 
Dat ben ik! Was me aan het focussen op de moto voor me (rooie r1/r6 ging later met een rooie duc op pad nog ff tot callantsoog meegereden...iemand van hier?)....en volgens mij heb ik jou smiddag's gespot in de sch en schepenenstraat?


die duc was een 1098? daar heb ik dan ook ff achteraan gereden. had er goed de sokken in :)

ja was idd in de sch & sch straat. ging met reinier + vriendin (ook van hier) rijden. 8-)
 
die duc was een 1098? daar heb ik dan ook ff achteraan gereden. had er goed de sokken in :)

ja was idd in de sch & sch straat. ging met reinier + vriendin (ook van hier) rijden. 8-)

:Y elk voertuig van DH naar C'oog werd ingehaald door ze :] Je hebt mij niet gezien denk...stapte net af thuis (begin vd straat) had een verjaardag B|
 
vandaag weer lekker een stukje gereden :)

gespot: (ik ben je nickname ff kwijt) maar nieuwedieper met gixxer 600. ik reed achter je, op die driftig tuterende tuono :)

voor de rest: pinnen voor gevorderden... :+

[afbeelding]
_O- _O- maar t lukt wel :+

was echt een hondenweer :X
ik kom net vanuit de moerbeek met de celica en ik had flink de gang erin en ineens.... FLITS!! k denk kudt B|
even later dus weer flits :? wast dus mooi aant omweren _O-
en bij de stolperbrug begon het ook nog eens heerlijk te sneeuwen |(
 
_O- _O- maar t lukt wel :+

was echt een hondenweer :X
ik kom net vanuit de moerbeek met de celica en ik had flink de gang erin en ineens.... FLITS!! k denk kudt B|
even later dus weer flits :? wast dus mooi aant omweren _O-
en bij de stolperbrug begon het ook nog eens heerlijk te sneeuwen |(

_O- _O- _O- flits _O- _O- _O- sneeuw? mijn dag kan iig niet meer stuk :] *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan