Motorrijders Kop van Noord-Holland Deel 12!

Status
Niet open voor verdere reacties.
whaha k zat alweer te rekenen...
ik denk 80... en reed rond de 120... k denk correctie eraf dan blijft er ongeveer 35 over en dus 1 punt van mn rbw af :+
deze keer had dennis ALWEER mazzel O-)

Das geen misselijke ouwe :N staat geen vast bedrag voor volgens mij is OM-beslissing B| je kan in ieder geval jezelf op internet bewonderen :+
 
Das geen misselijke ouwe :N staat geen vast bedrag voor volgens mij is OM-beslissing B| je kan in ieder geval jezelf op internet bewonderen :+
haha ja maar ben niet gepakt hoor ;)
gelukkig niet want heb me rbw zwaar nodig voor mn werk :)
ik rij als een wijf zeggen sommige hier _O- (nou vind ik t wel meevallen hoor :9 )
maar k ben altijd op mn hoede O-)
 
haha ja maar ben niet gepakt hoor ;)
gelukkig niet want heb me rbw zwaar nodig voor mn werk :)
ik rij als een wijf zeggen sommige hier _O- (nou vind ik t wel meevallen hoor :9 )
maar k ben altijd op mn hoede O-)

Zat ff te suffen :Z ik rij ong. 40-50k zakelijk per jaar...je ziet 'bijna' alles....en nu denk ik van alles te zien met de gp :P
 
hahah naja ik rijd woon/werk ongeveer 20k per jaar.
en idd wat je al zegt.... als je op de motor bent, dan denk je dat iedereen je in de gaten houd _O-

Vanmiddag reed ik van groote keeten naar j'dorp :] ... ik denk wat zie ik daar toch in de verte: stond er al een kerel druk te gebaren dat ik te veel herrie maakte :W (met ze wijsvinger naar ze voorhoofd weet je wel :+ )
 
Waarom kies je dan ook dat moment uit? Het is de hele ochtend en middag prachtig weer geweest.
Werken op zondag :N

God zal u straffen voor het niet eerbiedigen van de zondagsrust! :W

(Ik lig gewoon de hele dag in bed O-) )
 
ik rij als een wijf zeggen sommige hier _O- (nou vind ik t wel meevallen hoor :9 )
maar k ben altijd op mn hoede O-)

oud wijf. :Y ;)

volgens mij is dat in medemblik, kan dat kloppen? :+

dat is correct. 8-)


Vanmiddag reed ik van groote keeten naar j'dorp :] ... ik denk wat zie ik daar toch in de verte: stond er al een kerel druk te gebaren dat ik te veel herrie maakte :W (met ze wijsvinger naar ze voorhoofd weet je wel :+ )

ook wel eens last van. en het grappige is dat dat altijd op momenten zijn wanneer ik rustig aan het rijden ben :+
noodknopje ff omhalen werkt ook goed :)

niet met injectie... '(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan