Roadrad
MF veteraan
Als ik handig was, had ik die vraag niet gesteld
vandaar de link... volgens mij kun je daar zuks bestellen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Als ik handig was, had ik die vraag niet gesteld
vandaar de link... volgens mij kun je daar zuks bestellen
van de buren... gescheiden ... tegenover me ook 2 huizen te koop waarvan er 1 zo goed als verkocht is... er staan er veel te koop in de straat..Staat jou huis te koop Rob? of van de buren?
Ik reed vanmorgen door de S.....straat en ik dacht een bord in je tuin te zien staan
waar zitten die injectoren geplaatst? lijken niet achter het blok te zitten, en boven lijkt het me dat je tekort ruimte komt? waar gooit ie dan z'n benzine erin?Ook nog een artikel over de Horex VR6...
Niet zo'n hele fraaie motor...
[afbeelding]
Maar wel een 1200cc VR6 met compressor en intercooler. Vermogen tussen de 175 en 240pk, net wat voor verhouding je op de compressor aandrijving zet
Prachtig stukje techniek. 15 graden blokhoek, 18 kleppen, 3 nokkenassen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ik ben ook weer present!
Net terug van een lesje snelweg rijden, wat een feest met deze wind! spiegels controleren wordt een uitdaging, wel gaaf, beetje tegenhangen enzo...
Dat zit volgens mij met een splitpennetje of circlipje... Kan er zo af denk ikGoedemiddag allemaal
Misschien een stomme vraag, maar weet iemand van jullie hoe je het voetsteuntje van de rem/schakelset eraf haalt?
Eén centrale 50mm injector... Dat kan omdat alle inlaatkanalen even lang zijnwaar zitten die injectoren geplaatst? lijken niet achter het blok te zitten, en boven lijkt het me dat je tekort ruimte komt? waar gooit ie dan z'n benzine erin?
Gewoon recht op de motor blijven zitten en de motor schuin laten hangen!Tegenhangen
Tegenhangen
En daarom moet je niet me je lijf tegenhangen...wind van rechts, dus ook maar beetje naar rechts hangen anders word je gewoon aan de kant geblazen? je moet de motor toch corrigeren zodat je op je rijbaan blijft... zodra de wind wegvalt zit je wel meteen rechts op de rijbaan dat is het nadeel...
En daarom moet je niet me je lijf tegenhangen...
Ik dacht dat dit soort wijsheden toch wel bij een lesuur inbegrepen zaten
nee. niets over gehoord tijdens/ na de les...
Hoe moet/ kan je het dan oplossen?
Dat zit volgens mij met een splitpennetje of circlipje... Kan er zo af denk ik
Recht op je motor blijven zitten en de motor onder je kont weg laten waaien
Bij een windstoot gewoon de uitlaat op de grond!
Zelf denken valt niet mee hè?Thnx Het was idd een circlip
Bij een windstoot gewoon de uitlaat op de grond!
Dat zei ik!!!Recht op je motor blijven zitten en de motor onder je kont weg laten waaien
dat bespaart idd een hoop ruimte, maar waar lopen die inlaatkanalen dan?Eén centrale 50mm injector... Dat kan omdat alle inlaatkanalen even lang zijn
ben idd wel benieuwd hoe het dan zou moeten, als het hard waait zie ik de meeste motorrijders toch echt tegen de wind in hangen. bovendien weet ton ook wel wat ie doetnee. niets over gehoord tijdens/ na de les...
Hoe moet/ kan je het dan oplossen?
Dat zei ik!!!
Ik dacht er eigenlijk nooit over na, het ging vanzelf, want dat voelde gewoon het beste aan op de weg.