Motorrijders "Kop van Noord-Holland" deel 36

Status
Niet open voor verdere reacties.
Staat jou huis te koop Rob? of van de buren?

Ik reed vanmorgen door de S.....straat en ik dacht een bord in je tuin te zien staan :?
van de buren... gescheiden ... tegenover me ook 2 huizen te koop waarvan er 1 zo goed als verkocht is... er staan er veel te koop in de straat..

of zou het toch aan mij liggen ? O-)
 
Laatst bewerkt:
Ook nog een artikel over de Horex VR6...

Niet zo'n hele fraaie motor...

[afbeelding]


Maar wel een 1200cc VR6 met compressor en intercooler. Vermogen tussen de 175 en 240pk, net wat voor verhouding je op de compressor aandrijving zet :9~

Prachtig stukje techniek. 15 graden blokhoek, 18 kleppen, 3 nokkenassen

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
waar zitten die injectoren geplaatst? lijken niet achter het blok te zitten, en boven lijkt het me dat je tekort ruimte komt? waar gooit ie dan z'n benzine erin?
 
ik ben ook weer present!

Net terug van een lesje snelweg rijden, wat een feest met deze wind! spiegels controleren wordt een uitdaging, wel gaaf, beetje tegenhangen enzo...
 
Goedemiddag allemaal :W

Misschien een stomme vraag, maar weet iemand van jullie hoe je het voetsteuntje van de rem/schakelset eraf haalt? :$
Dat zit volgens mij met een splitpennetje of circlipje... Kan er zo af denk ik :)
 
waar zitten die injectoren geplaatst? lijken niet achter het blok te zitten, en boven lijkt het me dat je tekort ruimte komt? waar gooit ie dan z'n benzine erin?
Eén centrale 50mm injector... Dat kan omdat alle inlaatkanalen even lang zijn :)
 

wind van rechts, dus ook maar beetje naar rechts hangen anders word je gewoon aan de kant geblazen? je moet de motor toch corrigeren zodat je op je rijbaan blijft... zodra de wind wegvalt zit je wel meteen rechts op de rijbaan dat is het nadeel...
 
wind van rechts, dus ook maar beetje naar rechts hangen anders word je gewoon aan de kant geblazen? je moet de motor toch corrigeren zodat je op je rijbaan blijft... zodra de wind wegvalt zit je wel meteen rechts op de rijbaan dat is het nadeel...
En daarom moet je niet me je lijf tegenhangen...
Ik dacht dat dit soort wijsheden toch wel bij een lesuur inbegrepen zaten :P
 
Wat een suffe dag zeg. Beetje leren, beetje lezen, beetje internetten, muziek op....

Echt LUIHEID ten top!!!!
 
nee. niets over gehoord tijdens/ na de les... :(

Hoe moet/ kan je het dan oplossen?
ben idd wel benieuwd hoe het dan zou moeten, als het hard waait zie ik de meeste motorrijders toch echt tegen de wind in hangen. bovendien weet ton ook wel wat ie doet :P
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan