Motorrijders "Kop van Noord-Holland" Deel 40

Status
Niet open voor verdere reacties.
@exhar, welkom, super dat je die cb heb gedoneert aan broertjelief :Y

@spro, wat is leuk bij hoorn, je kunt op westfrisiaweg afslaan richting dorpjes bijv wervershoof, andijk, hoogkarspel,hoogwoud etc. gewoon van de grote weg afblijven en de dorpjes volgen.
Verder stukje dijk hoorn richting volendam/edam is ook altijd wel leuk.
Hopenlijk heb je er wat aan :)
Ik heb de link niet meer van die foto trouwens die ik wil :$
 
@exhar, welkom, super dat je die cb heb gedoneert aan broertjelief :Y

@spro, wat is leuk bij hoorn, je kunt op westfrisiaweg afslaan richting dorpjes bijv wervershoof, andijk, hoogkarspel,hoogwoud etc. gewoon van de grote weg afblijven en de dorpjes volgen.
Verder stukje dijk hoorn richting volendam/edam is ook altijd wel leuk.
Hopenlijk heb je er wat aan :)
Ik heb de link niet meer van die foto trouwens die ik wil :$
Hoogwoud ligt in de verste verte niet in de buurt van de Westfrisiaweg ;)
 
ik voel weer een discussie opkomen over wat verstandig is als eerste motor. *D Heb er nu al zin in!
 
Financieel gezien maak ik me geen zorgen ;)

Voor mij was de overweging relatief simpel... Geen zin in gezeik met 2de hands meuk (no offence!), ik wil de komende 2 jaar zonder al te veel kosten kunnen rijden, zonder een "Oh shit, dit slangetje is lek" gezeur en 'm lekker bij een dealer kunnen droppen met de woorden "Doe eens maken..." (en tuurlijk, beurtjes en alles horen erbij).

Verder, afgelopen tijd heel veel gewerkt, kut periode gehad en dus hoog tijd om wat leuke dingen voor mezelf te regelen... Dit is daar een van! Geen vriendin, dus geen gezeur over de kosten, 't gevaar (daar heb ik een moeder voor), weekendjes weg, et cetera.

All-risk verzekering erop, dan kan ik alleen mezelf nog in de kreukels rijden... Daar kan ik mee leven! :)

Dit zal wel een enorme discussie opleveren, I like! :)
 
Financieel gezien maak ik me geen zorgen ;)

Voor mij was de overweging relatief simpel... Geen zin in gezeik met 2de hands meuk (no offence!), ik wil de komende 2 jaar zonder al te veel kosten kunnen rijden, zonder een "Oh shit, dit slangetje is lek" gezeur en 'm lekker bij een dealer kunnen droppen met de woorden "Doe eens maken..." (en tuurlijk, beurtjes en alles horen erbij).

Verder, afgelopen tijd heel veel gewerkt, kut periode gehad en dus hoog tijd om wat leuke dingen voor mezelf te regelen... Dit is daar een van! Geen vriendin, dus geen gezeur over de kosten, 't gevaar (daar heb ik een moeder voor), weekendjes weg, et cetera.

All-risk verzekering erop, dan kan ik alleen mezelf nog in de kreukels rijden... Daar kan ik mee leven! :)

Dit zal wel een enorme discussie opleveren, I like! :)

neehoor ;) geef je groot gelijk, een nieuwe motor is heerlijk en stiekem ben ik wel een beetje jaloers :Y ;) ik wens je er ook heel veel plezier mee, en dat gaat vast wel lukken *D

waar ik het dan NIET mee eens ben is dat je aan een motor van 2-3 jaar oud al een hoop "onderhoud en gezeik" (korreltje zout ;) ) hebt :9 die zijn praktisch nog nieuw, en hebben ook alleen maar regulier onderhoud nodig.

mooi voorbeeldje is de Daytona675 van Klaas, 2 jaar oud, onder de 10k kilometers, wel qua prijs de grootste kop eraf, maar nog als nieuw.
Daar zou IK zelf eerder voor kiezen, hou ik nog wat geld over voor benzine, accesoires, kleding, reisje, hotelletje etc etc ;)

maar uiteindelijk moeten er toch weer nieuwe motoren verkocht worden, dus helemaal niet verkeerd ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan