Motorrijders "Kop van Noord-Holland" Deel 40

Status
Niet open voor verdere reacties.
Correct, maar vind ik wel een leuk stukje om doorheen te rijden.

Morge :W
Vandaag weer eerste schooldag sinds tijdje terug, we gaan er natuurlijk weer vol voor })

@muffin, nou das fijn kun je weer lekker rondje rijden en uit de buurt van alkmaar blijven want daar zijn spijkers te vinden.

Kan toch ook mooi rijden over die dijk van Hoorn richting Volendam? :P Daar zal het doordeweeks ook wel rustig zijn :)
 
Goedemorgen allemaal :W Ik ga zo eens een toertochtje rijden wat ik heb gedownload en in de Zumo 210 heb gezet. Tot nu toe heb ik er met de Zumo 550 altijd gesodemieter mee gehad, dus ik ben benieuwd. Het startpunt is ergens in Heerhugowaard, dus rijd ik daar eerst maar eens naar toe. Het weer schijnt een beetje om te gaan slaan, dus ik neem het er nog maar even van. Veel plezier vandaag! :]
 
financieel gezien is een motor die bij 1 kras €3000,- afschrijft niet verstandig :+ :+ :+ :+
ook zonder krassen schrijf je dat wel af op een jaartje lekker rijden denk ik ;) Zelf ook de reden dat ik die DRZ na een jaar verkocht heb, de afschrijving op zoiets per gereden km is enorm en daardoor worden je km's eeerrgg duur. Vooral als je 'm wat vaker gaat gebruiken om evt. naar je werk te rijden is dat wel een overweging.

Maargoed, iedereen moet lekker doen wat ie zelf wil, als jij het geld in overvloed hebt zie ik geen reden om het niet te doen. Beter dan alles opsparen en oud worden met een miljoen op je rekening, dat is pas zonde :+
 
Laatst bewerkt:
Kan toch ook mooi rijden over die dijk van Hoorn richting Volendam? :P Daar zal het doordeweeks ook wel rustig zijn :)

dat zei ik toch vorige post? :X gisteravond was het daar vrij rustig, wel genoeg debielrenners,overdags is ook prima te doen.

@lady-m: In het vorige deel had ik nog een link proberen neer te zetten, daar stond je op de foto samen met mark.
 
Goedemorgen allemaal :W Ik ga zo eens een toertochtje rijden wat ik heb gedownload en in de Zumo 210 heb gezet. Tot nu toe heb ik er met de Zumo 550 altijd gesodemieter mee gehad, dus ik ben benieuwd. Het startpunt is ergens in Heerhugowaard, dus rijd ik daar eerst maar eens naar toe. Het weer schijnt een beetje om te gaan slaan, dus ik neem het er nog maar even van. Veel plezier vandaag! :]


Ah

de Radboudroute :P
 
Vandaag met motor naar stage (en vaniddag naar school). Hield hij ineens weer in :o , dus snel de vluchthaven op. Had vrijdag onderweg nog gecontoleerd of hij weer vacuum was maar dat was niet zo, dus ging er vanuit dat er niks aan de hand was. Logisch natuurlijk dat je eerst flink wat km's moet maken voordat de tank weer vacuum is gezogen :$

Vanmiddag als ik naar school ga rijden dus maar een paar keer stoppen om de dop open te doen en dan vanavond maar voor Sherlock spelen.
 
Vandaag met motor naar stage (en vaniddag naar school). Hield hij ineens weer in :o , dus snel de vluchthaven op. Had vrijdag onderweg nog gecontoleerd of hij weer vacuum was maar dat was niet zo, dus ging er vanuit dat er niks aan de hand was. Logisch natuurlijk dat je eerst flink wat km's moet maken voordat de tank weer vacuum is gezogen :$

Vanmiddag als ik naar school ga rijden dus maar een paar keer stoppen om de dop open te doen en dan vanavond maar voor Sherlock spelen.


Gaatje boren in je tank :+
 
Dan moet je ook geen Jap kopen... Alleen maar ellende.
 
Laatst bewerkt:
dat zei ik toch vorige post? :X gisteravond was het daar vrij rustig, wel genoeg debielrenners,overdags is ook prima te doen.

@lady-m: In het vorige deel had ik nog een link proberen neer te zetten, daar stond je op de foto samen met mark.

Oh sorry, dat begreep ik niet helemaal :$ Die foto heb ik al in het groot gedownload trouwens *D
 
Vandaag met motor naar stage (en vaniddag naar school). Hield hij ineens weer in :o , dus snel de vluchthaven op. Had vrijdag onderweg nog gecontoleerd of hij weer vacuum was maar dat was niet zo, dus ging er vanuit dat er niks aan de hand was. Logisch natuurlijk dat je eerst flink wat km's moet maken voordat de tank weer vacuum is gezogen :$

Vanmiddag als ik naar school ga rijden dus maar een paar keer stoppen om de dop open te doen en dan vanavond maar voor Sherlock spelen.

Zou ook elektronica in de gaten houden, zoals de bobines. Mijn vorige motor deed ook inhouden na een tijdje rijden (als de motor dus warm was). Heeft de eerder eigenaar van alles laten doen, carbs schoonmaken, tank schoonmaken etc. Uiteindelijk zat het in een bobine die niet meer goed was :+
 
Zou ook elektronica in de gaten houden, zoals de bobines. Mijn vorige motor deed ook inhouden na een tijdje rijden (als de motor dus warm was). Heeft de eerder eigenaar van alles laten doen, carbs schoonmaken, tank schoonmaken etc. Uiteindelijk zat het in een bobine die niet meer goed was :+

Kan, maar vrijdag had ik niet eens door dat hij inhield. Kwam er toen achter bij het tankstation (2km rijden dus ook nog niet helemaal warm) dat mijn tankdop niet open wilde. Nu merkte ik het doordat ik gas los liet voor een zondagsrijder voor me. Tank open gedaan en daarna geen last meer van gehad.

Zal het evengoed in mijn achtrhoofd houden ;)
 
Laatst bewerkt:
Zo, net terug uit Hoorn, voor het eerst met de Honda op de snelweg geweest, 't blijft net niks met een naked 140rijden :P ook voor het eerst met(van die hele goedkope) oordoppen gereden: Wat een verschil! Zometeen maar otoplastieken laten maken bij Schoonenberg.... damn rijdt een stuk relaxter zonder die windruis!!
 
neehoor ;) geef je groot gelijk, een nieuwe motor is heerlijk en stiekem ben ik wel een beetje jaloers :Y ;) ik wens je er ook heel veel plezier mee, en dat gaat vast wel lukken *D

waar ik het dan NIET mee eens ben is dat je aan een motor van 2-3 jaar oud al een hoop "onderhoud en gezeik" (korreltje zout ;) ) hebt :9 die zijn praktisch nog nieuw, en hebben ook alleen maar regulier onderhoud nodig.

mooi voorbeeldje is de Daytona675 van Klaas, 2 jaar oud, onder de 10k kilometers, wel qua prijs de grootste kop eraf, maar nog als nieuw.
Daar zou IK zelf eerder voor kiezen, hou ik nog wat geld over voor benzine, accesoires, kleding, reisje, hotelletje etc etc ;)

maar uiteindelijk moeten er toch weer nieuwe motoren verkocht worden, dus helemaal niet verkeerd ;)
:^
Ik zou nooit een nieuwe motor kopen!
 
Goedemorgen allemaal :W Ik ga zo eens een toertochtje rijden wat ik heb gedownload en in de Zumo 210 heb gezet. Tot nu toe heb ik er met de Zumo 550 altijd gesodemieter mee gehad, dus ik ben benieuwd. Het startpunt is ergens in Heerhugowaard, dus rijd ik daar eerst maar eens naar toe. Het weer schijnt een beetje om te gaan slaan, dus ik neem het er nog maar even van. Veel plezier vandaag! :]
wat voor gezeik
Bookmarks
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan