Motorrijders 'Kop van Noord-Holland' Deel 42!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat hoop ik wel ja, maar dat is Keri z'n "probleem" We gaan het morgen meemaken, en anders knal ik de ori knippers er weer op, die heeft de vorige eigenaar er keurig bij gegeven(knippers, demper en achterlicht)

Je hebt nu toch geen achterlicht met geintegreerde knippers he?! :P Da's echt levensgevaarlijke shit. Vooral op een sv :P
 
Je hebt nu toch geen achterlicht met geintegreerde knippers he?! :P Da's echt levensgevaarlijke shit. Vooral op een sv :P

Die zie je van geen kanten, die kleine oranje stipjes boven je remlicht :N
Laatst wel zoiets gezien maar dat vond ik nog best leuk en goed zichtbaar:
http://www.romo-shop.nl/a-17502013/achterlichten/achterlicht-remlicht-en-knipperlicht-in-1 Toen hij remde was het gewoon een balk en met knipperlicht ging de linkerkant oranje knipperen (dus niet rood)
 
Laatst bewerkt:
Je hebt nu toch geen achterlicht met geintegreerde knippers he?! :P Da's echt levensgevaarlijke shit. Vooral op een sv :P
Nop.

2h3q8oh.jpg


Ze zijn wel redelijk klein, moet nog even controleren hoe de zichtbaarheid is, anders gaan sowieso de normale er weer op, looks ok, maar niet ten koste van m'n veiligheid
 
ik wil ook geintrgeerde voor een cbr rr, op marktplaats staan ze voor 35.- dat kan tog zeker net niks zijn.....

bij een r6 valt het wel op vind ik.
 
gaat hart hier

hoelang duurt het mestal voor je een bekeuring binnen heb van de officier?
geen maanden toch? heb hem nog niet voor me zogenaamde wheelie.
 
ik wil ook geintrgeerde voor een cbr rr, op marktplaats staan ze voor 35.- dat kan tog zeker net niks zijn.....

bij een r6 valt het wel op vind ik.

Exhar heeft ook geintregreerde op zn zx6r, maar die die knippers zijn redelijk groot( half/ half) en vallen verschrikkelijk goed op... en ik denk zelfs dat het midden van de knippers 18cm uit elkaar liggen ook...(dus goedgekeurd, maar niet nagemeten)
 
Exhar heeft ook geintregreerde op zn zx6r, maar die die knippers zijn redelijk groot( half/ half) en vallen verschrikkelijk goed op... en ik denk zelfs dat het midden van de knippers 18cm uit elkaar liggen ook...(dus goedgekeurd, maar niet nagemeten)

vaak is die e keur alleen voor het achter/remlicht en geld niet voor de knippers
 
zijn er gister trouwens nog veel naar schagen geweest dacht er wel een paar te zien maar wist het niet zeker ik ben even geweest rond 11uur tot half1 of zo toen op verjaardag was wel geinig. ;(
 
@Spro: Misschien de relais?
Relais maakt geen verschil tussen links en rechts...

Sowieso is led inbouwen en het verminderde vermogen compenseren met weerstanden een kut oplossing.
Kan je beter een weerstandsonafhankelijk relais er tussen hangen :) .
 
Kunnen wel even afspreken morgenavond... Dan ben ik ook wel van de partij.

hm, ik kan morgen niet eens... laat maar weer. :+
 
Laatst bewerkt:
kiek nou nieuw topic zal af en toe aanwezig zijn

zondag was weer mooi met die classic bike gebeure in schagen :]

heb alleen me kop verbrand in de zon :(
 
Ik ga morgen eens even kijken of ik in ieder geval het orginele kontje erop kan beunen :P Mn achterlicht en knipperlichten zijn amper zichtbaar :X
 
zal ook eens kijken of ik morgen tijd heb :+

Heb dan wel geen knipperts...

Heb maar weer die rizoma dingen gekocht :X
Aso prijzennnnn _O- _O-

Die Kellerman knipperlichten zijn ook belachelijk duur. Schijnt wel echt goeie kwaliteit te zijn, maar echt duur.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan