Motorrijders 'Kop van Noord-Holland' Deel 42!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hmm....misschien dat ik morgen ook maar een rondje ga doen...
Lang niet gereden... B| Alleen nu met suffe demper!
 
Die heb ik niet bij mijne.. Kon er ook zo snel niet 1 vinden dus maar een originele demper gekocht. Weet ik tenminste zeker dat het goed is ook.

aha ik heb er een kompleet systeem onder dus dan moet ik alles weet uit elkaar hallen wijnig zin in.
nou ga ik ook niet snel naar duitsland. :z
 
Ik kan het gevoel ook, vorige week met db killers rond gereden net een stofzuiger... ;(
:+ had je van de week eens naar mijn motor moeten luisteren :o
De flap voor de luchtinlaat zat een beetje tegen mn ventilator aan. Waardoor ie echt klonk als een stofzuiger :')
Ach ben niet van plan iets aan mn cbr te verspijkeren. Als ik over een tijdje een ander koop, moet die wél een zooi aan extra's hebben :j
 
naja zit er wel over te denken om is richting de nurburgring te rijden
en dan ook stukje eifel maar eerst maar ik afwachten voor huisje.
full

vanavond even gemaakt
 
Laatst bewerkt:
naja zit er wel over te denken om is richting de nurburgring te rijden
en dan ook stukje eifel maar eerst maar ik afwachten voor huisje.[afbeelding]
vanavond even gemaakt

Nurburgring is erg leuk rijden! de B258 is echt een aanrader om die te nemen daar naartoe, heerlijke bochten!
Ik zat vorige week in Wimbach, is 5 min rijden naar de nurburgring en koste niet zoveel was €360 voor een week met zijn 5e dus eigenlijk geen geld.
 
Wat voor andere motor wil je halen?
Nu nog niet hoor :9 vermaak me verder prima met mn cbr. Alleen als ik straks langere afstanden wil afleggen, moet je wel wat anders.
Eisen:
- Niet al te zwaar qua gewicht.
- Allround -> Tour / Sportief / misschien een beetje offroad.
- Eventuele passagier moet normaal kunnen zitten.
- Niet teveel kappen, heb nu al een hekel om alles passend te maken.
(Bovendien wel handig als je onderweg ergens bij moet)
 
Laatst bewerkt:
:+ had je van de week eens naar mijn motor moeten luisteren :o
De flap voor de luchtinlaat zat een beetje tegen mn ventilator aan. Waardoor ie echt klonk als een stofzuiger :')
Ach ben niet van plan iets aan mn cbr te verspijkeren. Als ik over een tijdje een ander koop, moet die wél een zooi aan extra's hebben :j

Doe de stofzuigerrrr :]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan