Motorrijders "Kop van Noord-Holland" Deel 48

Status
Niet open voor verdere reacties.
F.E.A.R. 2 en 3 moet ik ook nog spelen. 1 ooit al eens 5 jaar terug gedaan. :9~ en de uitbreiding van 1 moet ik ook nog eens gaan spelen
 
In TDU waren motor wel kut, behalve het optrekken.
Hij wilde zowat rechtop door de bocht. Maar het had wel mijn motor. :)

Nu speel ik eigenlijk voornamelijk BF3 op mijn xdoos

HL serie nog nooit gespeeld. :$
 
Het team waar ik mee naar autocross ga gebruikt ook de GoPro, komen leuke beelden vanaf en blijft ook bij koprollen scherp beeld geven. Geluid varieerd uiteraard afhankelijk van de plek waar hij gemonteerd wordt, maar daar kom je natuurlijk vanzelf achter door te proberen :)

en een seizoensoverzicht :P

Weet verder niet of hij beter is dan die cam die jij bv gebruik, daar zal jij vast meer verstand van hebben. Ik heb me er niet in verdiept :P
Zit je bij Bob Tromp in het team?
Heb jaren lang m'n patatje gehaald bij Bob en Danny (Danny was het toch?)
Hij kon m'n broer ook weer etc. :P

Pfff als ik die beelden zie wil ik ook weer crossen :P
 
kopvnh.png


Jeuw, vuurtoren! Nieuwe is iets anders omdat ik de bestanden niet meer had.

Edit: Meer mensen last van plaatjes / websites welke in de cache blijven hangen? Zo kan ik eeuwig dit plaatje refreshen, of mijn cache leeg maken. Maar het oude plaatje blijft nog staan.

Royboy! I can haz solution?

Nu pas werkt ie B|
 
Laatst bewerkt:
Zit je bij Bob Tromp in het team?
Heb jaren lang m'n patatje gehaald bij Bob en Danny (Danny was het toch?)
Hij kon m'n broer ook weer etc. :P

Pfff als ik die beelden zie wil ik ook weer crossen :P

Nouja officieel hoor ik er niet bij, ik cross zelf nog niet :P maar ga wel al jaren mee.
Ik wil het eigenlijk al een paar jaar, mja het was de keuze motorrijden of crossen. Dit jaar ga ik niet op vakantie dus in principe zou het dan kunnen, ben echter ook met afstuderen bezig. Ik heb afgelopen seizoen 1x in Wadway mogen rijden in de auto van degene met wie ik altijd mee ga, dat smaakt zeker naar meer *O* :9~

Met wie Bob die toko heeft zou ik niet weten :? :$
http://vrijestandaard.nl/nieuws.html hier staat een intervieuw met hem over het crossen in zijn klasse en stukkie over z'n toko mocht het je interesseren
 
Geven hier iets van CaroCat, is nagenoeg hetzelfde als Royal Canin alleen 3x goedkoper omdat hun niet zo veel reclame e.d. maken.

zou kunnen... maar toen had ik voer nodig wat zowel een normale kat kon eten en een kat met een aanleg voor nierproblemen ... dat werkte goed...
 
Geven hier iets van CaroCat, is nagenoeg hetzelfde als Royal Canin alleen 3x goedkoper omdat hun niet zo veel reclame e.d. maken.
Mijn katten hier (dus bij mijn thuis) krijgen gewoon lidl voer

Onze eerste kat kreeg ook altijd royal canin en wilde niks anders meer, Frommol de kat erna hadden we ook op royal canin maar die is met 9 maanden plat gereden.
En de monsters nu: Pequino en Boratio zaten altijd op purina one, maar nu ook weer op royal canin 32+ fit ofzo.

Zou opzicht mijn katten ook wel op royal canin willen zetten maar dit kan ik (nog) niet betalen dus helaas is het nog niet anders. ( bij hun vorige baas kregen ze ook gewoon tompoes blik en goedkope brokken) Maar dat CaroCat, is dat een beetje goed spul?
Ik heb ze ook een tijd op de diepvries vers vlees gehad, maar daar waren ze niet zo 'wild' van (vond het ook stinken)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan