Motorrijders "Kop van Noord-Holland" Deel 48

Status
Niet open voor verdere reacties.
motorcycle-cat.jpg


8-)
 
Laatst bewerkt:
weer genoeg neergeschoten voor vandaag :9~

en nu lekker dromen :X
alma02.jpg
 
Laatst bewerkt:
zou kunnen... maar toen had ik voer nodig wat zowel een normale kat kon eten en een kat met een aanleg voor nierproblemen ... dat werkte goed...
Een van onze katten heeft ook een niet probleem inderdaad en de dokter adviseerde ook Royal Canin te nemen, schrok alleen behoorlijk van de prijs.
Vriend van mij stuurde me toen naar Pro-Dier dierenspeciaalzaak aan de westerweg hier in Alkmaar om daar eens te praten over het eten.
Die man daar vertelde me alles over CaroCat en sindsdien geven wij altijd dat hier en nooit meer problemen eigenlijk.
En de portemonnee is ook nog blij :+
 
Mijn katten hier (dus bij mijn thuis) krijgen gewoon lidl voer

Onze eerste kat kreeg ook altijd royal canin en wilde niks anders meer, Frommol de kat erna hadden we ook op royal canin maar die is met 9 maanden plat gereden.
En de monsters nu: Pequino en Boratio zaten altijd op purina one, maar nu ook weer op royal canin 32+ fit ofzo.

Zou opzicht mijn katten ook wel op royal canin willen zetten maar dit kan ik (nog) niet betalen dus helaas is het nog niet anders. ( bij hun vorige baas kregen ze ook gewoon tompoes blik en goedkope brokken) Maar dat CaroCat, is dat een beetje goed spul?
Ik heb ze ook een tijd op de diepvries vers vlees gehad, maar daar waren ze niet zo 'wild' van (vond het ook stinken)
Ik ben er supergelukkig mee met het voer, zou even voor jullie in Hoorn een zaak zoeken die dat verkoopt en dan die mensen aldaar eens om info vragen.
 
Zo, dik 10cm hier... net bij tankstation alweer heerlijk met de sneeuwschuiver bezig geweest...

ergste: vanavond heb ik een logge tnt bus mee, klere ding is metertje of 8 lang en kan dus bij mij in de straat niet in de parkeervakken :/
 
Ga jij eens op zoek naar je eigen (stoei) poes :')

Ben ik mee bezig hoor :P

En zojuist tentamen be4 verneukt. Pff... dat economie ligt me echt niet. :') Maar weet nu wel goed wat de volgende keer gevraagd zal worden en wat ik beter moet gaan leren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan