Motorrijders "Kop van Noord-Holland" Deel 51

Hoe weet je dat allemaal? Heb je ons iets te vertellen? })
je kan pas beveiligen als je weet hoe je erin moet komen }) dus even bij me oom langs geweest in zijn zeef die hij nu toch maar aanpast :Y

dat was het geval dat ik vorige week? poste over al die inbraken. hij was in Wognum aan de beurt -O-
 
bij ons wel gister.
tv,laptop,fiets,tas, en me schoenen weg.

stelletje klootzakken je kan tegenwoordig niet eens meer even gaan douchen.

oja, mogguh

en dan lees je het nog eens. het is gewoon gebeurd terwijl je even aan het douchen was :X

maar gelukkig lieten ze het bij je spullen en heb je geen mes op je keel gehad voor je autosleutels rondje pinnen enz. :Y

word hier zelfs al ingesloten als ik achter de computer zit _O-
 
Heb geen db killers en die moet ik op maat laten maken...
E keur zit er als het goed is overigens wel op hoor....

Maar daar ik ook af en toe een circuit dagje mee wil pakken en soms originele uitlaat verplicht is heb ik deze maar aangeschaft :+

Same story here, ik deze standaard uitlaat ook aangeschaft om er mee het circuit op te gaan. En eventueel als ik naar het buitenland op vakantie ga :]

Wat een kut geluid komt er nu uit btw :r

Picture met het nieuwe dubble bubble ruitje en de standaard auspuff:
Hoorn-20120415-00013.jpg
 
check

klote roel, toch eigenlijk bizar en je zou bijna denken dat het je buurman/vrouw is..het lijkt me geen toeval dat ze op het juiste moment, op de juiste plaats een willekeurige gok wagen :?
 
check

klote roel, toch eigenlijk bizar en je zou bijna denken dat het je buurman/vrouw is..het lijkt me geen toeval dat ze op het juiste moment, op de juiste plaats een willekeurige gok wagen :?

douchen is van buiten te zien. cv ketel die een pluim rook uitstoot. en misschien vrouw en kinderen 5 min van tevoren weggegaan met de auto?
 
Mogge..

Linda, gefeliciteerd met de nieuwe aankoop, ziet er zeer netjes uit *O*
Ik hoop dat ie sneller afgeleverd wordt dan die van Duintje :+


Dankjewel *D Ja, ik denk dat ik hem eerder heb dan hij :P Aanstaande vrijdag al. Hopelijk zit het weer een beetje mee.
 
Same story here, ik deze standaard uitlaat ook aangeschaft om er mee het circuit op te gaan. En eventueel als ik naar het buitenland op vakantie ga :]

Wat een kut geluid komt er nu uit btw :r

Picture met het nieuwe dubble bubble ruitje en de standaard auspuff:
[afbeelding]

Vette Kawa zeg, blijf die oudere modellen ook mooi vinden :o
 
bij ons wel gister.
tv,laptop,fiets,tas, en me schoenen weg.

stelletje klootzakken je kan tegenwoordig niet eens meer even gaan douchen.

oja, mogguh
:/ fuck zeg..
Zelfs je schoenen... stelletje brutale apen :r
Nog veel data (foto's / films / belangrijke data) op je laptop?

Bij zulke mensen gewoon armen en benen eraf choppen. :(

Vette Kawa zeg, blijf die oudere modellen ook mooi vinden :o
Voorkant is wel mooi. Had alleen USD voorvorkje mogen hebben en een wat minder lompe zit.
 
Laatst bewerkt:
Fuck gewoon terwijl je thuis bent...ok voortaan toch maar de garahe van binnenuit op slot doen als ik een rondje ga rijden, zalfs als er 4 man thuis zijn.
 
Voor in de OP

Hansss
Hansss
Duinday
Duinday
Rianne-zon
Rianne-zon
Peter R
Peter R
Chris88
Chriss88
pretpiloot
Pretpiloot
Wouter072
Wouter072
Stoepkrijt
Stoepkrijt
jacco02
Jacco02
baka
Baka
roel k
Roel K
Roadrad
Roadrad
honda_power
Honda_power
leongsx-r
Leongsx-r
-XX-
-XX-
LeXuS -Sv-
LeXuS -Sv-
Muffin
Muffin
eddytoo
Eddytoo
D-S
D-S
The_roedie
The Roedie
Klaas1984
Klaas1984
Kevjan
Kevjan
Susanna
Susanna
Strikkie
Strikkie
Koen1962
Koen1962
diekooi
Diekooi
Corsaro
Corsaro
Mark-J
Mark-J
grasshopper01
Grasshopper01
Exhar
Exhar
Spro
Spro
riggard
Riggard
fighternorrie
Fighternorrie


Deze figuren willen geen felicitaties van ons!

Daniel1987
Daniel1987
diekooi
Diekooi
Dipsaus
Dipsaus
Giel0
Giel0
jan rr
Jan rr
pluche_pluus
Pluche_pluus
Valerie
Valerie
 
Laatst bewerkt:
Je heb niks te doen denk? :P

Ik ook :+
Om 't half uur verzitten om te voorkomen dat m'n kont pijn gaat doen... Hoogtepunt van de dag is 't strompeltje naar 't toilet, alhoewel voor vanavond douchen op 't programma staat... |(

Wat ook 'n drama is, met vuilniszakken, krukjes en dat soort achterlijke acties :9
 
Laatst bewerkt:
zet nooit zomaar mn gb datum op internet :N

balen Roel.. stelletje aso's

Hadden we toch onze stafford moeten houden, die kon beter bijten dan onze Timmy :')
Hoefden we nooit meer de deur op slot te doen.


@Linda, gefeliciteerd met je nieuwe fiets! veel veilige kilometers toegewenst! :]
 
zet nooit zomaar mn gb datum op internet :N

balen Roel.. stelletje aso's

Hadden we toch onze stafford moeten houden, die kon beter bijten dan onze Timmy :')
Hoefden we nooit meer de deur op slot te doen.


@Linda, gefeliciteerd met je nieuwe fiets! veel veilige kilometers toegewenst! :]
Zet dan op zn minst een neppe datum erop :+
 
Trouwens, als mijn motor totall loss is (dat hoor ik komende week, gok ik) zit ik er serieus aan te denken om niet meteen 'n motor terug te kopen... Dit seizoen zal ik sowieso niet meer rijden en het is de vraag of ik er volgend seizoen alweer zin in heb :)

Mocht ie gerepareerd worden... Who knows, misschien flikker ik 'm wel in de verkoop / verkoop 'm terug aan Lemstra als daar interesse voor is. 't Hok staat dan toch nodeloos in de voortuin te verstoffen. Ook niet bepaald goed voor 't dingetje
 
Trouwens, als mijn motor totall loss is (dat hoor ik komende week, gok ik) zit ik er serieus aan te denken om niet meteen 'n motor terug te kopen... Dit seizoen zal ik sowieso niet meer rijden en het is de vraag of ik er volgend seizoen alweer zin in heb :)

Mocht ie gerepareerd worden... Who knows, misschien flikker ik 'm wel in de verkoop / verkoop 'm terug aan Lemstra als daar interesse voor is. 't Hok staat dan toch nodeloos in de voortuin te verstoffen. Ook niet bepaald goed voor 't dingetje
Gewoon bij je broer achterop :+ :]

-O- suckt wel zwaar dat je niet kan rijden.. :/
 
Trouwens, als mijn motor totall loss is (dat hoor ik komende week, gok ik) zit ik er serieus aan te denken om niet meteen 'n motor terug te kopen... Dit seizoen zal ik sowieso niet meer rijden en het is de vraag of ik er volgend seizoen alweer zin in heb :)

Mocht ie gerepareerd worden... Who knows, misschien flikker ik 'm wel in de verkoop / verkoop 'm terug aan Lemstra als daar interesse voor is. 't Hok staat dan toch nodeloos in de voortuin te verstoffen. Ook niet bepaald goed voor 't dingetje

op zich geen slecht idee :} maar ik hoop dat je met een maandje of 3 weer een kort rondje kan maken.

en hem ergens binnen stallen?

en toen ik in Bulgarije de wielbasis van me gsje had ingekort wou ik hem ook wegdoen. stoppen met rijden. later werd het oplappen en verkopen. en uiteindelijk gewoon gehouden :]
 
Laatst bewerkt:
Gewoon bij je broer achterop :+ :]

-O- suckt wel zwaar dat je niet kan rijden.. :/
Ja, mooi niet dus :P

Ik zou _nooit_ bij iemand achterop gaan en _nooit_ iemand achterop nemen...

Stukje controle en verantwoordelijkheid die ik lekker zelf heb/houdt. Zeker nu ik heb gezien hoe weinig er nodig is om onderuit te gaan ;)

Moet er niet aan denken dat dit gebeurd zou zijn met iemand achterop. Dat ik mezelf hiermee heb is 1 ding; iemand anders dit aandoen... meh :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan