Motorrijders "Kop van Noord-Holland" Deel 51

Trouwens, als mijn motor totall loss is (dat hoor ik komende week, gok ik) zit ik er serieus aan te denken om niet meteen 'n motor terug te kopen... Dit seizoen zal ik sowieso niet meer rijden en het is de vraag of ik er volgend seizoen alweer zin in heb :)

Mocht ie gerepareerd worden... Who knows, misschien flikker ik 'm wel in de verkoop / verkoop 'm terug aan Lemstra als daar interesse voor is. 't Hok staat dan toch nodeloos in de voortuin te verstoffen. Ook niet bepaald goed voor 't dingetje

lastige keuze... en dan is nog de vraag, wil je straks nog steeds SS rijden? dan is dit wel een moment om een nieuwe keuze te maken :Y
 
Is het idd niet een optie je motor in een hoekie te douwen bij iemand in een schuur?
Ja, even afwachten hoe ik 'm terug krijg... En wat ie daarna waard is.

Feit blijft dat ie nu alweer z'n winterslaap in gaat... 8/9 maanden stil staan (vergeet niet: ik ben nog zo'n 4 maanden weg van normaal lopen) kan niet goed zijn voor 'n motor. Ben ik volgend jaar weer 'n paar euro kwijt om 'm weer rijklaar te maken.


lastige keuze... en dan is nog de vraag, wil je straks nog steeds SS rijden? dan is dit wel een moment om een nieuwe keuze te maken :Y
Ja, dat telt ook even mee. 'k Zou niet weten wat anders: SS is best tof... :9
 
Laatst bewerkt:
Ja, even afwachten hoe ik 'm terug krijg... En wat ie daarna waard is.

Feit blijft dat ie nu alweer z'n winterslaap in gaat... 8/9 maanden stil staan (vergeet niet: ik ben nog zo'n 4 maanden weg van normaal lopen) kan niet goed zijn voor 'n motor. Ben ik volgend jaar weer 'n paar euro kwijt om 'm weer rijklaar te maken.
Zal wel mee vallen denk ik hoor. Als je hem goed weg zet en weer een klein beurtje geeft wanneer je weer gaat rijden valt het volgens mij wel mee.

Daarnaast kan je hem gewoon bij meerdere dealers / garages stallen voor een klein bedrag per maand.
 
Ja, even afwachten hoe ik 'm terug krijg... En wat ie daarna waard is.

Feit blijft dat ie nu alweer z'n winterslaap in gaat... 8/9 maanden stil staan (vergeet niet: ik ben nog zo'n 4 maanden weg van normaal lopen) kan niet goed zijn voor 'n motor. Ben ik volgend jaar weer 'n paar euro kwijt om 'm weer rijklaar te maken.Ja, dat telt ook even mee. 'k Zou niet weten wat anders: SS is best tof... :9


hmm als het zover weg is...zou ik deze proberen te verkopen nu het seizoen eraan komt, en dan volgende winter als de prijzen weer wat zakken kun je met dezelfde centjes net weer een nieuwe fiets aanschaffen. ik zou voor een zx10r gaan ofzo O-)
 
hmm als het zover weg is...zou ik deze proberen te verkopen nu het seizoen eraan komt, en dan volgende winter als de prijzen weer wat zakken kun je met dezelfde centjes net weer een nieuwe fiets aanschaffen. ik zou voor een zx10r gaan ofzo O-)
Hehe, er staat wel een 10R bij Lemstra die aardig in de buurt komt van 't bedrag dat ik voor de 6R heb betaald ;) Is ook 'n 2010 model waar Peter vanaf moet ondertussen |(


Neu, 600tje is goed genoeg hoor })
 
1000cc is bruut, maar het probleem is dat ze op normale snelheden dodelijk saai zijn.
pas als je ze openhengst word het leuk :Y
 
Laatst bewerkt:
1000cc is bruut, maar het probleem is dat ze op normale snelheden dodelijk saai zijn
Tsja; ik moet nog 'n keer voorkomen dit jaar ivm. snelheidsovertreding. 1000cctjes lijken me niet handig dus ;)


Score trouwens! Nog 4 maanden voor ik kan lopen; zitten we in de 8ste maand. 05-12-2012 ben ik van m'n puntenrijbewijs af... 't Moet wel gek lopen wil ik 'm nog kwijtraken door te hard rijden :9
 
Laatst bewerkt:
1000cc is bruut, maar het probleem is dat ze op normale snelheden dodelijk saai zijn.
pas als je ze openhengst word het leuk :Y
gisteren ook weer even gereden, maar voor het echt uitdagend wordt speelt m'n geweten op :') dan heeft een twin gelukkig nog wat vermogen onderin zitten
 
twins zijn gewoon gaaf!

eerste nadeel van de Vstrom wel ontdekt... met otoplastieken in moet ik verdomme gewoon kijken op mn toerenteller wanneer ik moet schakelen... hoor hem gewoon niet :(
 
gisteren ook weer even gereden, maar voor het echt uitdagend wordt speelt m'n geweten op :') dan heeft een twin gelukkig nog wat vermogen onderin zitten

twins nog wel, 4 cilinders is halfgas/onderin de toeren echt geen hol aan :')

VFR hangt er net mooi tussen gelukkig *O* onderin heeft ie een mooie zware roffel en genoeg koppel, bovenin trekt ie lekker fel door })
 
twins zijn gewoon gaaf!

eerste nadeel van de Vstrom wel ontdekt... met otoplastieken in moet ik verdomme gewoon kijken op mn toerenteller wanneer ik moet schakelen... hoor hem gewoon niet :(
Standaard auspuff. Dus een echt nadeel kan je het niet noemen ;)
 
Ja circuit dagen is het wel handig ja.
Heb mijn nieuwe uitlaat er ook net op, zit e keur op met een pasje erbij/.
moet je die nu aldoor bij je hebben staat toch gewoon op je uitlaat?
Ik ga ook 27-4 ook naar de eifel jij ook die datum?
Nee ik ga aankomend weekend 20/21/22
 
Ja, even afwachten hoe ik 'm terug krijg... En wat ie daarna waard is.

Feit blijft dat ie nu alweer z'n winterslaap in gaat... 8/9 maanden stil staan (vergeet niet: ik ben nog zo'n 4 maanden weg van normaal lopen) kan niet goed zijn voor 'n motor. Ben ik volgend jaar weer 'n paar euro kwijt om 'm weer rijklaar te maken.Ja, dat telt ook even mee. 'k Zou niet weten wat anders: SS is best tof... :9
SS is freaking saai als je het mij zegt.... het begint pas bij 120 + een beetje leuk te worden... tevens na een x aantal honderden km's voel je al je botjes in je lichaam..

Ik heb bewust zelf ook geen SS 4 cilinder genomen omdat ik dan echt altijd op rijbewijs inname snelheden rijd
 
Zo brommer weer inelkaar... eindelijk de stalen remleidingen gemonteerd :)
Voelt goed aan!
imag0403q.jpg


BTW Lucas, jij als technische medeforummert ;)
Dit is toch bruut lomp gelast of ligt dat aan mij?

Zit nu een scheurtje in deze las... wat zou je doen?

Uitlaat cement of weer laten lassen
imag0400s.jpg

imag0401z.jpg
 
Laatst bewerkt:
SS is freaking saai als je het mij zegt.... het begint pas bij 120 + een beetje leuk te worden... tevens na een x aantal honderden km's voel je al je botjes in je lichaam..

Ik heb bewust zelf ook geen SS 4 cilinder genomen omdat ik dan echt altijd op rijbewijs inname snelheden rijd
True, 120+? Nja.... :P

Ja, dat stukkie heb ik me beetje op verkeken, hehe. Mja, om nu meteen als 'n oud wijffie een V-Strom te kopen.... :W

( :j Spro)
 
True, 120+? Nja.... :P

Ja, dat stukkie heb ik me beetje op verkeken, hehe. Mja, om nu meteen als 'n oud wijffie een V-Strom te kopen.... :W

( :j Spro)
Nee er zijn veel meer andere leuke dingen... Nu heb ik voorkeur aan BMW gekregen.

Maar sowieso ben ik een TWIN fan :+
 
Nee er zijn veel meer andere leuke dingen... Nu heb ik voorkeur aan BMW gekregen.

Maar sowieso ben ik een TWIN fan :+
Ik heb weinig met merken. Ik koop gewoon wat voor mij het beste voelt wat ik leuk vind en wat in mijn budget past.

True, 120+? Nja.... :P

Ja, dat stukkie heb ik me beetje op verkeken, hehe. Mja, om nu meteen als 'n oud wijffie een V-Strom te kopen.... :W

( :j Spro)
Zolang je maar niet word ingehaald in het bochtenwerk door een oud wijf op een strom ;)
 
Laatst bewerkt:
slotplaat omhoog gelift en afgebroken en daarna je cilinder in 2e gebroken?
alle laatjes open en niks op de grond geflikkerd

zwaar kut. en helaas ga je pas aanpassen als er wat gebeurd is -O-


neehoor als ik thuis ben heb ik de deur niet op slot dus ze konden zo naar binnen lopen.
ben zelf timmerman dus de zaakjes zijn prima voor elkaar.
maarja zo heb je er geen reet aan natuurlijk.
 
haha ik lees ook even verder.
dat is waar gelukkig alleen maar spullen.
auto sleutels hebben ze die zaten in de tas van me vriendin dus heb er nu maar en stuurslot opgezet.


zo nu eerst een koud pilsje
 
neehoor als ik thuis ben heb ik de deur niet op slot dus ze konden zo naar binnen lopen.
ben zelf timmerman dus de zaakjes zijn prima voor elkaar.
maarja zo heb je er geen reet aan natuurlijk.
Mooi crap man... Daar gaat je vertrouwen in de mensheid...

Vind het toch te triest voor woorden dat je alles 6 dubbel moet beveiligen en dan bidden dat je troep niet gejat word...
Zou toch niet zo moeten zijn .. :/
 
Terug
Bovenaan Onderaan