Motorrijles: kletsen over lessen -> Deel 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bekijk Mijn Motor-Forum
Bekijk onderwerpen
Verstuur privébericht

Als iedereen ff dit lijstje kopieërt en zichzelf erbij zet, zet ik dat vanavond na mijn werk ff in de OP. Lijstje met de regelmatige bezoekers hier:

- Simon4all
- Mr Malagi
- Daniel91
- D34M0N
- Jacobse
- Sytze
- ame theorie: gehaald op 10 Juli 2012/ AVB gehaald op 24 Juli 2012/ AVD examen op 28-08-2012
- gromtoskamp

Als de rest dit nou ff aanvult dan
 
We gaan erg off topic, maar ik moet dit corrigeren: een van de beste programmeurs die ik ken, en ik ken er heeeel veel, heeft dezelfde opleiding als Simon.

Met programmeren van microcontrollers moet je wel het eea van software weten voordat je dat beetje knap voor elkaar krijgt hoor ;)

Ik zelf heb alleen beetje een hekel aan object-oriënted talen.. In 1e jaar van mijn opleiding heel veel Java gehad, en heb dat echt een beetje verdrongen :P

Geef mijn maar lekker C O-)
 
Met low level bedoel ik niet laag qua niveau maar qua programmeertaal laag. Iets als C ipv C# bedoel ik.
Verder on topic: Op een fiets de snelle en langzame slalom oefenen is volgens mij wel te doen.

Nouja, dat klopt dus, programmeer eigenlijk alleen nog in C.
 
Motorstek
Bekijk Mijn Motor-Forum
Bekijk onderwerpen
Verstuur privébericht

Als iedereen ff dit lijstje kopieërt en zichzelf erbij zet, zet ik dat vanavond na mijn werk ff in de OP. Lijstje met de regelmatige bezoekers hier:

- Simon4all
- Mr Malagi
- Daniel91
- D34M0N
- Jacobse
- Sytze
- ame theorie: gehaald op 10 Juli 2012/ AVB gehaald op 24 Juli 2012/ AVD examen op 28-08-2012

Als de rest dit nou ff aanvult dan

Staat erin.. :)
 
Bekijk Mijn Motor-Forum
Bekijk onderwerpen
Verstuur privébericht

Als iedereen ff dit lijstje kopieërt en zichzelf erbij zet, zet ik dat vanavond na mijn werk ff in de OP. Lijstje met de regelmatige bezoekers hier:

- Simon4all
- Mr Malagi
- Daniel91
- D34M0N
- Jacobse
- Sytze
- ame theorie: gehaald op 10 Juli 2012/ AVB gehaald op 24 Juli 2012/ AVD examen op 28-08-2012
- gromtoskamp

Als de rest dit nou ff aanvult dan

Jij stond er al in ;)
 
Thanks

Ter aanvulling.

ame
Eerste rijles: 31-03-2012 (echt begonnen op 17-04-2012)
Theorie: 10 Juli 2012 (gehaald)
AVB: 24 Juli 2012 (gehaald)
AVD: 23-08-2012
Rijschool: Verkeersschool Jongejan
Lesmotor: Yamaha XJ 6

Alweer aangepast ;) Ook nog een mooi foto'tje voor in de OP? O-)
 
Thanks...

AVD moet zijn op 23-08-2012 staat nu op 28-08-2012.

Foto heb ik wel thuis op de pc, ben nu op het werk.
Zal vanmiddag of vanavond de foto wel posten.

Alweer aangepast :P Ben er zo ook ff vandoor en vanmiddag werk, dus zet hem er vanavond wel in dan :)
 
~
Nee, tuurlijk moet/kan je er wel is overheen rijden, maar met bijvoorbeeld regen kúnnen witte lijnen en putdeksels glad zijn. Daardoor is het aan te bevelen om daar gewoon zo min mogelijk overheen te rijden, als je die dingen altijd zo veel mogelijk vermijdt, zal je dat ook in de regen oid doen.

Over lijnen moet je soms nou eenmaal heen (spitstrook op, in-/uitvoegen etc.) maar bijvoorbeeld zebrapaden en pijlen op de weg kun je makkelijk vermijden...

Kwam ook terug bij je theorie als het goed is ;) Foto's met motorrijders die bijvoorbeeld over een put rijden met de vraag "is dit veilig?" of zelfde vraag met een motor die niet over de hals van een pijl rijdt etc.

Het CBR rekent je er iig wel voor af dacht ik...[/quote]

Klopt helemaal! Gewoon écht niet doen is mijn advies. Tenzij je halsbrekende capriolen uit moet halen om ze te vermijden...
 
Ha, dan had ik het toch goed begrepen.. weet niet waar ik het vandaan had, maar je moet het iig zoveel mogelijk vermijden, CBR vind dat niet zo leuk schijnbaar...
 
Ha, dan had ik het toch goed begrepen.. weet niet waar ik het vandaan had, maar je moet het iig zoveel mogelijk vermijden, CBR vind dat niet zo leuk schijnbaar...
Je vindt dat zelf ook niet zo leuk. Een putdeksel of wit vlak kan heel glad zijn als het nat is, en als je dan net ff schrikt van een net niet overstekende hond of zo, kan het precies het verschil maken tussen plat gaan of rustig doorrijden.
 
Ja, uiteraard.. Dat spookte ook wel door mijn hoofd bij het typen van dat berichtje.. Zijn inderdaad altijd die "wat als.." situaties...

Je moet het gewoon niet willen om over die dingen te rijden..
 
Gister reed ik terug van een rondje duitsland, lekker het laatste stuk naar huis door de regen heen.
ik reed op een benzine pomp af, waar 2 auto's stonden. de 1ste reed er aardig hard uit, en ik had al zo'n vermoede dat de 2e er gewoon achteraan ging zonder te kijken.
en ik had gelijk. meteen de ontwijk oefening toegepast over witte lijnen en put heen en dat is allemaal prima gegaan.
denk dat als ik was gaan remmen ik of op de auto was geknald, of onderuit was gegaan over de lijnen heen.

Was ik even blij met die AVB oefeningen!
 
zoo hij heeft er werk van gemaakt *O*

ik moet nogsteeds aan mijn motor verder gaan.. cabs schoonmaken en bobines uit laten meten.

vandaag wel heerlijk weer om te lessen trouwens, droog wegdek en normaal temparatuurtje. alleen de wind... :/
 
Zeau. *O* *O*

Vanochtend mijn AVD gescoord! :D Met noodweer, dat wel; alsof de hemel naar beneden kwam! :o

Eenmaal afgestapt kreeg ik direct een hand van de examinator en was het linea recta terug naar de rijschool. Lekker kort examen, en al met al zelfverzekerd en prettig gereden. Tijd om zélf maar eens een keer te gaan rijden zodra ik het roze pasje in ontvangst mag nemen. :D
 
zoo hij heeft er werk van gemaakt *O*

ik moet nogsteeds aan mijn motor verder gaan.. cabs schoonmaken en bobines uit laten meten.

vandaag wel heerlijk weer om te lessen trouwens, droog wegdek en normaal temparatuurtje. alleen de wind... :/

Nouw... hier alleen maar rotweer en VEEL regen.. Ben ik toch blij met mijn koekblik.. *O*
 
Zeau. *O* *O*

Vanochtend mijn AVD gescoord! :D Met noodweer, dat wel; alsof de hemel naar beneden kwam! :o

Eenmaal afgestapt kreeg ik direct een hand van de examinator en was het linea recta terug naar de rijschool. Lekker kort examen, en al met al zelfverzekerd en prettig gereden. Tijd om zélf maar eens een keer te gaan rijden zodra ik het roze pasje in ontvangst mag nemen. :D

Gefeliciteerd! *O*
 
Zeau. *O* *O*

Vanochtend mijn AVD gescoord! :D Met noodweer, dat wel; alsof de hemel naar beneden kwam! :o

Eenmaal afgestapt kreeg ik direct een hand van de examinator en was het linea recta terug naar de rijschool. Lekker kort examen, en al met al zelfverzekerd en prettig gereden. Tijd om zélf maar eens een keer te gaan rijden zodra ik het roze pasje in ontvangst mag nemen. :D


Gefeliciteerd *O*


en bedankt voor de tips van de halve draai ik ga hem vandaag of morgen even uit proberen :P
 
Gewoon lekker rustig die oefeningen doen, begin lekker ruim en steeds een iets krappere bocht proberen te maken :)
 
Ik heb een vraag over het theorie examen. Ik moet morgen voor mijn theorie examen maar moet ik een pasfoto mee nemen?? Zo ja hoeveel?
Alvast bedankt!
 
Ik heb een vraag over het theorie examen. Ik moet morgen voor mijn theorie examen maar moet ik een pasfoto mee nemen?? Zo ja hoeveel?
Alvast bedankt!

Die heb je niet nodig. Je moet alleen een ID-kaart/paspoort meenemen.
 
Ik heb een vraag over het theorie examen. Ik moet morgen voor mijn theorie examen maar moet ik een pasfoto mee nemen?? Zo ja hoeveel?
Alvast bedankt!

Nee hoeft, alleen een geldig legitimatiebewijs. Pasfoto is pas nodig bij aan vragen RBW en dan is 1 genoeg. Succes iig morgeñ!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan