Motorrijles: kletsen over lessen -> Deel 5 'Bananenbende'

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gaat lekker met lessen mensen! Ben benieuwd of we 3 nieuwe motorrijders kunnen feliciteren met hun papier over 2 dagen.

Kwam even terug om wat info te zoeken voor een vriend die gaat beginnen met lessen, kom ik die foto van AdyF tegen _O- geniaal!

:)
 
De eerste paar keer weet ik zeker dat ik dat giechelend ga doen.

Met les is het ook niet mogelijk om door een file te rijden. Maar ik heb ook gelezen dat dit afhankelijk is per rijschool?
 
Garage onder het huis, gemeenschappelijke garage van zo'n beetje de hele buurt.. Veel ongebruikte plekken, en vooral overdag een goede ruimte om wat te draaien, achtjes maken, stapvoets rijden. Eigen oefenterrein als t ware.
Grappig om te lezen dat ik niet de enige ben, zal t morgen nog eens proberen *O*
 
Garage onder het huis, gemeenschappelijke garage van zo'n beetje de hele buurt.. Veel ongebruikte plekken, en vooral overdag een goede ruimte om wat te draaien, achtjes maken, stapvoets rijden. Eigen oefenterrein als t ware.
Grappig om te lezen dat ik niet de enige ben, zal t morgen nog eens proberen *O*

Ik wou dat ik dat had... Nog geen meter gereden op mijn motor... -O-
 
Gelukkig geen file met rijlessen gehad, wel drukte. Richting Den Haag, Scheveningen. In zulk soort geval, snelheid terug en voldoende afstand houden.

Garage onder het huis, gemeenschappelijke garage van zo'n beetje de hele buurt.. Veel ongebruikte plekken, en vooral overdag een goede ruimte om wat te draaien, achtjes maken, stapvoets rijden. Eigen oefenterrein als t ware.
Grappig om te lezen dat ik niet de enige ben, zal t morgen nog eens proberen *O*

Collega van mij heeft ook zoiets. Erg fijn :Y al had ik liever een overdekte inrit met garage (bekende heeft dat, ook wel relaxt).
 
Laatst bewerkt:
Mensen doe eens niet zo idioot!! al facking 12 paginas hier?
En ik me maar afvragen waarom ik geen mailtjes meer kreeg van kletsen over lessen.

IIG, overmorgen gaat het voor mij gebeuren (als je wilt kan je de OP nog even aanpassen ervoor).
Heb er veel vertrouwen, en vooral heel veel zin in.

Zenuwen vallen tot nog toe best wel mee, meer enthousiasme dat ik weer de motor op mag.
 
Garage onder het huis, gemeenschappelijke garage van zo'n beetje de hele buurt.. Veel ongebruikte plekken, en vooral overdag een goede ruimte om wat te draaien, achtjes maken, stapvoets rijden. Eigen oefenterrein als t ware.
Grappig om te lezen dat ik niet de enige ben, zal t morgen nog eens proberen *O*

Volgens mn rijleraar heeft het ook met de bloedsomloop van de mens te maken,
dat als je een halve draai rechtsom maakt, dat het dan ertegenin gaat ofzo.

naar mijn idee is het gewoon omdat niemand die beweging ooit maakt, tenzij je met AVB bezig bent.
Als je op de fiets/brommer/motor keert doe je dat altijd linksom.

Als je het rechtsom doet ben je een ei
 
Gelukkig geen file met rijlessen gehad, wel drukte. Richting Den Haag, Scheveningen. In zulk soort geval, snelheid terug en voldoende afstand houden.Collega van mij heeft ook zoiets. Erg fijn :Y al had ik liever een overdekte inrit met garage (bekende heeft dat, ook wel relaxt).

Schuur.
 
Nee, dat is ook wel weer zo, sommige mensen zitten echt niet op te letten hoor...

Niet leuk rijden,
paar weken geleden bijna een ongeluk gehad omdat een audi zo nodig voor me moest rijden, waar net een audi +2m ruimte was, ipv achter me, waar hij 5x in paste.
 
Mensen doe eens niet zo idioot!! al facking 12 paginas hier?
En ik me maar afvragen waarom ik geen mailtjes meer kreeg van kletsen over lessen.

IIG, overmorgen gaat het voor mij gebeuren (als je wilt kan je de OP nog even aanpassen ervoor).
Heb er veel vertrouwen, en vooral heel veel zin in.

Zenuwen vallen tot nog toe best wel mee, meer enthousiasme dat ik weer de motor op mag.
Denk aan je bloeddruk, Tom. ;) De meeste onzin is inmiddels verplaatst naar het offtopic gedeelte, dus dit topic zal nu als het goed is niet meer zo snel vollopen.
 
:9

Niet leuk rijden,
paar weken geleden bijna een ongeluk gehad omdat een audi zo nodig voor me moest rijden, waar net een audi +2m ruimte was, ipv achter me, waar hij 5x in paste.

:N sommige van die gasten... zo'n kantoorhond in z'n leasewagen. Als ik niet keihard kon toeteren had ik zeker een paar keer goed op m'n helm getikt. Eikel... met lessen had ik dat ook, maar dan met een Alfa (kruispunt waar ik van rechts kwam, maar die ... gaf me geen voorrang en reed door.. instructeur 10sec toeteren). Kon maar 1 ding snel doen uit reactie en dat was remmen ipv toeteren. Wel achter hem gereden en zeker 6x tegen m'n helm aangetikt..sukkel.
 
Laatst bewerkt:
Vanmiddag mag ik weer de motor op!
Kijken of het 8'tje nu wel lukt..
Vriendlief is ook aan het lessen, we zitten eraan te denken om een goedkope motor te halen zodat we het een en ander kunnen oefenen, we wonen toch redelijk afgelegen... Maar ben er nog niet over uit haha
 
Denk aan je bloeddruk, Tom. ;) De meeste onzin is inmiddels verplaatst naar het offtopic gedeelte, dus dit topic zal nu als het goed is niet meer zo snel vollopen.



Nou.....ik zit er hard over te denken. Jullie hebben het zelf in de hand.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan