Motorrijles: kletsen over lessen: 'je bent er bijna!'

Oh, wat goehoed!!! Gefeliciteerd!!!!
En heb je al een fiets klaar staan? Wanneer mag je je nieuwe pasje ophalen?
 
Laatst bewerkt:
Nou als Smous zo blij is dan moet het haast wel reden zijn voor een feestje! :Y *O*

Maar we willen natuurlijk de daadwerkelijke woorden/bevestiging horen _O-

GEFELICIFLAPPPEEERRSSSTAAAARRTTTTT *O* :]
 
Laatst bewerkt:
Ah we hadden blijkbaar op dezelfde tijd stip gepost!!! Maar gefeliciteerd Smous!!!!!! Echt goed gedaan!! We zijn super trots op je! haha! Nu eindelijk zelf lekker rijden! :] :] :]
 
Smous blijft misschien ook wel gezellig. Ik ga voorlopig nergens heen. Veel te gezellig hier!
 
jeeeee ! gefeliciteerd Smous !! *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Ik heb geen zin meer om te wachten op de hypotheker :)
morgen op bezoek bij paar te koop staande motoren.. wie weet zit er iets leuks tussen en dan koop ik m 'gwn' _O-
 
En weer een Motorsmous erbij :)

Gefeliciteerd! Je mot alleen nog effe wachten op je rijbewijs...

Maar dan... :]
 
Kijk smurfiej, ben benieuwd wat het gaat worden :Y

De grote dag voor mij is de 18e na het paasweekend, helaas wel tijdens spits maar hopelijk valt dat mee. Knijp m toch al wel :X
 
Wat noem je (qua tijdstip) 'spits'? Want dat zegt niet zoveel namelijk. Als het examencentrum in een kantoren park of naast een school ligt lijkt me dat veel lastiger, ongeacht het tijdstip van de dag.

:]
 
Yup, Dutch is de volgende.. 18e staat weer genoteerd als duim dag. Alle tijd nemen tussen het werk door hahaha. Maar komt goed! Ook jij bent er klaar voor hoor!
 
Vanavond bij een CBR 600f wezen kijken van een kennis van me en een proefritje gemaakt. Ik had sinds mijn examen afgelopen augustus niet meer gereden. Iets met verhuizen en andere zaken..
Damn, wat was dat lekker zeg en de fiets is ook tiptop in orde! Ik denk dat ik zeer binnenkort eindelijk een motor in de garage heb staan :)
 
@saabert, cbr ligt vlakbij centrum (en Rosada) tussen kantoorcomplexen, je rijdt vanuit daar naar drukste afrit van snelweg en zeker te weten dat er langs het station gereden wordt. Maar vooral snelweg rijden tijdens spits, in de auto is het al bloedlink :N examen heb ik om half 9.

@smous, dat is zeker een handige link :Y staan goede tips tussen!

@monique thnx :) volgend weekend nog een lesje en eigenlijk gewoon slagen, lekker zelf op mn moto rijden :D

@inzane, met dat mooie weer en al die motorrijders dan kriebelt het toch, hopelijk vindt je een leuke fiets.

Nou een hoop @tjes verder haha morgen gaan we de Ninja van mn partner uit elkaar halen voor een beurtje, misschien dat ik de mijne ook even los haal om in alle kiertjes te kunnen poetsen (leuk zwarte motor _O- )
 
Terug
Bovenaan Onderaan