Motorsloperij Eindhoven Deel XLVIII Sloperij op volle toeren

Veel sterke voor de nabestaanden '(

Het is idd een R6 99/02, iemand hier in het dorp heeft die ook 1 :/
 
Laatst bewerkt:
Damn, dat tunneltje heeft ook echt van die zwaar rotte puttdeksels op de lijn die je rijdt. Sterkte aan de nabestaanden.
 
Heb het idee dat ik die motor ook al vaker heb zien rijden daar...

Kijk maar op de foto's die regelmatig gemaakt worden ...
 
Is de broer van een lerares op bassischool Dick Bruna in Veldhoven. Inderdaad heb ik ook een foto gevonden waar hij door een bocht gaat en de fotograaf binnen in de bocht staat.
 
Zo dan, wat een kutnieuws om thuis mee te komen. Denk dat ik weet wie het is, heb hem wel eens op het FF gesproken volgens mij :/ .

Maar goed, ben dus sinds vannacht weer in NL.. dik 6 weken zonder motor is wel afzien :') .
 
Qua voetbal was het niet veel, dus ik verwacht dat het wijven zijn maar ik zit mobiel dus geen zin om moeite te doen om te kijken :')
 
Zijn er in de buurt nog wat mooie rechterbochten om knee-downs te oefenen? kan ze linksom nou redelijk goed op Flight maar daar is ook bijna elke bocht linksom of je moet er flink wat snelheid opgooien om die bocht voor die oude stopplek te pakken.

Ik weet dat er achter cafe de Hut een mooie zit en BW maar zou er graag wat meer vinden, ook waar je een beetje snel heen en terug kan rijden.

Als iemand zijn plek wil delen dan hoor ik het graag O-) :)
 
Op het FF kan je ook prima rechter KD's maken.. in de bocht voor de pits. Niet schrikken van 't hobbeltje en gáán.

Als je wil kan je ook met een KD de pits insturen trouwens :Y .
 
Zijn er in de buurt nog wat mooie rechterbochten om knee-downs te oefenen? kan ze linksom nou redelijk goed op Flight maar daar is ook bijna elke bocht linksom of je moet er flink wat snelheid opgooien om die bocht voor die oude stopplek te pakken.

Ik weet dat er achter cafe de Hut een mooie zit en BW maar zou er graag wat meer vinden, ook waar je een beetje snel heen en terug kan rijden.

Als iemand zijn plek wil delen dan hoor ik het graag O-) :)

Gentiaanlaan in Son is ook nog wel een leuke maar daar is de snelheid ook lekker hoog, maar kan je wel redelijk makkelijk rondjes rijden.
Wel na een paar rondjes weer vertrekken, buurtbewoners hebben t daar niet zo op motoren.
 
Gentiaanlaan in Son is ook nog wel een leuke maar daar is de snelheid ook lekker hoog, maar kan je wel redelijk makkelijk rondjes rijden.
Wel na een paar rondjes weer vertrekken, buurtbewoners hebben t daar niet zo op motoren.

Bedankt voor je reactie, had deze ook al gevonden :) Laatst kwam er in dit topic een voorbij met zowel een linker als rechter onder een brug door. Weet iemand dan welke ik bedoel want kan hem zo snel niet vinden :]
 
Gentiaanlaan in Son is ook nog wel een leuke maar daar is de snelheid ook lekker hoog, maar kan je wel redelijk makkelijk rondjes rijden.
Wel na een paar rondjes weer vertrekken, buurtbewoners hebben t daar niet zo op motoren.

Wat dacht je van Rijstdijk in Helmond, niemand tot last.
 
Bedoel je Nistelrodeseweg over de A50 heen wellicht ( op de brug) :-)

Ja die was het ja. Eroverheen of eronderdoor, bijna hetzelfde :$

Rijstdijk in Helmond ziet er ook goed uit, beide kanten en een snel rondje. Maandag maar eens gaan kijken.

Bedankt *O*
 
Laatst bewerkt:
Het is even wat verder rijden maar net voor Venlo waar de A67 de A73 kruist ligt een klaverblad. Hier kun je eindeloos rechterbochten oefenen...
 
Terug
Bovenaan Onderaan